Hoi allemaal,
sorry meiden, ik had even niet gereageerd. Was nogal druk met andere dingen (onze verbouwing thuis) en 's avonds was ik te moe om nog te reageren.
@ Nicky: ik heb je weer toegevoegd hoor meid. Ik duim voor je dat woensdag alles goed is!!!!
@ Kammie: ow meid ik had nog helemaal niet gereageerd op je... Ik vind het zo K*T voor je. Veel sterkte en hopelijk gaat het snel beter met je.
@ vlinder: jij hebt vandaag een echo?? Ik heb heel benieuwd hoe het gegaan is!! Laat je het ons even weten??
@ nanda: Jij hebt ook een echo op 6 februari, spannend hoor.
Ik zou 13 februari naar de VK voor een controle. Dit vond ik laat, want dan ben ik al 12 weken en 1 dag. Nu zat het mij toch een beetje dwars, dat het pas zo laat zou plaatsvinden. Heb ik toch weer naar mijn huisarts/vk gebeld, en ik had een andere assistente aan de lijn. heel vriendelijke dame. Mocht van haar op 4 februari al terecht voor een 1e controle. Huisarts gaat dan proberen hardje te luisteren? Dan ben ik 11 weken op 1 dag na. Dus volgens de assisente zou het kunnen dat de huisarts/vk het zou kunnen horen. En ik mocht van haar ook al een afspraak maken bij het echocentrum voor een eerste echo. Ik kan daar op 6 februari terecht. Echt super, want 's avonds hebben wij een feestje (mijn man en ik zijn jarig geweest in december en geven samen onze verjaardag aan onze vrienden en vriendinnen, dus dat wordt een drukke boel). Iedereen komt die avond, dus kan kunnen we het ook wel vertellen als het allemaal goed is!! Dan zijn we 11 weken en 1 dag... Spannend allemaal.
Ik heb op echt zere (.)(.) na en af en toe vlagen van misselijkheid (2 minuten ofzo) helemaal geen last. Ik vraag me wel eens af of dat goed is. Maar mijn schoonmoeder (ouders weten het al) zei dat zij nooit iets heeft gemerkt, behalve dat ze honger had, hahaha. Dus dan maakt het wel weer iets goed.
Hebben jullie veel klachten nu?? Ik word er zo onzeker van?
Ik groei wel en kan volgens mij ook al mijn baarmoeder voelen? Hoe ervaren jullie dat. Van mijn broeken kunnen de meesten niet meer echt fijn dicht...
Nou dames tot snel maar weer.
Liefs SanPap