eerste kindje in augustus 2009

Hallo

ik heb vandaag al een echo gehad, kon er ergens tussendoor.
op de echo is een vruchtzakje van 5 weken en 4 dagen te zien, dus erg klein
het kan uiteindelijk nog twee kanten op, omdat ik na de vorige miskraam erg onregelmatig ongesteld bent geworden kan het zijn dat ik dus minder lang zwanger ben dan dat we dachten. of het vruchtje is toen gestopt. het houdt in dat ik nog twee weken mag wachten voordat ik wat weet, want dan gaan we opnieuw  voor een echo, tenzij er ondertussen iets uit zou komen. maar dan zou het inhouden dat ik dus eind september zou bevallen. maar dat is alleen als over twee weken het vruchtje wel gegroeid is. maar ik heb er wel minder vertrouwen in omdat het de vorige keer ook mis is gegaan.
liefs nicky

@ NIcky: Ow nee meid, dat is niet zo leuk nieuws? Konden ze wel zien of het vruchtje een hardje heeft of bewoog het wel? IK weet eigenlijk niet of dat kan zo vroeg hoor? Want anders zou jij vrijdag 10 weken zijn toch? Ow meid ik hoop echt voor jullie dat jij gewoon later bevrucht bent en dat het allemaal goed is? En spannend dat jij nu twee weken moet wachten!~Ik duim voor je.

Liefs SanPap

ey
dank je wel
normaal vrijdag 10 weken
maar op het moment dat het zo klein is, kan je niet zien of het beweegt
en of er al een hartje klopt, daarom moeten we nog twee weken wachten om te
zien of het dan gegroeid is en er een hartje zou kloppen. weet ook niet of dat ik opnieuw emotioneel ga trekken. we wilden het graag. maar we zijn ook beide nog heel jong. maar ik hoopte gewoon dat het nou wel goed ging. maar ja er is nog wel een beetje hoop dat ik later bevrucht zou zijn.
liefs nicky

Nicky, ik hoop voor jullie dat alles goed is. Wat zullen de komende twee weken lang duren voor je.

Bij mij gaat alles zijn gangetje. Ben sinds zondag de kritieke grens van 12 weken gepasseerd en dat geeft wel veel rust.
Ik heb nu ook het idee dat ik wat dikker begin te worden. Niet echt onder in mn buik, maar meer ter hoogte van mijn navel. Is dat nou van de baby of sla ik soms extra vet op??? ik eet niet meer dan voorheen eigenlijk...
Ben nog steeds wel erg moe. Ik slaap veel meer dan voor de zwangerschap.

Weet je, soms vind ik 9 maanden wel erg lang duren en zou ik nu al zo graag bevallen en dat kindje willen leren kennen. Maar soms merk ik ook dat ik nog lang niet alles op een rijtje heb, wat betreft planning en opvoeding en zo, en dan is het maar weer goed dat ik nog 6 maanden te gaan heb.
Hebben jullie ook van dat soort gevoelens?

hier is het 100ste bericht van deze blog

ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap
en hopen dat het goed afloopt.

helaas is het voor ons vanavond afgelopen
dat houdt in dat ik geen 2 weken meer hoef te wachten op antwoorden
en dat nu beide zwangerschappen zijn afgebroken in een miskraam
ik vind het wel erg moeilijk

maar ik hoop voor jullie op beter tijden
meiden succes

liefs nicky

Ha meiden!

Nicky, wat  ontzettend erg voor jullie, heel veel sterkte met dit verlies

Over die gevoelens van 9 maanden zwanger zijn: ik besef me steeds dat ik erg blij ben dat de natuur ervoor heeft gezorgd dat je 9 maanden zwanger bent. Ik merk dat ik die tijd erg nodig heb. Ook al is deze zwangerschap meer dan gewenst en zijn we intens blij, moet ik wennen aan alles wat veranderd en aan wat komen gaat. Ik ben nu bijvoorbeeld bijna 12 weken zwanger maar heb echt al een flinke buik (krijg je een tweeling? Hoe ver ben je nu 4/5 maanden? ), dit terwijl ik nauwelijks meer eet dan normaal en ook nog sport! HIer moet ik dan ook erg aan wennen, terwijl ik tegelijkertijd enorm trots ben. Maar goed, volgens mij horen al die gemende gevoelens bij het zwanger zijn en zijn het al die hormonen die hierachter zitten, hihihi.

Fijne avond!!

Terug
Bovenaan