eerste kindje in augustus 2009

Hoi allemaal!

Ik wil net een topic starten met als titel:
gezellige meiden gezocht die in augustus uitgerekend zijn van hun eerste kindje!

en toen vond ik dit...haha

Kan ik nog meedoen?

Ik ben rond 9 augustus uitgerekend. Laatste keer bij de verloskundige was het volgens de echo 7 aug., maar moest de 9de aanhouden.

Het lijkt me gezellig om mee te kletsen.
Ik ben 27 jaar en woon in de omgeving Den Bosch-Nijmegen.

Groetjes!

SanPap,

bij mij waren de klachten ook ineens weg of een stuk minder. Ik had hetzelfde gevoel als jij, maar bij de echo was toch alles oké.

Ik heb sinds deze week wel dag en nacht knallende koppijn. Dat is minder. Verder mag ik qua klachten niet klagen. Ik ben erg actief, dus de vermoeiheid past niet zo bij mij. Daar zou ik me aan moeten aanpassen.

Oh ja. Ik heb 17 aug. weer een afspraak bij de verloskundige (tot nu toe 1x intake, 1x echo gehad).

Door medische problemen zeiden ze in het ziekenhuis dat ik rekening moest houden dat een zwangerschap langer uit zou blijven....werd ik door zelfinseminatie in 1x zwanger! Wonderen bestaan dus toch!

Hallo!

@sanpap: misschien een kleine geruststelling, maar de pijn in mijn borsten is ook plots verdwenen (en die was behoorlijk aanwezig!) en voel me ook niet flauw meer. Gisteren echo gehad en alles ok! Hoop dat jij deze week ook gerustgesteld mag worden.

Gisteren dus mn tweede echo gehad, het is echt al een heel kindje! Het kindje is nu 6,7 centimeter en ben 13 weken zwanger, ik zag de ruggenwervels, maagje, handjes, kloppend hartje, vaag gezichtje en de beentjes, heerlijk!
Donderdag heb ik nog een echo van de combinatietest, wat dat betreft is het echt een feestweek. Hoe zijn de 12 weken echo's van jullie?

Groetjes!
Daan

Hee SanPap, ik heb helemaal geen pijnlijke borsten (gehad), wat vind je daarvan? Ik lees overal dat dat toch wel een van de meest voorkomende klachten is (samen met de ochtendmisselijkheid die ik ook al niet heb!) dus ik vraag me soms ook af of ik nou eigenlijk wel zwanger ben!
Mijn verloskundige zei dat je zolang je geen enome krampen hebt (waarbij je dus echt moet gaan liggen zeg maar) of bloedverlies, je je dan helemaal geen zorgen hoeft te maken. Dus dat probeer ik dan ook maar niet te doen!

Verder heb ik vrijdag bloed laten prikken, dat deden ze in m'n vingertoppen en niet in mijn arm. Dat deed veel meer pijn haha (even lekker klagen hoor )
Ik heb nog geen uitslagen gehad, maar de verpleegster dacht dat het normale waarden waren en dat ik me niet druk hoef te maken. Dus ook daar probeer ik maar niet meer aan te denken.

liefs eefje

lieve meiden,

Vandaag naar de verloskundige geweest en die kon geen hardje horen. Ik zou vrijdag een echo hebben, dus heeft de verloskundige geregeld, dat ik vandaag al kon!
We konden om 9.30 uur gelijk terecht. Een uitwendige echo bleek dat het niet goed was. Toen inwendig en het bleek dat het met 8 weken gestopt is met groeien............  ben op van verdriet omdat wij al bijna bij de 12 weken waren......... Pff echt heel oneerlijk, maar het is de natuur.

Meiden ik wens jullie een heeeeeeeeeeeeeeeleeeeeeeeeee mooie zwangerschap toe en ik hoop me snel weer bij de mamaclubs te kunnen aansluiten. Geniet van jullie beeb!!

Liefs SanPap

Hoi SanPap,
Getver wat een naar bericht weer! Het is inderdaad niet eerlijk! Kan me voorstellen dat je zo ontzettend verdrietig bent. Je wereld draait ineens om. Van 12 weken naar niets...
Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd!
Nanda

Terug
Bovenaan