eerste kindje in augustus 2009

Hallo Meiden,

@suus; He helaas geen tweeling..... was leuk geweest. Gelukkig alles wel goed met je Beeb. Mooi gezicht he dat pompende hartje.. en als een baby beweegt... wow dan besef je echt dat het leeft zeg maar.

@feetje; Bale dat je nog zo misselijk bent. Ik heb echt het geluk dat ik er nauwelijks last van heb. Wel weeeig gevoel en licht misselijk maar niet echt last van dus...

owww visite komt binnen, volgende keer verder typen.
Fijne valentijsdag allemaal
Groeten Nanda

Hallo Janneke,
Even een tip om te bekijken....
Weet niet of je bij de postbank zit, maar je kan met rentepunten een easywalker voor 299 euro kopen. Nou weet ik niet precies welke versie het is...Hij heet DuoWalker SKY Base.
Misschien de moeite waard om te bekijken.
Groeten Nanda

@ alle meiden,

Ik heb eens  terug zitten kijken maar er zijn toch een boel meiden die al een tijdje niets hebben laten horen. Ik hoop dat het goed met ze gaat. Sommigen hebben ondertussen wel nog de 12 wkn echo gehad  dus ik hoop dat alles goed is.
Ik hoop snel wat van ze te horen....

Groeten Nanda

hallo meiden, ik dacht van ik zal ook nog eens wat van me laten horen. Kijk wel iedere dag even op het forum, maar heb niet altijd wat te vermelden.
Inmiddels heb ik al 2 echo's gehad en met de baby gaat alles prima. Met mij gaat het ietsjes minder. Ben nu wel iets minder moe, maar ben wel nog misselijk en moet soms braken. ook begin ik weer last te krijgen van rug. daar had ik voor de zwangerschap ook al last van.
Ga morgen even bellen en met de huisarts praten of het wel verstabndig is   om volledig door te werken aangezien ik in de zorg zit.
Verder heb ik niets meer te melden,
groetjes kwebbel

Hoi meiden,

Ik weet niet hoe ik mezelf in het rijtje kan zetten, maar zou er wel graag tussen komen, zou iemand dat voor mij willen doen?

Saskia, 29 jr, 1e kindje, 07-08-09 uitgerekend, 12 mrt volgende controle, 26 mrt 21 weken echo.

Alvast bedankt!

groetjes
Sas

Naam                
 Leeftijd
 Uitg. datum        
 volgende belangrijke afspraak

Nanda
29
24 juli
25 feb; echo/contole gyn

Saskia                
29
7 aug
12-3 VLK; 26-3 echo

Lyke        
25
9 aug
27 jan 2e afspr. VK

Biefstukbende
27
9 aug
17 feb???; vk

Kwebbel              
29
10 aug
Echo gehad

x eefje x              
 28
 10 aug
 27-02 controle VK

Dollygirl        

10 aug
22 jan; Echo

Feetje
24
11 aug                

Daan26                    
27
15 aug
02 feb; 2e echo

BenB        
27
16 aug
21  jan; Echo

Boefje6        

17 aug
15 jan; Echo , 9 feb; afspr VK

VlinderB
27
21 aug
26 jan; Echo

Krien
33
23 aug
Echo gehad , 9 feb; weer echo

Suus
 27
 24 aug
13 jan; Intake VK

RvD1984                  
24
27 aug
23 jan; Intake VK & echo

Saskia, ik heb je er tussen gezet!

Naam                
 Leeftijd
 Uitg. datum        
 volgende belangrijke afspraak

Nanda
29
24 juli
25 feb; contole gyn+echo

Saskia                
29
7 aug
12 mrt  VK; 26 mrt  echo

Lyke        
25
9 aug
27 jan  controle VK

Biefstukbende
27
9 aug
17 feb; controle VK

Kwebbel              
29
10 aug
Echo gehad

x eefje x              
 28
 10 aug
 27-02 controle VK

Dollygirl        

10 aug
22 jan; Echo

Feetje
24
11 aug                
24 feb controle VK

Daan26                    
27
15 aug
02 feb; 2e echo

BenB        
27
16 aug
21  jan; Echo

Boefje6        

17 aug
15 jan; Echo , 9 feb; afspr VK

VlinderB
27
21 aug
26 jan; Echo

Krien
33
23 aug
Echo gehad , 9 feb; weer echo

Suus
 27
 24 aug
13 jan; Intake VK

RvD1984                  
24
27 aug
23 jan; Intake VK & echo

Saskia welkom!! Leuk dat je ook komt meepraten! Ik las dat je ook misselijk bent geweest. Gaat het wat beter?! Dat moe zijn komt hier ook voor!.. Wat een gedoe. Ik moet zeggen dat het me allemaal veeeel meer energie kost dan ik had verwacht!!

Kwebbel, Ook las ik dat jij misselijk bent... Vreselijk he?! Ik heb ook al problemen op mijn werk.. Ik werk 3 dagen in de week en deze week alweer twee daarvan thuis moeten blijven?! Dinsdag moet ik naar de verloskundige.. Misschien kan zij me helpen met een verklaring ofzo?! Ik weet het anders ook niet.. Op mijn werk zijn ze wel begripvol, maar krijg het idee dat iedereen het ook zat begint te worden.. Net als ik trouwens, maar ik weet waar ik het voor doe!! En dat maakt een hoop goed!!
Laat je weten hoe het bij jou opgelost is?!

xx Fee

Terug
Bovenaan