eerste kindje in augustus 2009

@ kwebbel en daan: beterschap!!! hopelijk zijn jullie er gauw weer boven op, want zwanger-zijn + griep lijkt me niet zo'n leuke combinatie... ik heb zelf gelukkig de hele griep-epidemie overleefd zonder ziek te worden. Hopelijk blijft het zo gaan haha, even afkloppen!

ik begin nu toch ook een klein buikje te krijgen! Ik vind het zelf vooral lijken alsof ik teveelo gesnoept heb, ipv dat ik er nou echt zwnager uit zie. Maar die echte buik zal vast nog wel komen. Ik merk wel dat het nu echt hard gaat, ik voel me elke dag een beetje dikker worden! Mijn broeken zitten ookal wat strak, dus binnenkort ook maar eens gaan kijken voor positiekleding.... maar ik hoop dat moment zo lang mogelijk uit te kunnen stellen haha, hou toch het meest van mijn eigen kleding!

ik moet vrijdag weer op controle. Als het goed is mag ik dan een afspraak gaan maken voor de 20-weken echo. Daar heb ik zo'n zin in, ik wil mijn kindje zo graag weer zien!

@ nicky: heel veel sterkte met het wachten op de uitslagen van de onderzoeken

Hallo meiden,

@Nicky; Bale dat dat ene onderzoek zo lang kan duren. Gelukkig hoor je wel al snel hoe het zit met de stolling.Ik wens jullie veel sterkte met wachten... Ik vind het wel knap dat je dan nog naar de beurs kan gaan en het ook nog "leuk" vinden. Ik geloof dat ik daar toch echt niet tegen zou kunnen. Wel goed dat je er nog positief in staat.  Denk toch dat je daar ook verder mee komt dan als pessimistisch bent. Maar het is toch afwachten wat de natuur doet helaas. Maar ondertussen lekker genieten van elkaar en hoop nog altijd een berichtje van je te lezen dat je weer zwanger bent.

Daan en kwebbel alweer beter?
Ik heb gelukkig net als eefje het buiten de deur kunnen houden.

Wat heb jij dan een net klein buikje zeg! Jij bent nu een 17 weken? Haha maar wie weet groei je straks in een hele korte tijd ineens flink. Wel lekker hoor als je niet al te grote buik krijgt. Alleen maar minder striae (hoe schrijf je dat??) en kans dat je er weer strakker uit komt. Maar ja kan me ook wel weer voorstellen dat het leuk is als mensen het echt aan je kunnen zien en niet dat je ziet denken.. "goh, die heeft zeker flink getafeld van het weekend".
Ik had een positiebroek van een vriendin gekregen maar die draag ik al lekker hoor. Zit gewoon lekkerder. Bij de buik nog wel iets te groot maar het knelt tenminste niet als ik zit.

Ik ben net weer bij de gyn geweest.  Krijg elke 2 weken echo dus heb weer een paar foto's. Echt gaaf...! Ze waren flink aan het bewegen, het leek wel een disco! Draaien en doen. De echoscopist was ook een  paar keer  de ene baby kwijt. Was de ander er weer voor gaan liggen. Ze zitten mooi op het gemiddelde dus het zag er goed uit.
11 maart mogen we weer. Dan gaat mijn schoonzusje mee, die vind het ook helemaal spannend!

Nou weer genoeg getypt....
Groeten Nanda

Goedemorgen!

Eefje, jij mag vandaag naar de verloskundige, geniet van het geluid van het hartje! Ik mag 13 maart pas weer. En jij, Nanda, iedere 2 weken! Heel logisch natuurlijk dat dit moet, maar zeker een fijne bijkomstigheid.
Ik heb de uitslag van de neklpooimeting gehad, gelukkig geen verhoogd risico. Is toch ook weer een zorg minder. Ik zit te denken om een pretecho pakket te nemen, dit zijn 2 echo's met opnames op dvd en foto's, met 18 weken en 26 weken ongeveer. Het is namelijk zo bijzonder om die kleine te zien dansen in je buik, hihi.
Ik ga nu hard aan de poets zodat ik daarna de rest van de dag lekker naar de sauna kan, heb er zin in! Fijn weekend!
X Daan

Hoi dames,

ik wou jullie nog even bedanken voor jullie lieve reacties....
Inmiddels ben ik het vruchtje nu bijna twee weken kwijt. De medicijnen waren geen lolletje om de boel op te wekken, maar voor controle geweest en helemaal schoon!!!
Gelukkig hebben wij het vruchtje gezien en met ons tweeen begraven in de tuin.
Nu hebben wij het een plekje kunnen geven. We moeten van de gynaecoloog een ronde wachten.. Dus ik zal rond midden/eind maart mijn NOD wel hebben. Dan mogen we er weer helemaal voor gaan!!!
21 maart gaan wij op wintersport, dus daar gaan wij lekker van genieten... En dan weer lekker aan de klus. Hopelijk gaat het net zo snel als de eerste keer (2 rondes), maar daar rekenen we niet op.... We zien wel en wachten rustig af!

Ik wens jullie allemaal een hele goede en gezonde zwangerschap toe! Geniet er maar lekker van.

Liefs SanPap

Hallo Allemaal,

Leuk dat er zoveel zwangere zijn !!! van Harte

Ik ben Esther en ben 31 jaar  , ben  vandaag precies 14 weken en ben 28 augustus 2009 uitgerekend.
de eerste drie maanden waren best te doen , af en toe misselijk en veel moe.
nu ben ik alleen maar moe , en veel pijn in mijn rug ...wie heeft tips ?

dit is trouwens mijn eerste , en we zijn ziels gelukkig

Groetjes
Esther

Hoi Iedereen,

Ben Pien , 23 jaar en ook zwanger van de eerste!!!
Ben 2 Augustus uitgerekend....
Erg spannend allemaal, zeker nu we eergister te horen hebben gekregen dat we een MEISJE!!!!krijgen...Heb ook al best wel een buik.
Ben vandaag begonnen aan de kinderkamer...gewoon beetje leegruimen , maten opnemen...heb er zin in!!!
Ga nu even alles terug lezen..

xx

Welkom Pien en Esther!

@ Pien: Ik ben ook vandaag met de babykamer begonnen, toevallig!  We zijn goed opgeschoten en gaan morgen weer lekker verder. Zondag met ie af zijn.

@ Daan: Ik ben vandaag inderdaad weer op controle geweest. het hartje klopte gelukkig in een mooi ritme. was toch wel weer speciaal om te horen, maar ik was toch wel enigzins teleurgesteld dat het maar zo kort duurde. Een echo is wel ff wat leuker hoor! Maar goed, ik mag een afspraak gaan maken voor de 20-weken-echo! Er is me wel heel duidelijk verteld dat dat GEEN pretecho is, maar een medische. best wel spannend dus weer...

@ Nanda: mijn buik begint nu ineens wel te groeien joh! Ik ben nu 16w5d. Ik vind mijn buikje nu steeds meer op een zwangerschapsbuik lijken, in plaats van een 'teveel gegeten buik'  Het gaat echt hard ineens!

nou, tot de volgende keer maar weer!!!

Naam                
 Leeftijd
 Uitg. datum        
 volgende belangrijke afspraak

Nanda
29
24 juli
11 mrt; contole gyn+echo

Pien
23
2 aug