eerste kindje in augustus 2009

Hoi Nanja,

Eigenlijk vind ik een pretecho veels te duur! Maar goed, misschien krijg ik nog een bon van iemand dan gaan we er wel voor!
Verder vind ik het toch wel grappig dat we het niet weten, geeft ook wel weer wat rust, zou anders toch mijn mond niet kunnen houden, haha!

Verder ligt bij mij de placenta ook voor, maar ik voel al regelmatig een stoot, alsof de kleine op een kussen slaat! Best grappig, want de kat voelt het ook en wil niet meer op mijn buik liggen! Lijkt ook wel of de kleine merkt dat de kat bij me ligt, want dan juist voel ik veel geduw en gestomp! Best grappig eigenlijk, aangezien de kat mij dan beledigd aankijkt, alsof ik er iets aan kan doen!
Helaas voelt manlief het nog niet, al probeert ie het echt wel!

groetjes
Sas

hahaha, wat een grappige kat hebben jullie!

Ik heb vandaag weer controle gehad bij de VLK. Terwijl we naar het hartje aan het luisteren waren, begon het kindje ineens heel hard te bewegen, en dat kon je dus ook horen! Dat was echt heel grappig. Ik voel m'n kindje nu echt wel elke dag een keer. Vind het zo leuk en speciaal!

Wij wilden eerst ook een pretecho laten maken, maar omdat we nu met 30 weken alsnog een tweede screening krijgen, gaat dat niet door. Die screening is gratis haha!

Mijn buik wordt nu echt heel mooi, vind ik zelf. Ik ben nu mooi dik, zeg maar. Perfect eigenlijk!

liefs Eefje

quote: jorenes reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-04-2009 12:51:45'));

joepie , gister de 20 weken echo gehad en het wordt een meisje ....we zijn zo blij en alles was goed !!!

Groetjes
Esther

Gefeliciteerd! Altijd een fijne gedachte dat alles goed is! Ook leuk om te weten wat het wordt ;-)

groetjes
Sas

Wat is het hier stil!!!

Hoe is het met iedereen???

Met mij gaat het best goed. De vermoeidheid lijkt eindelijk wat af te nemen (dat is mooi, want het is mijn enige kwaaltje!). Verder voel ik mijn baby nu echt elke dag bewegen.

Ik merk dat ik het toch wel erg jammer vind dat ik het geslacht nog niet weet. Ik wil zo graag leuke spulletjes kopen! Ik heb inmiddels al vier keer over de baby gedroomd. In 1 droom was mijn kindje een jongetje, in de andere 3 een meisje... ben zo benieuwd. Mijn man denkt dat we een meisje krijgen, ik dacht een jongetje. Maar door die dromen ga ik twijfelen, misschien toch een meisje?

liefs Eefje

Hoi Eefje, en de rest natuurlijk!

Hier ook alles goed, beetje moe, aangezien ik niet zo goed slaap! 4 uurtjes per nacht is een hoop! Weet niet zo goed hoe ik moet liggen, dus dat is wel lastig!

Verder heb ik gisteren een kinderwagen gekocht! Een i-coo plasma, model van vorig jaar. Wel helemaal nieuw, maar afgeprijsd van 649 voor 299! Het is een combiwagen, dus reiswieg en wandel-inzet! Heb nu alleen nog de adapter en de maxicosi nodig en dan zijn we volgens mij wat grote spullen betreft compleet! De laatste twee krijgen we dan waarschijnlijk van mijn ouders en de kinderwagen krijg ik terug van mijn schoonouders...
Al met al zouden we dan zelf in totaal wel 60 euro hebben uitgegeven voor het kamertje en al die andere spullen, haha, doen we goed heh!

Mijn man is overigens wel even geschrokken van  mijn keuze voor de kinderwagen! Niet qua kleur, want hij is ocean turquoise met blauw (maar niet het babyblauw, maar anders, aangezien we niet weten wat het is) en dat vond hij toch ook wel erg mooi!
Maar mijn man is een Engelsman, een echte Brit, rare jongens die britten zoals ze bij Asterix en Obelix zouden zeggen, haha, nu staat er dus een Franse Lelie op de hoes, oeps, helemaal niet over nagedacht, vond het gewoon een hele mooie wagen, zeker qua kleur en prijs!
Nu heb ik wel zoiets van: hij went er maar aan, want ik heb hem nu eenmaal al gekocht! Maar voelde me er toch even vreemd bij, zeker aangezien hij er heel heftig op reageerde! Maar ja, met mijn hormonen, kan het ook best zijn dat ie een grapje maakte!

Ik voel mijn baby nu ook elke dag, lekker rondspartelen in mama's buik en als papa dan wil voelen dan ligt  de kleine dwarsligger  lekker stil!!!

Verder eigenlijk geen nieuws!

groetjes
Sas

hahaha Saskia, dat is bij ons ook zo!!! Dan voel ik de baby, ga ik snel op de bank liggen zodat m'n man hem ook kan voelen en dan is het ineens stil haha.

Wel sneu voor hem, maar de aanhouder wint, is gelukkig al gebleken. Als hij gewoon z'n hand minimaal 10 minuten op mijn buik houdt, is de kans redelijk groot dat de baby toch nog reageert en hij het ook echt kan voelen. Vind ik wel heel leuk, om dat gevoel een beetje te delen.

Een keer ging z'n hand zelfs op en neer door de harde schop van de baby. Hij wist niet wat hij zag joh! Was weer een leuke ervaring!

liefs Eefje

Hoi Eefje,

Helaas is mijn man niet zo geduldig en wordt dan ook een beetje sjago als het niet lukt!
Gister tijdens tv kijken gevraagd of ie even lekker naast me kwam zitten met zijn hand op mijn buik, met de smoes dat de kleine dan rustig wordt, haha! Hij heeft toen een hele tijd (zeker tussen twee reclames in, haha) met zijn hand op mijn buik gezeten! Na een tijdje had hij het ritme van mijn ademhaling door en zei hij af en toe: dat was er een toch? En zowaar dat hij gelijk had!

Maar ja, gelukkig lijkt mijn man totaal niet op zijn moeder, ahum ahum... Ook zij had van het weekend niet het geduld om even te wachten, terwijl toen ze haar hand weer weg had gehaald mijn buik ineens een punt had van een schop, dus vijf seconden wachten had voor haar echt resultaat gegeven...
Nou ja, nog 102 dagen en dan kunnen ze het vasthouden, als het tenminste op de juiste dag komt, haha!

groetjes
Sas

Terug
Bovenaan