quote: x eefje x reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-03-2009 10:51:33&apos
);
waar ik in het begin vooral bezig was met 'is ons kindje wel gezond', merk ik dat ik de laatste week best veel vertrouwen heb gekregen en me eigenlijk alleen nog met de vraag 'wat wordt het?' bezig hou!!! Als dat geen goed teken is!
dinsdag heb ik de 20-weken-echo dus dan laat ik zeker weer van me horen! De anderen veel plezier bij hun echo!
liefs Eefje ---------------------------------------
Hoi, even heel kort, want ik mag zo weer naar huis!!!
Gister heb ik de echo gehad en wat jij zegt, dat je je eerst zorgen maakt over de gezondheid, had ik ook, maar dat werd steeds meer: Wat voor geslacht heb je???
ALs je het voelt bewegen, ga je er steeds meer vanuit dat het gezond is, ik wel in ieder geval! En ik heb gelijk gehad! Alles was goed! Mijn man heeft een hazelip, dus dat was onze grootste "angst", maar ook daar was niks van te zien, dus dat is goed!!!
Wel wilde ik met alle mogelijkheid weten wat het gaat worden... De kleine was het daar dus even niet mee eens! Lag met de beentjes omhoog, waarbij er eentje bijna in het mondje zat, echt grappig om te zien! Het kontje was zo gedraaid dat het dus echt niet te zien was wat het gaat worden! De VK heeft het echt wel geprobeerd, maar helaas, twee flinke blauwe plekken ten spijt, het mocht niet baten! De kleine dondersteen heeft het niet prijsgegeven...
Wel voel ik nu weer meer, hele doffe "klappen" als het tegen mijn placenta schopt, en helderder als het ernaast schopt, een heerlijk gevoel eigenlijk!
Placenta ligt trouwens vrij hoog maar wel voor, dus kan nog even duren voor manlief het ook kan voelen, jammer voor hem, maar ja, over een paar maandjes kan hij het in zijn armen houden, dat is toch ook wel een bijzondere gedachte!
Nou toch langer als ik dacht...
Groetjes en Eefje, maak je niet te druk voor de echo, gekker als bij mij kan het niet zijn, haha, de kleine dwarsligger ;-)
Sas