Hallo Meiden,
De lijst weer even bijgewerkt.
Baby1 en Bietje gefeliciteerd en welkom! Ik hoop dat jullie ook een fijne zwangerschap zullen hebben.
Baby 1 kan me voorstellen dat er een last van je afvalt nu je 16 wk bent. Zeker na 2 miskramen. Nu lekker genieten!
@ Pien, hoe is de 20 wk echo gegaan? Duim dat alles goed is, zeker omdat je een verhoogd risico hebt. En was het toch nog steeds een meisje of had je droom gelijk?
@Eefje, geweldig he. Ik heb nu 2 keer wat gevoeld en ook nog eens van beide baby's dus dat is extra mooi. Haha je schrikt eigenlijk een klein beetje dan he... en ga je twijfelen of je het echt gevoeld hebt of niet. Kan niet wachten tot ik ze ECHT ga voelen en mijn vriend ze ook kan voelen. Wil zijn gezicht dan wel zien.. zo mooi!
Ik heb ook even gekeken op de buikfoto pagina. Maar zie je inderdaad aardige buiken ook. Maar ook wel kleine buikjes. Joh iedereen draagt anders en het zegt niets. Een collega van mij kreeg pas een buikje bij 6 maanden!! Toen gingen mensen pas vragen of ze misschien zwanger was... En de ander loopt met 4 maanden al met een dikke buik. En hoe minder groot hoe minder kans op een hangbuik straks.. dus lekker genieten!
Hier alles nog steeds super! Morgen weer controle en dan gaat mijn schoonmoeder mee. Dat is het voordeel van al die echo's... De hele fam kan een keer mee.
Nou fijne week allemaal, op naar het mooie weer!
Groeten Nanda
Naam
Leeft.
Uitg. datum
volgende afspraak
zoon/dochter/verassing
Nanda
29
24 juli
1 apr 20 wk echo
-
Pien