eerste kindje in augustus 2009

Hallo dames,

Weer eens een berichtje van me. 30 maart hebben we ons 20 weken echo. Dus die datum mag weer genoteerd worden in het tabelletje.

Voor de rest gaat alles goed, alleen nog wel moe. Maarja daar geef ik me maar aan over en ga lekker vroeg mijn bedje in.

Groetjes,
Corina

Naam                
 Leeftijd
 Uitg. datum        
 volgende belangrijke afspraak
zoon/dochter/onbekend

Nanda
29
24 juli
1 apr 20 wk echo
-

Pien
23
2 aug
-
Meisje

Saskia                
29
7 aug
12 mrt  VK; 26 mrt  echo
-

Lyke        
25
9 aug
-
-

Biefstukbende
27
9 aug
17 feb; controle VK
-

Kwebbel              
29
10 aug
-
-

x eefje x              
 28
 10 aug
 31 mrt 20 wk echo
-

Dollygirl        
-
10 aug
19 mrt 20 wk echo
-

Feetje
24
11 aug                
26 mrt 20 wk echo
-

Daan26                    
27
13 aug
-
Jongen

BenB        
27
16 aug
-
-

Boefje6        
-
17 aug
-
-

VlinderB
27
21 aug
-
-

Krien
33
23 aug
30 maart
-

Suus
 27
 22 aug
-
-

RvD1984                  
24
27 aug
-
-

Esther
31
28 aug
-                                                                              

Naam                
 Leeftijd
 Uitg. datum        
 volgende belangrijke afspraak
zoon/dochter/onbekend

Nanda
29
24 juli
1 apr 20 wk echo
-

Pien
23
2 aug
-
Meisje

Saskia                
29
7 aug
12 mrt  VK; 26 mrt  echo
-

Lyke        
25
9 aug
-
-

Biefstukbende
27
9 aug
17 feb; controle VK
-

Kwebbel              
29
10 aug
-
-

x eefje x              
 28
 10 aug
 31 mrt 20 wk echo
-

Dollygirl        
-
10 aug
19 mrt 20 wk echo
-

Feetje
24
11 aug                
26 mrt 20 wk echo
-

Daan26                    
27
13 aug
-
Jongen

BenB        
27
16 aug
-
-

Boefje6        
-
17 aug
-
-

VlinderB
27
21 aug
-
-

Krien
33
23 aug
30 maart
zal een verrassing zijn :)

Suus
 27
 22 aug
-
-

RvD1984                  
24
27 aug
-
-

Esther
31
28 aug
-                                                                          

Hey Iedereen,

Heb vanmiddag de 20weken echo in het ziekenhuis, ben echt super gespannen!!!!
Hoop zo dat alles goed is, ik moet gelijk naar het ziekenhuis omdat er medische gevallen in de familie voorkomen, zo is mijn broertje 21 jaar geleden overleden door een open schedel en heeft mijn nichtje een open gehemelte....Spina bifida   noemen ze dat.

We wisten al dat het een meisje wordt via geslachtsbepaling bij pretecho maar droomde vanacht dat ze een fout hadden gemaakt en we vanmiddag te horen krijgen dat het toch een jongen is....
Dus ben benieuwd!!!

XX

ff snel een berichtje: ik heb gister voor het eerst mijn kindje gevoeld! Dat was zo leuk! Nu heb ik weer wat meer vertrouwen. Mijn buik groeit namelijk niet zo hard (en zeker toen ik sommige foto's hier op het forum zag, ging ik best wel twijfelen). En daarbij dat ik mijn kindje nog steeds niet had gevoeld... maar nu dus wel!!! Ik ben zo blij!

xxx eefje

Hoi allemaal,

Ik ben ook zwanger van mijn eerste, maar dat is ook niet echt makkelijk gegaan ik heb binnen een jaar 2 miskramen gehad en na mijn termijn van 3 maanden, maar daarom ben ik ook echt blij dat ik nu al 16 weken zwanger ben.

En ik heb volgende weer dinsdag een afspraak bij de VK dus ik ben een klein beetje zenuwachtig.
Ik ben 31 augustus uitgerekend maar ik ben benieuwd of het heel zwaar om hoogzwager te zijn in de zomer.

Hallo Allemaal,

Allereerst iedereen van harte gefeliciteerd met hun zwangerschap!!!!
Nou zal ik mezelf even voorstellen.
Ik ben Bianca en ook zwanger van de eerste!!!!
Ben 25 en vind het allemaal heel spannend, 29 augustus ben ik ''uitgeteld'kwam er uit na 5 metingen bij 2 echo's.
Ik voel me best goed af en toe nog wel misselijk en moe maar dat neem ik voor lief voor wat je straks hebt.
Tot nu toe heb ik 2 echo's gehad en bij de laatste afspreek bij de vk het hartje voor het eerst gehoord.....wat mooi het was net een locomotief haha.
Vorige week heb ik een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo deze heb ik op 15 april kon niet eerder maar dat maakt niet uit kijk er nu al na uit wij zijn erg benieuwd of het een jongen of een meisje word en of alles goed zit.
Voor nu even genoeg want het is alweer laat en morgen gaat de wekker weer op tijd dus.
Bij deze weltrusten en een fijne zwangerschap toegewenst aan iedereen.
Groetjes Bianca

Hallo Meiden,

De lijst weer even bijgewerkt.
Baby1 en Bietje gefeliciteerd en welkom! Ik hoop dat jullie ook een fijne zwangerschap zullen hebben.
Baby 1 kan me voorstellen dat er een last van je afvalt nu je 16 wk bent. Zeker na 2 miskramen. Nu lekker genieten!

@ Pien, hoe is de 20 wk echo gegaan? Duim dat alles goed is, zeker omdat je een verhoogd risico hebt. En was het toch nog steeds een meisje of had je droom gelijk?

@Eefje, geweldig he. Ik heb nu 2 keer wat gevoeld en ook nog eens van beide baby's dus dat is extra mooi. Haha je schrikt eigenlijk een klein beetje dan he... en ga je twijfelen of je het echt gevoeld hebt of niet. Kan niet wachten tot ik ze ECHT ga voelen en mijn vriend ze ook kan voelen. Wil zijn gezicht dan wel zien.. zo mooi!
Ik heb ook even gekeken op de buikfoto pagina. Maar zie je inderdaad aardige buiken ook. Maar ook wel kleine buikjes. Joh iedereen draagt anders en het zegt niets. Een collega van mij kreeg pas een buikje bij 6 maanden!! Toen gingen mensen pas vragen of ze misschien zwanger was... En de ander loopt met 4 maanden al met een dikke buik. En hoe minder groot hoe minder kans op een hangbuik straks.. dus lekker genieten!

Hier alles nog steeds super! Morgen weer controle en dan gaat mijn schoonmoeder mee. Dat is het voordeel van al die echo's... De hele fam kan een keer mee.
Nou fijne week allemaal, op naar het mooie weer!

Groeten Nanda

Naam                
 Leeft.
 Uitg. datum        
 volgende afspraak
zoon/dochter/verassing

Nanda
29
24 juli
1 apr 20 wk echo
-

Pien