Hoi allemaal,
hee Suus, ik ben ook gestopt met roken! het gaat wel goed. 's Avonds heb ik soms moeilijk, maar toch lang niet zo moeilijk als ik van te voren had gedacht. Ik heb met oudjaar om 12 uur 1 sigartje gerookt en op mijn verjaardag ook 1. En dat was het, verder al 2 maanden gestopt nu.
ik heb verder maar weinig kwaaltjes. Zo weinig dat ik soms ga twijfelen of ik wel echt zwanger ben hahaha! maar goed, dat is toch echt zo!
ik heb alleen wat last van vermoeidheid. ook als ik gewoon een goede nacht heb, van minstens 8 uur slaap, ben ik 's middags of vroeg in de avond heel moe, en wil ik het liefst een dutje doen! Soms doe ik dat ook haha!
Af en toe heb ik ook een soort ongi-buikpijn. Dat schijnt te komen omdat je baarmoeder aan het groeien is. Zolang het geen echte krampen worden, is er niets aan de hand volgens mijn verloskundige.
maandag 2e echo, spannend!!!!
@ SanPap, nou, ik was niet echt onregelmatig. Dat was nou juist het vreemde. Waarschijnlijk is het kindje gewoon wat langzaam aan het groeien (dat kon verder geen kwaad gelukkig) en daarom gaan ze dus met een tweede echo kijken of het dan wat van zijn acterstand heeft ingehaald. Zo niet, dat heeft mijn eisprong dus op een andere dag plaatsgevonden als dat ik zelf dacht... of het groeit echt niet goed...
Nou ja, we gaan maar van het beste uit toch?
Wij willen het geslacht zeker wel weten! is toc veel makelijker met kleertjes kopen en namen bedenken!? Wij hebben de jongensnaam al, de meisjesnaam is nog iet zeker, maar er zijn wel wat leuke opties
liefs Eefje