@Suus: Ook goed dat je gestopt bent met roken. Ik heb het er ook nog wel eens moeilijk mee, helemaal omdat mijn man nog wel rookt. Hij doet het niet in mijn buurt,maar het blijft lastig. Het is voor een goed doel, dus het lukt me nu ook wel. En Suus je buik, hahah die van mij groeit ook al iets. Boven het schaambeen zit een harde brede soort van bal. Dat zal de baarmoeder zijn denk ik. Aan het einde van de dag, zitten veel broeken te strak en doe ik de knoop los. En of het nu komt van het vele eten of van de BEEB, zullen we over een paar weken weten, de echo.
Over het geslacht, ik wou het eerst wel, en toen weer niet en toen weer wel, weer niet, weer wel. Mijn man precies hetzelfde, dus nu hebben we besloten om het niet te willen weten. MIsschien veranderd dat wel op de echo, dat zien we dan wel weer.
Een meiden naam hebben we al wel. Een jongens naam hebben we meerdere, en allebei gaat de voorkeur uit naar een andere naam, dus misschien moeten we helemaal van die namen afstappen en wat nieuws zoeken, hahaha. We hebben nog even de tijd.
@EEfje: ook gestopt met roken, hahaha we zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Ik heb ook heel weinig kwaaltjes en vraag me of of ik echt wel zwanger ben, maar het is echt zo, heb van de week nog even een test gedaan, stom he, maar gewoon even voor de zekerheid, hahhaa.
@ Kammie: Ook gestopt, heel goed en dat je er weinig moeite mee hebt, is een voordeel. Cola drinken, dat deed ik ook wel regelmatig, maar ik doe dat nu niet meer. 1 keer per week een glaasje ofzo. Ik mis het niet, maar houd ook graag van sapjes, en dat is nu wel iets gezonder denk ik. Ik heb nog niet gehoord, dat je het aan een vruchtwaterpunktie kan zien of het een jongen of een meisje is... ZOu jij na kunnen vragen. emotie/irritatie-schommelingen ojeeeeee, dat is op zere (.)(.) en veel plassen na de enige factorer om te zien, dat mijn hormoonhuishouding van streek is. Ik kan om de kleinste dingen kwaat worden, huilen om een dode vogel, arme man van mij, hahaha. Hij weet gelukkig waardoor het komt.
Nanda: WOWOOWWOWO Een tweeling, geweldig leuk!! Dat is wel helemaal een verrassing toch!! Hoe vinden jij en je man het zelf? Mijnmoeder is ook van een tweeling en mijn tante ook, dus bij ons zit het ook in de familie. Al ga ik gewoon van eenling uit hoor. Geniet er even van, en laat het lekker over jullie heen komen. Spannend allemaal hoor. Oja en als eht een tweeling is, zou ik het denk ik ook wel willen weten, dat is wel iets praktischer allemaal. Voor alllllllllll die spullen die je nodig bent, hahaha.
Nou dames, ik ben vandaag heerlijk vrij. ik ga aan de poets in huis en dan lekker op de bank hangen. Morgen ook helemaal niets op de planning staan, dus heerlijk vooruitzicht.
Tot snel.
Liefs SanPap
P.s. waar komen jullie vandaan? Of willen jullie dat liever niet zeggen?