Naam
Leeftijd
Uitg. datum
volgende belangrijke afspraak
Kwebbel
29
10 aug
Echo gehad
x eefje x
28
11 aug
19 jan; 2e echo
Daan26
27
15 aug
02 feb; 2e echo
BenB
27
16 aug
21 jan; Echo
Boefje6
17 aug
15 jan; Echo
VlinderB
27
21 aug
26 jan; Echo
Krien
23 aug
14 jan; Intake VK
Nan
29
24 aug
06 feb; 2e echo
Suus
27
24 aug
13 jan; Intake VK
Kammie
30
25 aug
07 jan; echo gehad
RvD1984
24
27 aug
23 jan; Intake VK & echo
SanPap
25
27 aug
13 februari; Controle en hardje luisteren
Nicky
22
28 aug
22 jan; Intake VK
Hey dames,
Gisteren ben ik langs de huisarts gegaan om een vervolgafspraak te maken voor het luisten van het hardje. Dan staat nu gepland op 13 februari, dan ben ik 12 weken. Ik wou eerder, omdat ik dan een formulier mee krijg voor een echo, omdat onze huisarts (die ook mijn verloskundige man!! is) geen echo's maakt. Maar van de assistente mocht ik niet eerder. Ze zei: Ons protocol is, met 12 weken een eerste controle.... Niet eerder. Pfff het zal wel zo zijn, maar dan kan ik pas met 13 wk mijn eerste echo krijgen (als ik bel op maandag, zal ik wel niet gelijk dinsdag terecht kunnen)... Tjeee ik balen, was eigenlijk een beetje pissig, omdat je het graag wil vertellen aan iedereen met 12 weken... Wat doen jullie? De meesten hebben al een echo gehad,maar ik wil het dus niet vertellen voordat ik een echo heb gehad of het hardje heb gehoord... Helaas pindakaas. Had helemaal ingedachten het 6 februari (11 wk en 1 dag) het aan vrienden/vriendinnen te vertellen, omdat wij (mijn man en ik) samen onze verjaardag vieren en sommige vrienden van ver moeten komen. Ik zie ze allemaal niet elke week. Dus nu moet ik het goede nieuws over de telefoon vertellen, vind ik helemaal niet leuk. Hoe zouden jullie het doen??? Zouden jullie het durfen vertellen met 11 wk, als je nog geen hardje hebt gehoord en nog geen echo hebben gehad. Of zouden jullie gewoon wachten.... grrr ik denk gewoon wachten of niet... Moeilijk..
Ik hoop dat jullie nog iets snappen van mijn gebrabbel
@ tabithamondial: Jeetje jij zult wel geschrokken zijn. Zere billen, dan moet je je maar lekker laten verwennen door je mannetje, hahha. doe maar rustig aan. Oja en het kindje zit echt nog veilig hoor. Ik mag gewoon volleyballen, springen, rennen en bewegen (alleen duiken mag niet meer), dus ik denk dat je je niet te veel zorgen hoeft te maken.
Vanavond uitgenodigd bij vrienden om te komen. Zomaar...( maar ondertussen wel iedereen nabellen of ze komen enzo) ze hebben alle vrienden gevraagd te komen... Dus ze zullen wel een nieuwtje hebben... spannend. Zelf denk ik dat zij gaan trouwen. et is nog niet echt een stel dat voor de kids zou gaan, maar je weet maar nooit natuurlijk. Ik denk dat veel mensen van ons het ook niet verwachten... hahah.
Nou dames fijn weekend en tot snel.
Liefs SanPap
Oja ik kom zelf uit overijssel, het dorpje Heeten... Gemeente Raalte. Misschien ken iemand het..