Eerste kindje

@Emilyy oei een avondje kan je nog wel een excuus bedenken. Maar een heel weekend.. ligt er misschien ook wel een beetje aan waar je dan in je cyclus zit. Ben je net ongesteld of net geweest maakt t ook niet zo veel uit. Succes haha.
Vind jij het ook niet moeilijk als er over echo's en hartjes luisteren gaat in de familie? Als ik dat zie dan denk ik echt hmmm ik wil ook zo graag. Weer zn extra confrontatie. 
Als we een keer het goede nieuws mogen vertellen ga ik zeker wel zeggen (niet tegen iedereen natuurlijk) dat we een miskraam hebben gehad en dat we het echt wel moeilijk hebben gehad met de zwangerschappen om ons heen. Dat t allemaal niet zo van zelfsprekend is dat het allemaal zomaar lukt. 
Veel afleiding zoeken en leuke dingen doen. Dan vliegt de tijd en beetje voorbij haha

@klaasjee Net aan het eind van de cyclus, ergens vlak voor de nod (maar die heb ik niet precies aangezien ik niet elke maand dezelfde cyclus heb). Denk dat ik hun glazen maar goed vol schenk zodat ze niet door hebben dat ik af en toe wat weg kiep haha! 
Ik heb het daar heel moeilijk mee gehad ook, dat het soms oneerlijk voelde ondanks dat je t andere zeker gunt! Ik heb al best lang een kinderwens maar door een nieuwe opleiding moest ik het even uitstellen en vanuit mijn familieleden kwam het zo over van 'oh zullen we ook maar is aan kinderen beginnen'. Maar ik probeer positief te denken en die tijd die zij hebben krijgen wij ook nog!! We hebben nog iets leuks om naar uit te kijken. En dan zijn zij 'jaloers' op ons haha. 

@Emilyy haha dat is slim! ?
Natuurlijk gun je zo iets andere ook. En echt jaloezie is het ook niet, maar meer zo iets van dat geluk wil ik ook graag hebben. Lastig als je op een gegeven moment een keuze hebt moeten maken om je grote wens opzij te zetten voor een opleiding. Straks heb je beide.. zowel je opleiding als een kleintje ?

@klaasjee ja precies, maar dat geluk gaan we ook wel ervaren! Ondertussen de opleiding afgerond met een nieuwe baan begonnen, ook een dingetje met zwanger worden maar ach, ga er maar vanuit dat het ook lang kan duren. 
Ik hoop dat je snel weer wat beter voelt na deze dag en je snel weer goed nieuws mag hebben!! 

Spannend! Vandaag is mijn NOD maar nog nergens te verkennen. Normaal als ik smorgens opsta is mijn menstruatie er ook al. Test gedaan maar negatief. Het kan dus nog alle kanten op!!

@Emilyy tja dat is het risico van een werkgever als hij vrouwen in dienst neemt ;) en het is niet zo dat je ineens wegvalt als je zwanger bent. En het is idd ook maar afwachten hoelang het duurt. Snap je gevoel maar het zou geen reden moeten zijn om het uit te stellen. Daar kan je alleen maar spijt van krijgen. Indien nodig is er vast wel ergens anders werk te vinden.
Thanks! Voel me al weer beter. Gaan bijna op vakantie dus dat is wel even lekker. Komt nu goed uit. NOD is wel midden in de vakantie. Dus is wel ff spannend en anders lekker ongesteld op vakantie... joeppie haha
@mommy-to-bee oh spannend! Voel je je ook anders dan anders of dat niet? Duim met je mee!

@klaasje. Normaal als mijn NOD naderd krijg ik gevoelige borsten en de dag zelf buikpijn met uitstraling naar mijn benen. Nu voel ik helemaal niets. Eten stoot af en toe wat op meer eigenlijk niet. Na het verwijderen van mijn spiraal heb ik een cyclus van 28 dagen en voor de spiraal had ik deze ook. Kon er de klok op zetten. 
Mischien heb je tijdens je vakantie wel wat te vieren! Zou ook heel erg leuk zijn! Kun je je familie verassen met foto's en dan als laatste een foto van de test. 

@mommy-to-bee hopen dat dit dan een goed teken is!!
Ik hoop het ook! Wilde eerst geen test meenemen.. maar ga er toch 1tje in mn koffer doen. Kan dan echt niet nog een week wachten om te testen als ik geen menstruatie heb?

Terug
Bovenaan