Eerste kindje

@mommy to bee Aaah zo spannend, ik duim met je mee!! Hou ons op de hoogte! 
Gebruiken jullie ovulatietesten? Ik heb ze bewust nog niet aan geschaft omdat ik mezelf nu al gek maak soms. Maar aangezien mijn cyclus wat onregelmatig is wil ik het toch wel gaan proberen daarmee. (Ik ga er namelijk niet vanuit dat het de eerste ronde gelijk raak is, nu ergens zou mijn eisprong moeten zijn maar gezien ik onregelmatig werk zie ik me vriend nu 2 a 3 dagen niet echt, heel frustrerend!)

Ik gebruik geen ovulatietesten. Wel heb ik de app mijn kalender. Die berekend mijn eisprong ongeveer. Je kunt er ook verschillende dingen in aangeven. Best wel handig. 

Mommy-to-bee Ohh nog steeds geen duidelijkheid, wat spannend! Maar het is wel bizar dat je nu ineens niet ongesteld wordt...dus ik denk echt dat er heel goed nieuws is voor jou! Gebruik jij de app Clue toevallig? Die gebruik ik namelijk en is super fijn.
Heb net trouwens toch maar ovulatietesten gekocht haha mocht het deze ronde niet raak zijn dan ga ik me daar eens in verdiepen.

[quote quote=10195835]Ik gebruik geen ovulatietesten. Wel heb ik de app mijn kalender. Die berekend mijn eisprong ongeveer. Je kunt er ook verschillende dingen in aangeven. Best wel handig.[/quote]
Oh zie dat je de app mijn kalender gebruikt, haha sorry overheen gelezen.

@emilyy nee ik gebruik er geen. Wil het voorlopig ook niet. Paar maanden geleden was ik ook obsessief van "nu moet het gebeuren want nu kan t wel eens zo zijn" dat het meer een verplichting werd. Nu hebben beginnen we een paar dagen van te voren al tot een paar dagen erna en beleven we er ook meer plezier aan (ook niet onbelangrijk ?)
En mijn cyclus is redelijk okay 28-30 dagen. In het begin was het drama, om de 2 weken menstruatie en dan weer 2x normaal toen weer bijna een hele maand. En nu is hij een keer of 2 goed geweest. Nu na de miskraam lijkt hij ook weer goed, maar dat is nog even afwachten. 
Dus zolang het nog niet hoeft ga ik geen testen proberen. Dan ben ik er weer veelste veel mee bezig ?

Hey dames!
Nog steeds geen menstruatie! Wel neemt er wat buikkramp/gerommel toe. Loop constant naar de wc omdat ik moet plassen en gisteren tijdens het werken veel last van misselijkheid gehad tijdens het bukken. Vanmorgen om 5 uur wakker geworden van de misselijkheid die na een half uur overging in buikpijn en vanuit daar weer naar een enorme honger overging. Het gevoel dat het nu eens raak zou kunnen zijn groeit steeds meer. 
Volgens vriendlief lijken mijn borsten strakker aan te voelen haha. Zoals hij het omschreef, normaal voelen ze aan alsof je veel afgevallen bent en op je borsten wat losser vel hebt. Maar nu voelen ze strak! En bedankt ?  

Spannend zeg! Het klinkt alsof het raak is! Wanneer ga je weer testen? Ik heb dit keer (ronde 2) bewust maar 1 test liggen zodat ik niet als een gek veel te vroeg begin met testen?

@Noorr ik heb vandaag weer een test gedaan maar weer negatief. ? maakt me echt onzeker. Mijn gevoel gaat op en af! Ik heb echt geeb flauw idee! 

Terug
Bovenaan