Eerste kindje

Jaa super spannend! Nog steeds geen menstruatie. Ben zo zenuwachtig. Baal echt dat ik geen positieve test heb.... ga jullie zeker op de hoogte houden!

Weer een nieuwe dag en nog steeds geen menstruatie. Ook geen klachten. Enigste waar ik las van heb is dat ik heel vaak moet plassen. Net een test gedaan met ochtendurine maar weer negatief. 
Ben nu zooo onzeker. Had altijd een cyclus van 28 dagen maar ben bang dat ik mijn eisprong later heb gehad en nu dus een langere cyclus heb. Heb echt zoiets van of laat me ongesteld worden of geef me een positieve test haha. Maar ga niet zitten fucken ?

Oghhh wat kan ons lichaam ons voor de gek houden he mommy to be. Ik dus ook ineens voor het eerst dat ik weet mijn eisprong later gehad. Ik snap je gevoel haha dan heb je iig duidelijkheid wat het nu precies is! Over 2 dagen weer een testje!

Ik wil nu ook een paar dagen niet testen! Als het lukt ??. Mijn moeder teste pas een week na haar NOD positief van mij... geen idee of het in de familie kan zitten. We wachten maar weer af.... er bestaat dus altijd nog een kans zolang mijn menstruatie er niet is. 

Terug
Bovenaan