Eerste kindje

@mommy to be ooh vervelend. Maar ik heb ondertussen zoveel gelezen dat ik weet dat sommige vrouwen ver na hun nod pas positief testen. En zolang er geen menstruatie is, de hoop er in houden! Ik vind het wachten voor nod al frustrerend laat staan er na haha

Hi Dames,
Ik lees al even gezellig mee hier, ook wij zijn voor ons eerste kindje bezig! Zijn al 11 jaar bij elkaar en wonen nu ook alweer 3 jaar samen :) Dit is nu ronde 1 (super spannend allemaal!). 
Zelf heb ik geen idee wat mijn cyclus is, aangezien ik vorige maand gestopt ben met de pil en ik deze maand voor het "echt" ongesteld moet worden. Als ik van een "4 weken cyclus" uit ga, heb ik aankomend weekend mijn NOD. 
Wat leuk om jullie verhalen ook te lezen, duim voor iedereen (dat we maar snel mama "mogen" worden!)
xx Shar

@sharronn leuk dat je je bij ons aansluit! Hopelijk heb je snel duidelijkheid betreft je cyclus.
Hier heeft helaas mijn menstruatie doorgezet. Blijf wel alle kwaaltjes houden... geen menstruatie kwaaltjes. Ik baal enorm, mja volgende maand maar WEER beter....

Vervelend zeg mommy to bee!! In welke ronde zat jij ook al weer? 

@sharronn leuk dat je ook aansluit! Hopelijk heb je meteen een regelmatige cyclus. Ik zit momenteel op het wachtbankje?

Ik doe mee met het wachtbankje..wat goed Noorr dat je maar 1 test hebt gekocht! Wanneer verwacht jij jouw eerste ongesteldheidsdag?
Jammer @mommy-to-bee ik dacht echt dat het raak was bij je!
Welkom Sharronn!

Deze cyclus is een beetje gek gelopen. Ik had dus spotting 3 dagen voor mijn 'echte' menstruatie, weet niet vanaf wanneer ik nu zou moeten tellen. En mijn eisprong was dus ook wat later. Heb er verschillende berekeningen op los gelaten haha. Dus mijn nod zou of 9 mei moeten zijn of 5 mei??‍♀️ Wanneer is die van jou ellytje? Vind die wacht dagen het ergst van alles? in de andere week ben je druk met proberen en daarvoor ben je gwn ongesteld. 

Ik baal echt heel erg! Het was pas ronde 3. Maar het zou zo fijn zijn geweest. We gaan eind mei een paar dagen weg met mijn schoonfamilie en dat weekend erna wordt mijn moeder 60. Zouden leuke momenten zijn geweest om het te vertellen. 

Het is gelukkig nog maar ronde 3, al is dat natuurlijk al te veel als je er mee bezig bent. Hopelijk is het de volgende ronde wel raak! Grappig om te lezen dat andere ook vooruit denken omtrent het zeggen bij bijzondere gelegenheden! Ik hoopte dat het 1e ronde raak zou zijn, en dan had ik het volgende maand kunnen vertellen met een familie gelegenheid die al een jaar staat. Maar helaas hebben wij het niet in de hand. Er komt voor jou vast een ander mooi moment om het te vertellen!!

Terug
Bovenaan