Eerste kindje

Noorr, ja klopt, omdat je dan compleet niks kan doen, alleen afwachten...Hahaha je wordt een echte wiskundige door dit hele gedoe he ? ik zou op 9 mei ongesteld moeten worden dus hoop dat jij t dan ook wordt, zodat we nog exact gelijk lopen. Maar het allerliefst zou ik natuurlijk willen dat je helemaal niet ongesteld wordt! We gaan weer wachten en hopen...
Mommy-to-bee dat begrijp ik wel ja, vooral omdat je menstruatie je zo heeft laten wachten. Maar je moet maar denken dat je nog maar pas bezig bent. Komt echt goed!
Ohh erg hè, dat je al helemaal gaat bedenken hoe je het wil gaan vertellen, ik betrap mezelf er ook al op. Ze verkopen tegenwoordig van die kraskaartjes, lijkt me hilarisch, dan moeten ze dus krassen en dan kun je er zelf een boodschap onder schrijven. Hoe zouden jullie dit willen aanpakken?

Haha Noor en Ellytje ik loop gekijk met jullie (denk ik) ook rond 9 mei NOD ?
Balen mommy-to-bee heeft het echt al doorgezet? Hoeveel dagen zou je cyclus nu zijn? Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt, maar een positieve test was leuker geweest..
Ik ben er heel veel mee bezig als ik in bed lig. Dan lig ik echt de denken en te tellen wanneer ik het dan zou kunnen vertellen (ik wil het pas na een 1e echo vertellen) en hoe wil ik dat dan gaan doen. Maar mee daarbij denk ik ook weer laten we eerst maar eens afwachten wanneer we überhaupt een positieve test hebben..? Hoe ik het wil vertellen weet ik nog niet zo goed. Wil het op een ludieke manier doen. Als jullie nog goede ideeën hebben houd ik me aanbevolen!
Vandaag was nog de laatste geplande afspraak die me aan de miskraam doet herinneren. Zouden vandaag de intake bij de verloskundige hebben. Ben blij dat nu al dat soort dingen achter de rug zijn en dat we nu weer verder kunnen. Voel me mentaal ook best weer sterk en hoop zo op vakantie een goede uitslag! (Daarbij dus ook niet ongesteld op vakantie, mooi meegenomen?)

Klaasje dat heb ik ook! Ronde 1 en 2 lag ik steeds wakker in bed.... beetje op pinterest wat inspiratie opdoen enzo haha. Om gek van te worden. In ronde 3 ben ik totaal nergens meer mee bezig geweest. Totdat mijn menstruatie dus uit bleef. 
Hij heeft nu doorgezet. Vandaag dus even een dipje. Morgen en overmorgen weer werken dus dan heb ik erg weinig tijd om erover na te denken. Wat doen jullie trouwens voor werk? Ik ben verzorgende ig. 

Yep, ook al herkenbaar. En ook ieder vrij moment op het werk denk ik eraan (Heb een kantoorbaan) en dan ga ik op deze site kijken bijvoorbeeld. Ook bij ieder gek dingetje dat ik voel in mijn lijf gaan mijn gedachten direct naar een mogelijke zwangerschap. Zeer irritant. Denken jullie dat er teveel mee bezig zijn een negatieve invloed heeft?

@ Ellytje Ik gebruik inderdaad ook de app clue sinds een half jaar, heel fijn! Welke ovulatie testen ga jij gebruiken? Ik wilde die van sensitest gaan proberen. Mijn cyclus is opzich wel constant, maar altijd of 28 dagen of 34. Dus neem de klusperiode maar ruim voor de zekerheid! Ik denk dat veel er mee bezig zijn of stress erover hebben wel een negatieve invloed kán hebben, vooral als je er minder plezier in zou hebben en het echt een ‘moeten’ wordt. Maar uiteindelijk is er maar 1 zaadje op het juiste moment nodig toch!
@Klaasje Fijn dat je je weer wat beter voelt en dat je cyclus weer normaal lijkt! Wel belangrijk ook dat het leuk blijft ja, blijkt ook beter te zijn als je zwanger wil worden haha.
@ Mommy to bee Aah wat vervelend! Had verwacht dat het wel raak was. Nu op naar een volgende ronde! Ik heb ook zoveel op pintrest rondgezocht voor het slapen gaan, ik heb denk ik heel de babykamer al ingericht in me hoofd. Ik werk ook in de zorg, als wijkverpleegkundige. Als ik het dan druk heb of laat-vroege diensten heb voel ik me soms wel moe en word de seks soms wel even een ‘moet’. Ervaar jij dat ook zo?
Ik heb mijn NOD op 15 mei als ik uitga van een cylus van 29 dagen, dus zit vlak achter jullie haha!

Wat grappig zo herkenbaar wat jullie allemaal zeggen Ellytje, Klaasje en Mommy to bee! Ik hoop dat we alle 3 niey ongesteld worden 9 mei! En voor jou ook snel weer een kans mommy to bee. 
Ik denk er op werk (ik heb ook een kantoorbaan) ook constant aan, check elke keer mijn app Flo, van wnr zal ik eens testen? Bij elk klein dingetje denk ik ook hmm is het de weg naar de baarmoeder of wellicht nu innesteling haha moet het eigenlijk los laten!
Nou ik denk dat ik zoveel heb gelezen dat ik je vraag kan beantwoorden (moet echt stoppen met alles wat los en vast zit te lezen haha) Ellytje, als je er zo erg mee bezig bent en obsessief bezig bent is het een soort stress (het is niet ontspannend iig) je maakt je er druk op. Door de stress maak je bepaalde stoffen aan die de progesteron soort van opeten waardoor je dus minder progesteron hebt. Welke je nodig hebt voor de 2e fase, opbouw van slijmvlies etc. Dus het  kan wel kwaad. Drm probeer ik me zo min mogelijk druk te maken, voor zover dat lukt haha. Het is niet voor niets dat veel mensen zwanger worden tijdens vakantie, lekker ontspannend!! Zelf ga ik pas in juni op vakantie dus hoop dat het daarvoor al gelukt is pff

Oow en wat betreft het nieuws vertellen. Wil het sws ook pas na de 1e echo doen. Hoe weet ik nog niet helemaal heb verschillende ideeën. Dmv een taart of door een spel met hele faml en ze allemaal een prijs geven aan het einde waarop dan staat dat ze opa en oma (oom en tante) worden haha. Maar alles kan nog haha?

[quote quote=10196455]Oow en wat betreft het nieuws vertellen. Wil het sws ook pas na de 1e echo doen. Hoe weet ik nog niet helemaal heb verschillende ideeën. Dmv een taart of door een spel met hele faml en ze allemaal een prijs geven aan het einde waarop dan staat dat ze opa en oma (oom en tante) worden haha. Maar alles kan nog haha?[/quote]
Leuk idee van dat spel! Wij doen regelmatig spelletjes dus deze ga ik onthouden!

Terug
Bovenaan