Eerste kindje

Jaa door middel van een spel is leuk ja! Wij hebben altijd spelletjes avond met vrienden en willen dan ook de echo op kaart van een kaartspelletje plakken zeg maar. Dan iemand dan ineens een kaart met een echo heeft. 

Noorr, hahaha ik ben ook zo iemand die alles loopt uit te pluizen. Heb echt tijd teveel blijkbaar, een handenbindertje zoals een kleine baby is dus meer dan welkom ?? ik ga 15 mei op vakantie, dus dan gaat er opnieuw geklust worden (haha vind dat zo deuzig klinken dat 'klussen', maargoed dat is hier jargon dus ik doe maar mee), zou fantastisch zijn als ik dan compleet zen ben en dat dat vervolgens een goede invloed heeft. Al kun je me denk ik een jaar op de Male Diven zetten en dan ben ik er nóg steeds mee bezig.
Emilyy ik heb de ovulatietesten van Kruidvat, gewoon eigen merk geloof ik. Ben ik trouwens de enige die het gênant vindt om die te kopen (net als zwangerschapstesten). Voel me erg puberaal hoor, maar toch vind ik het ongemakkelijk ?

Jaa dat woord klussen vind ik zo'n ongemakkelijk woord ? 
Jaa ik ga ook altijd naar een andere stad als ik zoiets koop, in me eigen dorp durf ik dat niet bang dat ik iemand tegen kom haha! 

Emilyy haha wie heeft dat ooit bedacht, lekker klussen? Ohh ja als je in een klein dorp woont moet je helemaal oppassen haha ik loop in mijn pauze soms langs een kruidvat en dan check ik altijd even of het druk is of juist rustig en dan pak ik mijn moment hahaha. Je kan het overigens natuurlijk ook gewoon online bestellen, maar vind het altijd fijn om het direct te hebben. 

Leuk idee Emillyy met een echo op de kaart. Ik kijk er naar uit om het te vertellen, maar goed voor nu eerst even het kindje maken haha.
Denk dat ik tijdens vakantie ook er mee bezig blijf hoor. We hebben wel bewust een chill vakantie uitgekozen. Zodat we lekker tot rust kunnen komen. Normaal gaan we er volop op uit en wil ik perse alles zien haha. 
Ik had alleen de eerste keer dat ik een test kocht dat ik dacht dit is awkward, maar toen dacht ik kom op je bent 29 geen 16 hahaha. Maar ineens zegt een vrouw achter mij aaww ben je zwanger?! Hele rij luisterde mee. Toen begon ze me vervolgens ook tips te geven; meid je kan ook langs de huisarts daar kan je je bloedprikken? Toen dacht ik ik ga nooit meer naar de kruidvat hahaha. De andere heb ik bij de Action gehaald, daar heb ik het 2x gehaald. 2x dezelfde kassière, ze zag me 2x met een hoop testen weg gaan hahaha die zal wel gedacht heb wat is dit voor een gek?
Fijn dat ik hier jullie verhalen kan lezen terwijl we bij vrienden zijn voetbal kijken?

Hahahahaha Noorr ?? lekker dan dat zo'n vrouw dat zegt, lekker subtiel wel. Wat zou ze zeggen als je met aambeiencreme in de rij staat bijvoorbeeld..??

Terug
Bovenaan