Haha, ik las hier even mee en het ‘hoe zou ik vertellen als het raak is’, ‘klussen’ en ‘testen kopen’ is zo herkenbaar! Al heb ik (gelukkig) nog niet gehad dat mensen er een opmerking over maken! Snap die mensen dan ook niet, zou dat zelf toch niet zo snel doen bij anderen...
Ik heb nu laatst een hele zooi ovulatietesten bij zwanger en kids gekocht, dus ik hoef voorlopig niet meer naar de winkel! Vond die van de action altijd lastig af te lezen (streepje was altijd lichter dan de controlestreep), dus ben heel erg benieuwd met deze nieuwe! Ik ben nu nog heel erg een nerd met die dingen, vind het op 1 of andere manier zo leuk om te doen en op een kalendertje te plakken, Haha!
Wat betreft het vertellen ben ik ook al telkens (vnl als de NOD eraan komt) te denken hoe we het origineel en leuk kunnen vertellen. Bij ons in de ene kant van de familie zijn al heel wat baby’s geboren, dus met een echt ‘nieuwtje’ van “jullie worden opa en oma” komen we niet...
Zag wel online eens een tekstje voorbij komen voor je man: ‘roses are red, violets are blue. Inside me, there are two Hearts beating for you’. Lijkt mij zo leuk om je man daarmee te verrassen tijdens een romantisch etentje! (Ja, ik ben heel cliché daarin Haha) Maar voor nu eerst: testjes en conceive plus uitproberen, ‘knuffelen’ en hopen dat het binnenkort raak is!