Eerste kindje

Hahaha zo herkenbaar allemaal ja. Toen ik mama vitamines ging kopen dacht ik nou gooi er ook nog maar wat zeep enzo in me mandje dat het niet zo opvallend is ? 
Ik merk inderdaad ook dat ik stuk meer zin heb rondom me eisprong, daar kun je gelukkig ook wel heel aan herkennen. Ben nu een half jaar gestopt met de pil en heb erg moeten ontpillen, ondanks me cyclus wel gelijk redelijk regelmatig was. Maar begin nu pas echt me lichaam beetje te kennen, mede dankzij de app clue?
Ik ga ook ovulatietesten bij sensitest bestellen, lekker anoniem! En had ook nog bedacht dat mocht het zover zijn dan wil ik het eigenlijk aan familie(gezin) vertellen via mijn kleine neefje, door hem een 'geheimpje' te vertellen. Kijken hoe dat uitpakt bij opa en oma en wat hij dan zegt? 

@Emily dat ontpillen ben ik nu aan het ervaren denk ik... elke keer andere dingen die opspelen, hoop dat het volgende maand al minder wordt. 
Online bestellen lijkt me ook wel fijn ja kan je bestellen wat je wilt ;) 

@sharronn Ja nu zijn t gewoon hormonen bij mij denk ik haha. Ik heb nooit last van puistjes enzo gehad maar sinds is gestopt ben wel, en vooral een mega droge huid. Hopelijk gaat dat overal als ik ooit zwanger mag zijn. Succes met ontpillen ook haha! 

Ik ben al een half jaar ofzo gestopt met de pil, nog niet eens zo zeer om alvast te ontpillen maar was gewoon helemaal klaar met die hormonen in mijn lijf. Dacht nu wel dat het voordelig zou zijn om snel zwanger te worden, maar helaas toch nog niet raak Haha. Mag hopen dat het toch effect heeft aangezien half jaar aanklooien met condooms ook geen feest was. Achja t is pas ronde 2 dus mag nog niet klagen.

Eigenlijk valt er niks van te zeggen. Sommige stoppen met de pil en zijn meteen zwanger en andere stoppen en doen er een jaar over..
Ik heb mn spiraal in sept later verwijderen en dacht vrijsnel dat mn cyclus weer goed was. Maar alles behalve zelfs naar de gyn geweest omdat ik bijna een hele maand bloedverlies had. Komt het waarschijnlijk nog van de prikpil die ik er voor heb gehad?
Nu lijkt t wel weer normaal dus maar weer afwachten
Eigenlijk niet normaal wat voor troep hormonen allemaal zijn.. ben er ergens ook wel blij mee dat ik er vanaf ben (was overigens ook wel erg te spreken over t spiraaltje). Snap ook wel dat je met de pil bent gestopt Ellytje. 
Wat moeten vrouwen een hoop doorstaan?

Inderdaad om dezelfde reden gestopt ellytje, zo klaar met die hormonen. Ik was ook echt vaak humeurig, voel me wel echt stuk beter nou ik niet meer aan de pil zit. Wil ook nooit meer aan de pil. En aangezien er toch op korte termijn een kinderwens was maakte het niet uit mocht ik toch zwanger raken ondanks we voorzichtig waren. Stiekem hoopte ik soms maar dat het fout ging haha?

Voor de pil ben ik nog tussentijds overgestapt op de nuvaring. Zoals jullie waa ik ergens ook wel klaar met de pil en die hormonen, had ineens heel erg het gevoel van "dit kan niet goed zijn" (Gebasseerd op niks hoor) :p
Nuvaring was absoluut voor mij geen succes.. zou nooit meer hormonen willen haha! Spiraaltje ga ik in de toekomst maar eens aan denken.
Zijn jullie van plan eerder te testen ? Jullie hebben jullie NOD begin mei toch dacht ik? 

Ik pas 15 mei. Maar bewust geen zwangerschapstesten in huis, ga die pas halen als ik overtijd ben of symptomen heb. Anders maak ik mezelf gek. 

Terug
Bovenaan