Eerste kindje

Ik moet 9 mei ongesteld worden. Heb wel testen in huis, zelfs van die vroege, maar kan me wel beheersen. Wacht gewoon totdat ik een week over tijd ben en dan ga ik testen. Wil mezelf niet gek maken...straks test je positief, ben je door het dolle en dan word je later toch ongesteld...dat zou ik niet trekken.

Ik heb ongeveer een jaar aan de pil gezeten. Maar was er begin dec wel klaar mee en gestopt. Daarna wel voorzichtig geweest maar hoopte dus ook stiekem dat t mis zou gaan haha. Drn in maart wel bewust de keuze om er voor te gaan.
Knap dat jullie kunnen wachten! Ik heb er nu maar 1 thuis liggen (geen vroege) en ben al wel in mn hoofd bezig met wanneer ga ik testen. Maar ik probeer me in te houden?

Ik ga niet meer van te voren testen. Vaak genoeg gedaan en dat viel tegen.. nu is het sowieso even afwachten wat mn cyclus heb. Officieel heb ik mn NOD 9 mei, maar mn cyclus is ook al eens 30 dagen geweest. Dus bij een paar dagen over tijd zal ik pas willen testen als t lukt?
@Sharonn spiraal wilde ik eerst ook niet, maar mij ervaring is erg positief. Ook al heeft hij er maar 6 maanden in gezeten?

@klaasje oké! Voorlopig even hier geen anticonceptie hihi ?
Knap dat jullie niet eerder gaan testen (is wellicht wel het beste om eventuele teleurstellingen tegen te gaan inderdaad). 
Spannend dames! ?

Nou dames ik liep net langs een action en kon me niet inhouden? Heb een early zwangerschapstest gehaald. Wanneer ik em ga doen weet ik niet

Terug
Bovenaan