Eerste kindje

@Ellytje en Klaasje haha ja echt stom van mezelf. Denk dat ik zondag ga testen dan is het 4 dagen voor nod dat is nog ok denk ik. Moet echt niet eerder testen. Gaan jullie nog eerder testen?
Ik voelde wel af en toe wat. Maar miss vroege symptomen van menstruatie? Heb het gevoel dat ik op elk klein dingetje let. Moet elke keer tegen mezelf inpraten om daarmee op te houden. Hebben jullie dat ook, dat je op alles let? Voelen jullie iets van symptomen? 
Hoop zo erg dat we moederdag kunnen vieren (stiekem dan haha)

@noorr spannend! Hoop zo voor je dat het positief is. Wel in je achterhoofd houden dat als hij negatief is het niet meteen voorbij is he!
Nee ik heb met mezelf afgesproken niet eerder te gaan testen. Liever een paar dagen later zelfs. Dit is mijn 1e cyclus na de miskraam dus is ook even aftasten.
Ik voel nog weinig. Soms beetje zeurende pijn in mn rug en vandaag beetje in mn buik. Maar bij alles wat ik voel zoek ik iets achter? gevoelige borsten is wel een ding. Dat had ik voor de menstruatie steeds en dat ging een paar dagen voor de mensteuatie weg. Toen ik zwanger was bleef het. Dus zit nu steeds te voelen of ik al wat voel?
Verder is het nog rustig. Maar duurt nog een week..

Ik heb 4 jaar een spiraal gehad. Begin dit jaar kon ik opeens niet meer lopen en plassen. Vijf dagen ziekenhuis, en mezelf 2.5 maand 5 keer per dag katheteriseren. Lopen, zitten of liggen ging haast niet meer van de pijn. Kwam vanuit mijn onderrug en trok in mn benen. Ze dachten aan een hernia maar op de MRI was niets te zien als 2 cystes op mn eierstokken veroorzaakt door de spiraal. Zouden onschuldig zijn. Zware medicatie gehad. Toen zelf maar op internet gaan zoeken naar een link tussen de spiraal en rugklachten/hernia en kwam op een site terecht waar honderden vrouwen klachten schreven over de spiraal. Waaronder een aantal met dezelfde als mij. Afspraak bij gyn gemaakt en wat bleek spiraal zat niet meer goed en drukte waarschijnlijk tegen een zenuw. Spiraal laten verwijderen en ik kon weer pijnvrij lopen, bewegen en zelfstandig naar het toilet. Voor mij nooit meer anticonceptie! 

Jeetje Mommy-to-bee wat heftig! Bizar dat die klachten door een spiraal kwamen. Wat fijn voor je dat dat ding er nu uit is, snap dat je dat nooooit meer wil! Hopelijk nu beetje geluk door snel een positieve test!

Wowww @Mommy-to-bee heftig! 

"Gelukkig" niets ernstigs en kwam het door je spiraaltje. Snap goed dat je nu niks meer wilt. Het liefste wil ik iets zonder hormonen maarja in elke anticonceptie zit wel iets. 

Zelf heb ik maar 1 eileider en 1 eierstok (ik mis één kant) dus vind spiraal / nuvaring e.d. een beetje eng (gewoon omdat ik ergens denk dat dit dan te dicht bij me eierstok zit ofso hahah beetje gek wellicht). Ben zuinig op die ene kant die ik nog heb! :)
Ben ik de eerst die NOD heeft? (6 mei; denk ik?)

@Klaasje ik snap heel goed dat je nu niet meer eerder wil testen hoor. Hoop dat t gwn raak is!
@ Mommy to bee jeetjee wat heftig. Zelf vind ik al die hormonen maar niets. En ben blij dat ik maar een jaar de pil heb geslikt. Voor mij nooit meer anticonceptie. Als ik jou verhaal hoor helemaal.
@Sharronn ow wat erg, hoe komt dat dat je nog maar 1 eierstok hebt? Denk dat je met 6 mei idd de eerste bent! Spannend zeg.

Terug
Bovenaan