@mommy to bee Wat een heftig verhaal ja! Gelukkig heb je zelf wat dingen opgezocht. Snap dat je nooit meer een spiraal wil!
@sharonn Bijzonder ja hoe het lichaam werkt! Ik hoop dat je er geen last van ondervind maar als ik zo lees wat je zegt zal dat gelukkig niet het geval zijn!!
Pff vandaag op het werk vertelde mijn collega dat ze deze week erachter is gekomen dat ze zwanger is 5 weken. Terwijl ze nog twijfelde wanneer ze voor een derde kindje wilde gaan. Super blij voor haar maar ik schrok wel, aangezien wij de enige twee zijn met dezelfde functie en eigenlijk wij liever niet beide (deels) weg kunnen vallen mocht een zwangerschap mij snel gegund zijn (waar ik niet vanuit ga maar toch, kan altijd). Daarnaast vond ik het ook weer frustrerend dat het daar dan gewoon lukt zonder 'te proberen'. Ik heb haar ook eerlijk gezegd dat wij ook bezig zijn, luchtte toch wel op. Ik wilde dit gewoon graag even met jullie delen omdat ik denk dat jullie mijn gevoel hierin wel begrijpen en het fijn vind om t even te zeggen ?