Eerste kindje

Hi Emilyy oow jeetje, ik herken het gevoel hoor dat je het een ander gunt maar toch doet het ook wat met je. Waarom lukt het bij een ander wel de 1e keer (als dat natuurlijk zo is) maar ieder lichaam is anders. 
Snap dat het lastig is als jullie beide weg vallen. Maar ja dan is het even niet anders toch. Zou dat niet in de weg laten staan van jullie kinderwens. Zelf ben ik de enige in mijn functie, als ik weg val dan is er niemand... maar ik laat dat niet in de weg staan van onze wens. Vind dat er toch veel te belangrijk voor. Het is dan maar even niet anders. Een collega van mij die gaat over 2 weken met zwangerschapsverlof, zij was ook de enige in haar functie?
Haha ik kijk ook vaak in de topic, fijn dat andere je snappen, zonder dat ze denken dat je gek bent hahaha

Emilyy snap je gevoel compleet. Je gunt het de ander, maar toch steek van jaloezie. Zou ik eerlijk gezegd hier ook hebben als één van jullie zwanger blijkt te zijn. Maar er is een verschil tussen jaloezie en afgunst! 
Bij mij op het werk is mijn collega iedere maand panisch aan het doen over een eventuele zwangerschap. Ze heeft gewoon een spiraal, maar haar cyclus is heel raar aan het doen. Ik allemaal mee lachen en mee symptomen opzoeken etc, ze zou eens moeten weten...

Thanks voor jullie reacties! Fijn om gewoon te kunnen delen ja zonder vooroordelen.
Gun het mijn collega inderdaad heel erg en ze reageerde ook heel enthousiast toen ik vertelde dat wij ook een kinderwens hebben. Maar je denkt dan, oh kon ik dat ook maar zeggen dat ik zwanger ben! En ik mag niks zeggen hoor want ben pas in de eerste ronde, maar in me hoofd ben ik al 2 jaar bezig haha. En werk is dan een fijne afleiding maar nu even wat minder als ik haar dan nu ga zien denk ik elke ojaaa zwanger en gaat me hoofd weer aan? Nou heel verhaal, ik ben t weer kwijt en nou is t weer goed haha.
Hahaha ellytje, jij weet al die symptomen natuurlijk al lang, had ze niet hoeven op te zoeken!

@Emilly dat gevoel heb ik dus ook in mijn hoofd dat we al.jaren bezig zijn, terwijl dit nog maar ronde 2 is (and waiting)?
Ik moet wel zeggen dat ik het wachten echt vreselijk vind. Duurt echt een eeuwigheid voor het 9mei is?

Ja dat wachten lijkt dan een eeuwigheid. Heb je het gevoel iets van symptomen te hebben?? Ik ben dan ook benieuwd vanaf wanneer je iets gaat merken maarja dat is uiteraard bij iedereen anders.

@Emilly ik heb verschillende youtube filmpjes zitten kijken over symptomen haha. Maar zo veel verschillende dingen. Ik voelde me vandaag juist prima, terwijl ik wel opzoek ben naar symptomen. Wellicht komt dat later? Of juist niet. Lastig dit. Jij en de rest al symptomen? 

Net wat je zegt Ellytje. Er is verschil tussen jaloezie en afgunst. Maar voelt wel ff *** als iemand zulk nieuws heeft. Wij hebben meerdere ongelukjes om me heen en dat is ook niet altijd even gemakkelijk..
Onze tijd komt ook nog!?
Maar je eigen kinderwens opzij zetten in belang van het werk moet je nooit doen! Je weet nooit hoe de dingen gaan lopen en je moet in z'n situatie voor jezelf kiezen en niet voor je werk
Hier is het nog rustig aan t front. Vandaag wel wat steken in mn onderbuik. Maar verder wachten me maar af.. nog 6 nachtjes slapen..?

'Nog rustig aan het front' hahaha love it! Hier ook geen symptomen. Dan zakt de moed me al direct in de schoenen omdat je vaak leest dat vrouwen al enorm opgezette borsten hebben etc. Maargoed het is gewoon nog afwachten, you'll never know..

Terug
Bovenaan