Goeiemorgen dames!
Ik moest even alles bij lezen haha! Ondanks dat ik jullie niet echt ken voelt dit wel een beetje als ons clubje nu haha.
@emily ik ben het eens met Noor en Klaasje niet met je werk inzitten als je zelf een kinderwens hebt!! Jouw werkgever weet dat je een jonge vrouw bent en tjaa als er een kinderwens is weet hij hoelaat het is het hoort er gewoon bij!! Hij is er vast goed voor verzekerd

In onze vriendengroep is er 1 stel wat al een hele lang tijd bezig is iedereen weet dat en er wordt soms over gesproken. Als ik dan met haar sta te praten en haar verhalen hoor (ziekenhuis trajecten e.d.) kan ik soms wel janken.. wat zou ik hun graag een kindje toewensen zeg!!
Nu een kleine update vanuit hier.... (Ik tril een beetje nu in dit typ)... eigenwijs zoals ik ben heb ik vroeg getest.. had vandaag ongesteld moeten worden bij een normale cyclus Maja ik weet mijn cyclus helemaal niet !? En ja ik zie een tweede streep!! Maar kan nog niet vrolijk zijn omdat ik elke keer denk "het zal wel niet joh, die is over 3 dagen wit en dan wordt ik gewoon ongesteld". Ik loop ook continu naar de wc om het even te checken. Ik ben daarom heel voorzichtig een beetje blij (verbaast is denk ik een beter woord?).
Pfff en dan moet ik het ook nog eens hier tegen jullie vertellen... eigenlijk wilde ik dat niet maar om nu ineens niks meer van me te laten horen is ook niet mijn ding. Ik hoop dat dit streepje verteld wat het moet vertellen en dat dit blijft zitten...
Ik ben de eerste in ons clubje hier dus ik hoop echt heel erg dat Jullie mij gaan volgen en ook met zo'n test vol verbijstering binnenkort in jullie handen staan!!
Houden elkaar op de hoogte!! ?