Eerste kindje

Het is toch echt zo! Snap je onzekerheid maar probeer er al wel een beetje van te genieten? Hoe voel je je verder? Heb je al iets van symptomen?

@klaasje @noor ga het proberen los te laten en stilletjes in mezelf er van genieten!
@klaasje achteraf leg ik wel wat verbanden.. tijdens eisprong (volgens het boekje na 14 dagen) stonden me tepels in vuur en vlam heb toen last gehad van steekjes rechts (dacht nog dat is Me goeie kant!). Op donderdag verloor ik slijmpropje met plassen (is dit dan waar iedereen het over heeft dacht ik nog) en zaterdag geklust. Na klussen heb ik op de bank 2x een steek gevoeld rechts daarna nooit meer last van gehad. Ik dacht toen als de boekjes geliik hebben en dit was hem dan weet ik hoe het voelt. Verder geen last.
Tot vorige week heel erg opgeblazen gevoel en kon 1x niet goed naar wc! Majaa dacht dit hoort bij ontpillen.. dat is weer weggezakt. Wat ik wel merkte was warm! Had elke avond een warm hoofd het viel me gewoon op. En heb wel het idee dat me borsten wat voller zijn (maar dat gooide ik op ontpillen).
Ben niet misselijk heb geen hoofdpijn. Sinds paar dagen wat steekjes in me buik (totaal geen krampen hoor of pijn) meer spierpijn achtig. Wat ik wel echt een week al heb is afscheiding. Maar zie niks in onderbroek (sorry hahah) voel het af en toe gewoon alsof je denkt "ja nu moet ik naar de wc denk dat ik ongesteld wordt" (als je snapt wat ik bedoel) Het is meer water achtig geen kleur het is er grwoon af en toe.
Hoop dat het goed gaat! ?❤

@sharon AAAH super leuk! Gefeliciteerd!! Een streep is inderdaad een streep! Lekker van proberen te genieten! ? 
Ik wil ook zeker blijven weten hoe het met je gaat! Hoop dat we elkaar allemaal een beetje blijven volgen ookal duurt het bij de een wat langer ?

@sharon AAAH super leuk! Gefeliciteerd!! Een streep is inderdaad een streep! Lekker van proberen te genieten! ? 
Ik wil ook zeker blijven weten hoe het met je gaat! Hoop dat we elkaar allemaal een beetje blijven volgen ookal duurt het bij de een wat langer ?

@Sharronn fantastisch nieuws!!! Lijkt me helemaal normaal om nu naar de volgende onzekerheid over te stappen, namelijk zou het allemaal goed blijven gaan.
Toch proberen te genieten want dit is echt super!! Gefeliciteerd!?houd ons op de hoogte, niet direct naar het andere forum voor zwangeren over stappen hoor ??

Wat lief allemaal dames!! 
@ellytje ja ronde 1 :eek: zou nu echt ongesteld moeten worden zeg maar ?
Ik blijf hier hahaha !! Ga naar geen ander forum! ??

Terug
Bovenaan