Eerste kindje

@Klaasjee ik twijfel of ik niet toch moet wachten tot iig dinsdag. Als ik toch ga testen laat ik morgen weten of ie positief of negatief is! Voel jij al iets van symptomen? 

@Noorr als je het langer vol kan houden zou ik dat proberen. Dan wordt t steeds meer betrouwbaarder.
Nope nog weinig. Voel me soms wel misselijk maar dat heb ik vaker dus zegt bij mij niet zo veel. En met mn borsten gebeurd ook nog niks terwijl dat de vorige keer een overduidelijk symptoom was. Dus heb er een beetje een hard hoofd in. Maar wat niet is kan nog komen..
En bij jou?

@ Klaasje vergeten vanmorgen een berichtje te sturen. Maar dacht vanmorgen ik heb ze toch liggen even eentje proberen? Helaas zoals verwacht negatief, het is ook veel te vroeg. Ik heb ook niet echt symptomen. Alleen vandaag (en 1 andere keer) een beetje met een gespannen onderbuik wakker geworden. Niet echt pijn, maar meer alsof ik de dag ervoor gesport had. Maar goed, we wachten gwn weer af. Wat jij zegt; wat niet is kan nog komen...

Gister kreeg ik ook de vraag van mijn schoonmoeder of ik nog niet zwanger was/we aan kinderen denken. Ik gaf aan nee nu even nog niet, want we delen onze wens en het feit dat we het aan het proberen zijn nog niet. Stelt ze de vervolg vraag ja maar waarom niet. Ik had nou niet echt zin om uit te leggen dat we in ronde 2 zitten en nog wachten. Gaat haar verder ook niets aan lijkt. Mij ik maar een vaag antw geven en overheen gepraat. Hoe gaan jullie hiermee om als je al zulke vragen krijgt?

Hey Noorr, wat confronterend en ik vind het eigenlijk ook niet heel erg netjes van je schoonmoeder. Ze zet jou wel erg voor het blok. Ze zal het echt niet zo bedoelen, mensen denken er niet vaak bij na. Ik zou er inderdaad ontkennend op reageren, van 'we zijn er nog niet aan toe'. Dat zou reden genoeg moeten zijn lijkt me. Ik heb hetzelfde, maar dan met mijn eigen moeder. Geeft regelmatig hints dat ze niet kan wachten tot ze oma wordt en wanneer het nou zover is. Daar kan ik dan wel wat heftiger op reageren met 'nou doe normaal, het gaat niet om jou en misschien lukt het wel niet eens dus stop met pushen!'. Maar dat doe je bij je schoonouders niet natuurlijk. 
Hoe dan ook vervelende situaties, maar denk dat je gewoon goed gehandeld hebt!

@ Ellytje klopt mijn moeder die doet het ook met hints. Maar daar kan ik gwn reageren zoals ik wil haha. Maar bij je schoonouders toch wat lastiger maar ook zeker als er een vervolg vraag komt van wrm niet? En dit is niet de eerste keer. Ik heb het vandaag dan ook tegen mijn man gezegd en die heeft zijn moeder erop aangesproken. Toen zag ze inderdaad wel in dat het echt niet netjes is. Dit was ook tijdens een bezoek, toen we even alleen zaten. Maar goed iedereen kan zo binnen lopen en het gesprek mee krijgen. Vond het een erg awkward en confronterende situatie. Maar gelukkig snapt ze het nu haar zoon het heeft uitgelegd. 

@klaasje Jaaa er komt steeds meer een klein lachje op mijn gezicht ? Bij mijn vriend land het nu ook wel langzaam... dit is voor ons beide natuurlijk een heel nieuw avontuur maar we zijn er helemaal klaar voor! 
@noor blijft spannend dat testen he! Duim voor je En natuurlijk voor de andere ook!! Hoe leuk zou het zijn als we allemaal in hetzelfde schuitje zitten!! 
Blijf duimen!! ??

Noorr, fijn dat jouw man het heeft uitgelegd. Fijn dat hij het ook begrijpt! Hopelijk was dit de laatste keer dat ze het heeft gevraagd. Ze moeten maar gewoon netjes wachten!?net als wij.....
Ik had gisteren gewoon al weer bruine afscheiding een beetje. Dat vind ik wel héél erg vroeg. Normaal komt dit pas 2 dagen voor mijn menstruatie. Hoop niet dat dit kwaad kan, maar denk dus dat het niet raak is deze keer.
Dan zit ik weer met het volgende dilemma, we gaan bijna op vakantie. Zal ik een maandje overslaan zodat ik wat kan drinken of toch doorgaan op vakantie...mijn vriend zegt ach we slaan even over, hoef je er niet me bezig te zijn, maar ik zie dat echt als 'zonde een weggegooide maand'. Lastig!

Terug
Bovenaan