Eerste kindje

Pfff! Nu ben ik bang dat dit sporten een belemmering kan zijn? Maar ik wil niet minder omdat ik me zoveel fitter voel als ik wel ga, haha en mentaal ook. Zou het echt veel invloed hebben? Of zouden ze het op internet vooral over intensieve topsport hebben? Want dan hoor je ook wel is dat mensen niet meer ongesteld worden. Zo'n topsporter ben ik niet? Misschien maar een beetje inhouden ofzo met buikspieren.

Volgens mij is het prima als je het altijd al deed. Voor mij was het weer oppakken na een lange periode van niet sporten (verhuizing etc) en dan is het een soort stress voor je lichaam als je ineens weer super intensief bezig gaat zijn? Maar als jij het al een tijdje doet, moet het geen kwaad kunnen denk ik. Als het niet te intensief is. Mja wat is dan weer te intensief, dat maakt het lastig. Zoveel vrouwen sporten en worden zwanger toch? Ik ga het ook weer oppakken maar dan eerst wat rustiger haha

(Schoon)moeders.. denken alleen maar aan oma worden? Gelukkig ligt t bij ons iets anders omdat ik altijd roep dat ik eerst wil trouwen (wat ik overigens soms nog steeds een beetje lastig vind dat we het nu anders doen) maar door omstandigheden hebben we besloten het om te draaien. Maar niemand die het weet. Dus ik gebruik dat altijd als een mooi excuus?
Maar ik vind ook niet dat je het iemand kan vragen of opmerkingen over kunt maken. Wie weet wordt iemand moeilijk zwanger of is er iets anders aan de hand.
En ik zou lekker gewoon op vakantie gaan hoor! Ligt er misschien ook een beetje aan waar je dan in je cyclus zit. Heb je bijna je NOD kan ik me voorstellen dat je wat terughoudend bent. Maar zit je daar voor maakt t volgens mij niks uit. En je bent inderdaad wel heel relaxt dan?
Heb een keer gelezen dat als je zwanger bent je veel wel kan blijven doen maar rechte buikspieren lag wat ingewikkeld. Schuine kan je geloof ik wel blijven trainen. Ik ben niet zn sportfanaat als jullie.. ga 1x in de week ongeveer, maar weinig motivatie..
@ellytje bruin kan nog een goed teken zijn. Kan ook van een eventuelen innesteling komen. Zolang de menstruatie niet doorzet kan alles nog!?

Ja van die rechte buikspieren had ik ook gelezen inderdaad, maar geloof pas vanaf 3 maanden ofzo maar weet ik niet zeker. Als ik zou weten dat ik zwanger was zou ik dat niet meer doen maarja grote kans dat dat nog wel een aantal maanden duurt. 
@elly hoop dat bruine afscheiding voor je een goed teken is! Vooral omdat je het niet gewend bent zo snel, spannend! Ik vind het soms echt moeilijk om het gewoon los te laten allemaal, vind het toch spannend! 

Over het sporten ik doe aan voetbal (niet heel hoog niveau gewoon vriendinnen team). Doe dit gewoon nog steeds. Heb wel eens gelezen dat het geen kwaad kan zolang je maar naar je eigen lichaam luist erd als iets zeer doet vooral niet doen.
Ook wel eens gelezen dat je baarmoeder in het begin "beschermder" zit omdat je lichaam deze nog "achterin" je lichaam schijnt te liggen (meer naar achter). Vanaf week of 12 (zoals emily ook zegt 3 mnd) dacht ik uit me hoofd gezegd komt hij wat meer naar voren. Heb ik opgezocht omdat we nog op wintersport zouden gaan en ik wilde weten of dat nog zou mogen.
Ik ben van plan voorlopig gewoon nog te blijven sporten (het seizoen is ook over 3 weken voorbij). Zoals jullie al zeggen is topsport denk ik een ander verhaal. Ik denk misschien een beetje nuchter (misschien iets te) maar als "het goed zit" daar in je baarmoeder dan zit het goed. 
Nog steeds geen ongesteldheid dames ??? ??? 

Hallo dames!
Ik zag deze forum over proberen je eerste kindje te krijgen en aangezien dat voor mij van toepassing is nam ik even een kijkje. Jullie hebben al een gezellig clubje zo te lezen, hopelijk is er nog ruimte voor meer :) 
Mijn naam is Joanna, ik ben 25 jaar en heb een vriend van 31. Ik heb in november vorig jaar mijn spiraal laten verwijderen en sindsdien zijn we aan het proberen. Ik hou mijn ovulatie bij via een app.
In het begin was ik er veel mee bezig en leken idd die weken tot de uitgerekende ongesteldheid een eeuwigheid te duren :p. Nu ben ik er wat minder mee bezig merk ik, alhoewel er af en toe wel iets knaagt (we zijn nu een halfjaar bezig... straks is er iets mis met een van ons? Dat soort gedachtes).
Fijn dat er dit forum is waar we gedachten kunnen uitwisselen, omdat we toch in het zelfde schuitje zitten :)
Groetjes!

Natuurlijk Joanna! Welkom! Vrouwen piekkeren wat af wat dat betreft?
Hier nog steeds geen menstruatie maar ook geen symptomen. Hebben ons er grotendeels op ingesteld dat deze ronde niet raak is?

Hi Joanna leuk dat je aansluit. Hoop dat het voor jou ook snel mag lukken! Wacht je nu ook op je nod? 
Ik had vanmorgen wat steekjes zoals bij een opkomende menstruatie? 
Hoe gaat het bij jullie? Is jouw bruinverlies opgehouden Ellytje?

Terug
Bovenaan