Eerste kindje

@joanna Welkom!! :)

@Noorr Mmmm hopen dat het andere steekjes zijn en het niet doorzet... 

Hoop het echt voor jullie allemaal !! 

Dank voor het welkom heten :)
Ik wacht inderdaad ook op mijn nod, volgens mijn app moet ik vandaag ongesteld worden... heb nog geen klachten maar dat heb ik wel vaker niet.
Spannend!

Hey Joanna, welkom!
@noorr, vandaag (nog) niks maar gisteren wel echt veel. Vind t zo gek! Legt er nog eens extra spanning op ?

Inderdaad zeg pff haha. Ik moet zeggen ik vind het echt heel erg lastig om er niet constant aan te denken, vooral omdat het nu zo dichtbij is!

Nou meiden t wordt alleen maar meer, lijkt onderhand wel bruine menstruatie joh. Alsof mn lichaam wil zeggen, joh doe geen moeite met hopen, je bent toch niet zwanger. Was de vorige keer niet verdrietig, maar nu toch eigenlijk wel enorm. Ga maar flink sporten om mn gedachten te verzetten ?

Oh spannend Joanna! Wanneer ga je testen als je vandaag niet menstrueert?
Pff Ellytje dat klinkt niet goed? heb je het vaker gehad dat het eerder al begon? Bij mij begint mn menstruatie eigenlijk wel altijd met meteen bloed en geen bruine afscheiding. Maar weet eigenlijk niet of dat met een menstruatie altijd zo hoort?
Even afwachten of het bij je door zet of dat het nog stopt.. duim voorzichtig nog met je mee!
@noorr hoe is het bij jou? Nog getest?
@sharronn voel jij nog goed? Al een verloskundige gevonden of nog niet naar gekeken?
Hier is het nog steeds rustig. Vooral met vlagen een beetje zeurende buikpijn. Weinig afscheiding (geen goed teken volgens mij) en verder nergens last van. We wachten nog steeds maar even rustig af.. heb wel besloten om niet donderdag te testen mocht ik geen menstruatie hebben. Wil wachten tot zondag of maandag. Heb nu al 2x gehad dat mn cyclus 30 dagen was dus ga mezelf maar beschermen ?(En heb ook maar 1 test mee op vakantie?)
Wanneer willen jullie testen als de menstruatie uitblijft??

@klaasje hier lijkt alles nog goed te gaan! Blijf wel een soort van bang, je hoort zo vaak dat het nog mis gaat? Weet niet goed wanneer ik dit kan gaan loslaten.. 
Als ik reken vanaf me laatste menstruatie ga ik nu net week 5 in. Nog geen verloskundige gebeld ik wil nog even wachten (door bovenstaande ? ). Ik lees ook dat je vaak zo rond de 8 weken een eerste echo hebt? We wachten deze week nog even af denk ik ? vanavond sla ik toch het sporten over een keer... 
Verder voel ik me echt goed! Borsten blijven gevoelig en naar de wc gaat nog moeilijker (neem extra jus savonds ?) verder nog geen andere symptomen. ?
Wanneer was jouw NOD ook alweer ?? ?

Terug
Bovenaan