Eerste kindje

@klaasjee nee normaal pas 2 a 1 dag voor menstruatie en ook niet zo hevig. Las laatst ergens dat de menstruatie gek ging doen juist als je 'm constant wil hebben. Toen dacht ik nog, dat is irritant ja, en nu heb ik het zelf ? probeer er maar niet aan te denken allemaal. Jij bent al lekker op vakantie! Goed van je dat je pas laat gaat testen, dat scheelt weer valse hoop!
Sharronn snap dat het nog onzeker voelt, maar het gaat echt helemaal goed komen ?heb er alle vertrouwen in.

@Ellytje oh wat balen :( , maar heb je dat wel eens eerder gehad dan die bruine afscheiding? Of is dat nieuw? Kan me wel voorstellen dat je flink baalt!
@Klaasje als ik zaterdag nog niet ongesteld ben geweest ga ik testen(er bestaat een grote kans dat ik morgen/overmorgen toch menstrueer). Ik ben eerder ook heel enthousiast getest en dan was hij negatief en werd ik 2 dagen erna ongesteld haha. Dus wil nu zo lang mogelijk wachten hahah, jij ook dus lees ik :p. Dagen lijken dan voorbij te kruipen.
@Sharon gefeliciteerd nog! Hele spannende periode die eerste weekjes, begrijpelijk dat je onzeker bent. Wel heel bijzonder lijkt me dat je weet dat er nu daadwerkelijk iets in je groeit.

@ Joanna Welkom, leuk dat je ook gezellig mee komt kletsen en ervaringen delen! 
Ik heb soms moeite om alles bij te houden en op te reageren als er ineens weer veel gezegd is haha! ?
Balen Elly van dat bruin bloed verlies! Hopelijk is dat toch geen slecht teken en is er nog hoop. Ik zelf ken dat ook niet voorafgaand aan mijn menstruatie. 
Ik heb over ongeveer 1 week mijn eerste nod, maar mijn gevoel zegt dat het toch niet gelukt is (misschien ook om mezelf tegen de teleurstelling te beschermen). Ik heb ook niet echt symptomen maar word dus sinds vandaag beetje ziek (griepje), dan kan ik de klachten sowieso niet meer onderscheiden denk ik?

@ellytje lief van je!! Laten we het hopen!! ? 
@joanna spannend is het zeker!! Heel gek ook vooral omdat ik niet veel symptomen heb, onwerkelijk ?

Spannend allemaal!
@Ellytje gek zeg dat het dan nu ineens zo loopt. Maar ik moet zeggen ik had vorige ronde ineens veel te vroeg kleine beetjes bloed verlies. Gek hoe dat gaat als je er op focust. Ik geloofe dat nooit, dacht je lichaam doet wat t moet doen ondanks waar jij allemaal mee bezig bent. Maar blijkbaar toch een soort impact.
@Klaasjee ik ga niet meer eerder testen? ik wacht gwn donderdag af en dan test ik of die do donderdag als er nog iets is of vrijdag. Maar miss is het juist goed dat het nu bij jou anders loopt dan normaal? 

Hoi dames, 
ik kwam dit forum tegen en het lijkt mij leuk om met jullie mee te kletsen. 
Ik ben 25 jaar en ben 6 jaar samen met mijn vriend. Eind april de laatste pil genomen en 3 mei ongesteld geworden (precies een cyclus van 28 dagen). Had ook eigenlijk niet verwacht dat het gelijk raak zou zijn maar ben blij dat mijn cyclus weer normaal op gang is. 
Groetjes! 

Welkom Lizze! Spannend!
Haha Emilyy ik vind het soms ook lastig om overal op te reageren. Zijn allemaal goed actief?
Vreemd Ellytje hopelijk is het toch een goed teken. Haha ja irritant als je menstruatie ineens anders gaat doen. Dan ga je gelijk zitten twijfelen.
@Sharronn logisch dat je wat onzeker bent. Is ook allemaal hartstikke spannend! Ik had me wel al heel snel aangemeld kon niet meer wachten haha. Zou bij 8 weken een echo krijgen. Toen het mis leek te gaan heb ik wel heel veel aan hun gehad. Heb ze in die weel een keer of 3 aan de telefoon gehad en vond dat heel prettig. Nadien ook een echo gekregen om te controleren of alles schoon was. Ook al ging het vroeg mis vond ik het prettig om met een deskundig iemand te overleggen en dat we het niet alleen samen hebben hoeven doen. Daarbij zijn er nu een stuk of 6/7 om mij heen zwanger en ik ben de enige met een miskraam. Dus in heel veel gevallen gaat het ook gewoon goed en daar moet je ook vanuit gaan!?
@noorr voor je het weer is het vrijdag! Nog even volhouden. Al iets van symptomen? Ik weet niet of t een goed teken is. Heb een paar menstruatie gehad waarbij ik niks voelde en een paar keer gevoelige borsten die weggingen net ervoor. En toen het raak was bleven die borsten. Dus maar weer even afwachten..

Terug
Bovenaan