Eerste kindje

@Klaasje Ja daar heb je gelijk in, doet me goed het even te lezen hihi. Ik denk dat we deze week afwachten en dan volgende week even opzoek zullen gaan :). Houd jullie uiteraard op de hoogte !! 

Duim voor jullie dat de ongesteldheid niet door gaat zetten! 

@ Lizze welkom. Wordt steeds drukker haha, leuk?
@ Emilyy en Klaasjee we praten wat af hier hsha vind het ook lastig om op alles te kunnen reageren. Maar wel fijn om ieder haar verhalen te horen! Geeft je toch het gevoel dat je niet de enige bent die soms veel te ver door denkt haha.
@Sharronn spannend zeg allemaal! Voel je al iets groeien? Of voel je nog niets?
@ Klaasjee normaal zou ik nu al wel menstruatie klachten hebben in de zin van buikpijn en ongemalijkheden. Dat heb ik nu niet. Ik heb wel af en toe het gevoel van oow nu komt het je voelt iets vloeien daarbinnen zeg maar. Maar dan is er niets alleen wat afscheiding. Maar ik heb normaal ook afscheiding dus dat zegt niets. Gister lag ik even op bed en bedacht me dat ik nog iets op de kook had staan dus ik stond gehaast op, en ineens een erg steek rechts in mn lies. Weet niet of dat iets is. Normaal heb ik dit ook wel eens maar dan rond mijn ovulatie. En nu was ie ook wel wat pijnlijker dat ik em echt moest opvangen. Maar goed het is nog maar woensdag we wachten af, mijn cyclus is sws gek gelopen na de eerste poging vorige maand. Terwijl mijn cyslus normaal wel redelijk regelmatig loopt. De dagen hebben nog nooit zo lang geduurt zeg?

@Noor buiten het feit dat me voorgevel wel groeit :p voel ik me eigenlijk prima. Me buik is niet dikker (kan ook nog niet "het" is ook nog maar 1/2 mm geloof ik). Soms denk ik wel "word ik nou misselijk?" en dan zakt dat weer... ojaaa en heb wel af en toe een zeurende onderrug (maar dan kan ook door me houding op het werk komen?). 
Als dit zo blijft vind ik het helemaal prima ! :) 

Wij hebben besloten eind deze week nog een test te doen (om alle onzekerheden en gekke gedachtes een soort van opzij te gaan zetten). Op de één of andere manier is dat voor ons "de verlossende test". Als deze gewoon weer netjes positief is, gaan we er samen vollop van genieten! En een afspraak maken bij de verloskundige (dan is het toch een beetje echt als je die belt hihi). 
En gaan we proberen de "wat als senario's" te laten vallen en te kijken naar onze toekomst samen. We hebben al wat reisjes gepland staan voor deze zomer, geeft me een heel vrolijk gevoel dat we deze allemaal met ze drietjes gaan maken (soort van haha). 

@sharronn je moet ook vooral naar de toekomst kijken. Je moet er ook lekker van genieten. Je hebt er toch geen invloed op mocht het niet goed gaan en je moet er zeker niet vanuit gaan dat het mis gaat maar dat het goed gaat. Stress is ook niet goed?Stiekem ben je al zoveel dingen aan het bedenken haha. Wanneer ga je het iemand vertellen?
@noorr haha grappig dat je bij alles wat je voelt wat anders is als normaal dat je al denkt dat het iets is? vindt sowieso dat mijn menstruatie zonder hormonen anders is als met hormonen. Vooral aan het begin. Ennee btw.. het is dinsdag ipv woensdag dus het duurt helaas nog een dagje langer?
@joanne knap dat je een week kan wachten met testen! Hoe gaat het nu?

@Sharonn fijn dat het allemaal goed gaat! Zou zeker doen waar jullie je goed bij voelen, als dat nog 1 keer een test is zeker doen. Geniet er lekker van?
@Klaasjee haha ja gek hoe dat loopt. Mijn menstruatie is ook echt anders zonder de pil. Maar ik ben inmiddels alweer 5maanden pil vrij en wist ook heel goed hoe mijn menstruatie voor de pil was? En toen had ik alle symptomen die ook bij een zwangerschap kunnen voorkomen? Maar nu dus niet echt? Hahaah ja dinsdag bedoel ik natuurlijk, pffff duurt nog langer idd?? 

@Klaasje ik heb het nog niemand verteld, zelfs me moeder niet en zelfs me beste vriendin niet (en die vertel ik echt alles!) vind het nu wel leuk ofsoo om dit geheim te houden. Iedereen verwacht namelijk dat ik het zou zeggen, en dat doe ik nu lekker niet! 
Ik weet niet wanneer mijn vriend het wilt vertellen, zolang je niks ziet aan mij kan het wel ons eigen geheimpje blijven (het liefst zou ik willen wachten tot een week of 12/13) majaa met feestjes/alcohol/sigaretten niet handig. Jaa ik rookte flink maar daar ben ik mee gestopt! Alcohol trouwens ook natuurlijk hahah!
Mocht ik weten wanneer je eerste afspraak gepland staat, laat ik het weten :)

Terug
Bovenaan