@ Lizze welkom. Wordt steeds drukker haha, leuk?
@ Emilyy en Klaasjee we praten wat af hier hsha vind het ook lastig om op alles te kunnen reageren. Maar wel fijn om ieder haar verhalen te horen! Geeft je toch het gevoel dat je niet de enige bent die soms veel te ver door denkt haha.
@Sharronn spannend zeg allemaal! Voel je al iets groeien? Of voel je nog niets?
@ Klaasjee normaal zou ik nu al wel menstruatie klachten hebben in de zin van buikpijn en ongemalijkheden. Dat heb ik nu niet. Ik heb wel af en toe het gevoel van oow nu komt het je voelt iets vloeien daarbinnen zeg maar. Maar dan is er niets alleen wat afscheiding. Maar ik heb normaal ook afscheiding dus dat zegt niets. Gister lag ik even op bed en bedacht me dat ik nog iets op de kook had staan dus ik stond gehaast op, en ineens een erg steek rechts in mn lies. Weet niet of dat iets is. Normaal heb ik dit ook wel eens maar dan rond mijn ovulatie. En nu was ie ook wel wat pijnlijker dat ik em echt moest opvangen. Maar goed het is nog maar woensdag we wachten af, mijn cyclus is sws gek gelopen na de eerste poging vorige maand. Terwijl mijn cyslus normaal wel redelijk regelmatig loopt. De dagen hebben nog nooit zo lang geduurt zeg?