Eerste kindje

@Lizze welkom!
@Sharronn fijn dat je je goed voelt! Super spannend als jullie een afspraak gaan maken met de verloskundige, dan zal het allemaal heel echt gaan voelen, leuk joh :). En ook mooi dat het nu nog jullie speciale geheimpje is.
@Noorr wanneer is ook alweer ongeveer je nod (sorry als je het al hebt gezegd, maar kon het zo snel even niet vinden)? Haha ja je voelt van alles in je lijf waar je normaal gesproken misschien niet eens over zou nadenken.
@Klaasje jaa ik moet mezelf echt dwingen, was net in de Kruidvat en ik dacht zal ik er toch alvast een halen.... maar toch niet gedaan :p. Wel Davitamon Mama gehaald, die zag ik hier voorbij komen. Ik ben nog niet ongesteld geworden.., voel wel wat dingetjes (krampjes, misselijk) dus kan zijn dat ik het morgen alsnog wordt. 

@klaasje en Noor, ja ik lees wel elke dag of soms vaker dan 1x per dag alles haha, maar nou de gezellige club wat groter wordt is het lastig te volgen. Want als je hier reageerd dan kan ik niet terugklikken naar vorige pagina, dat is irritant! Maargoed!
@lisse welkom?
@sharon, zo spannend allemaal ja! Ik zou het ook niet kunnen geloven als jou was. Ben heel benieuwd of je ineens toch andere klachten als misselijkheid krijgt. Hoop het niet voor je! Geniet van jullie geheimpje?
Ik was vandaag in de action, en ondanks dat ik stellig geen test wilde kopen op voorhand toch 4 in me mandje gegooid en wat ovulatie testen Hahaha. De vrouw aan de kassa moest lachen en dacht aan het verhaal wat door een van jullie was verteld over die caissière die er wat van zei?

@Emilyy ja dat is ook lastig. Vergeet soms ook op iemand te reageren. Waarvoor sorry allemaal!
Hahaha hield deze caissière wel braaf haar mond? Heb jij eerder al ovulatie testen gebruikt of zou dit de 1e keer zijn?
@sharon gelijk heb je. Het is hartstikke leuk om iedereen voor de gek te houden en samen veel binnenpretjes te hebben? Was je al gestopt met roken of nu sinds je weet dat je zwanger bent?
@ellytjee hoe is het bij jou? Heeft het al doorgezet of nog niet?

@klaasje Jaa het is nog even ons geheimpje hihi! Nee ik rookte voor de positieve test gewoon! Heel slecht ik weet het maar ik wilde mezelf gewoon zijn om er zo min mogelijk mee bezig te zijn. Koningsdag e.d. wist ik nog van niks, gewoon een wijntje en een sigaretje gerookt (was het eerste waar ik aan dacht toen ik de test in handen had). Maar sinds ik weet dat er iets in mij aan het groeien is ben ik gestopt!! Ik rookte daarvoor al wel minder. 
Ik heb altijd geroepen als het zo ver is stop ik wel een keer majaa nu wel lastig omdat niemand nog van ons geheimpje af weet. Ben gestopt nu met als smoes "het moet er maar een keer van komen" als iemand het vraagt ?

Het wordt heeeel gezellig druk inderdaad! Ik reageer ook altijd via mijn telefoon en dan is het al helemaal geen doen om goed te checken op wie je allemaal nog moet reageren hahaha. Welkom alle nieuwe meiden in ieder geval!
Sharronn heerlijk zo'n geheimpje, lijkt me echt genieten haha, kan je mensen ook van die stille hints geven die ze niet doorhebben, lijkt me echt hilarisch.
En emilyy haha die caissière wist ook al hoe laat het was?gelukkig hield ze wel haar mond?
Hier gelukkig nog geen menstruatie, want dat zou betekenen dat het 3 dagen te vroeg was ineens. Wel nog dat bruine spul. Hopelijk wordt ik het gewoon netjes donderdag (of helemaal niet natuurlijk Haha, maar daar ga ik even niet vanuit). Vanavond weer sporten om mijn gedachten te verzetten. Gelukkig is het enorm druk op mijn werk, vind ik nu echt fantastisch dan denk ik even helemaal nergens anders meer aan.
Meiden die zitten te wachten, houd nog even vol!!

@klaasje Hahaha ja deze zei niks. Alleen zo'n lachje van 'ahaaa' Ze werd er meer ongemakkelijk van dan ikzelf?. Ik heb ze nog niet eerder gebruikt, ik heb ook maar 1 pakje gepakt maar achteraf gezien niet zo handig want mijn cyclus wisselt tussen de 28-34 dagen. Dus nog maar een x gaan binnenkort! Jij wel al eerder gebruikt? En zo ja wat zijn je ervaringen ermee? 

@ellytje Jaa precies! En hij was nu dus nog niet up to date dus zie nu ineens weer nieuwe reacties haha. Jaaa ze hield haar mond gelukkig wel, kan ook echt niet wat die ene caissière van de kruitvat zei?
Gek joh dat je ineens bruine afscheiding hebt. Hoop nog steeds voor je dat dat gewoon een goed teken is! Zolang het niet echt doorzet is er nog hoop! 

Meiden, ik merk wel dat ik minder van normale dingen in het leven geniet dan dat ik voordat we hier mee bezig waren, zou doen. Van het bijna op vakantie gaan, van uitjes met vriendinnen. En normaal kon ik me ook echt goed focussen op lekker sporten en dat lukt nu ook voor geen meter. Dus ik denk echt dat ik dat eerst maar eens moet aanpakken, proberen alles eens los te laten en gewoon te leven en 'gewoon maar zien'. Dat is natuurlijk SUPER moeilijk, maar het moet toch te doen zijn! Denk dat dat ook gaat helpen voor de vruchtbaarheid. Ga mezelf echt soort therapie geven in mijn hoofd (althans..proberen ;) ). 

Terug
Bovenaan