Eerste kindje

Zo snel had ik het totaal niet verwacht!
Ik ben niet misselijk, heb het wel heel warm, precies of het is snachts 35 graden. Heb ook wat buikpijn na seks of sport (lopen en zwemmen). Heb ook meer honger dan anders maar verder merk ik niks.

Gefeliciteerd gebruiker! De pil kan geen invloed hebben op de test. Je maakt pas HCG aan bij een zwangerschap dus het is echt zo! Gefeliciteerd!
Dat warme heb ik ook heel erg 's nachts. Slaap ook ontzettend slecht. Lig dan weer met mn benen buiten de dekens maar dat is weer te koud dus er weer onder dat is weer te warm?
Geniet lekker van dit goede nieuws!?
@nies haha ik denk dat mn moeder niks aan mij ziet. Heb niet het gevoel dat ik nu "anders" ben/doe. Maar je weet maar nooit?
Ja lekker al die luchtjes. Gisteren rook ik ook vanalles bah. En z'n diesel lucht is ook geen pretje haha.

Ik voel me eigenlijk prima! Iets hoofdpijn maar dat heb ik normaal ook wel wat. Sinds vandaag ontzettend keelpijn, is mijn weerstand nu al verminderd dacht ik. Ook wat onderbuikpijn maar ook dat blijkt erbij te horen. Al maakt je dat wel wat onzeker en angstig. Hebben jullie dat ook? Honger heb ik ook, ben normaal geen eter maar als ik gegeten heb, heb ik met een uur alweer trek! En idd warm warm warm. Niks voor mij ? ben net gebeld door VK heb 21 juni een afspraak staan. Volgende week dinsdag bij de huisarts, want ik gebruik chronische medicatie en wil even weten of dat allemaal wel goed is etc. Werk zelf als doktersassistente maar toch wil je bevestiging van een huisarts haha! 
Haha nee je doet misschien niet anders, maar men zegt dat je 't uitstraalt. Geen idee ?. Mijn vriend kan ik ook niet vragen die heb ik al 3 dagen niet gezien. Als hij vrij was, was ik aan t werk en als ik thuis kwam lag hij al in zijn nest. Vanavond weer!

@nies & Klaasje leuk om terug te lezen hoe het bij jullie gaat! Spannende tijden dit! Wel heel speciaal :) heel herkenbaar ook dingetjes die jullie noemen zoals het warm hebben en geurtjes slecht trekken hahah.
@Gebruiker gefeliciteerd! Dat is snel al!
@Sharon fijn dat de 1e afspraak bij VK goed ging! 
Ik heb het afgelopen maandag mijn moeder verteld, ze was helemaal blij ?. Ook wel fijn dat ik nu iemand heb om over mijn kwaaltjes te praten die weet wat ik doormaak. 

@Johanna Jo: wat leuk dat je het je moeder hebt verteld, en fijn dat ze zo blij was voor jou! Inderdaad, dat lijkt mij het fijnste, dat je er over kunt praten en eventueel ervaringen kunt delen. 
Die geurtjes zijn gisteren nog weer duidelijker geworden. Ik was op een dorpsfeest met mijn broer, en t stonk daar ontzettend naar gras. Bah. 'T was op een weiland, en ik rook van alles.. gasbranders, mest (feestje platteland) mayonaise van iemand die voor mij liep met een zakje patat. Bah hahaha. Dat zijn dan de mindere dingen ?
Heb het gisteren eens even gehad met mijn vriend over prenatale screening. Ik twijfel ontzettend, want ik heb een broer met verstandelijke beperking. Maar dan denk ik stel dat er wel een afwijking gevonden gaat worden, dan moet je ook een keuze maken wat je dan zou willen doen. Ik vind het een erg lastige keuze. Hebben jullie hier ook al over nagedacht? 

@Joanna wat leuk! Fijn dat je er nu met iemand over kan praten. Had je de echo al gepland staan (sorry is nogal chaotisch hier allemaal dus onthoud niet alles?)
@nies haha niet te veel zeggen dat je het allemaal ruikt voordat iemand vermoedens krijgt!!
Ik heb er nog niet heel goed over nagedacht. Wil over veel dingen pas nadenken als we de 1e echo hebben gehad. Blijf bang dat het fout gaat. Maar ik denk wel dat ik graag zou willen weten als er iets "mis" is. Niet zozeer om het kind weg te laten halen, maar om je mentaal voor te bereiden. Denk dat het best heftig is om daar bij een geboorte achter te komen. En je kunt eventuele zorg misschien ook wel meteen inzetten (zoals je merkt heb ik me nog niet goed genoeg ingelezen dus weet niet precies wat ze testen) 
Hoe staat je vriend erin?

@ Klaasjee haha nou ik roep al jaren dat alles stinkt dus het valt niet echt op denk ik ? 
Nou hij en ik zitten wel op 1 mijn gelukkig dus dat scheelt. We weten het allebei niet zo goed, maar mocht er iets mis zijn, ontvangen we het met dezelfde liefde. Maar precies net wat je zegt dan kun je je mentaal voorbereiden. Maar ik schrok wel van de percentages. Van de 100 vrouwen waarbij een bepaalde afwijking wordt gevonden zijn er maar daadwerkelijk 25 kindjes met een afwijking.
Ik kreeg deze informatie van de VK via de mail, ik moet hier antwoord op geven bij de eerste afspraak zodat dat snel ingezet kan worden. Dus vandaar dat ik daar nu al over begin, had daar namelijk zelf ook nog helemaal niet echt aan gedacht. 
Ik heb vandaag echt ineens behoorlijke onderbuikpijn, ben zo bang dat 't fout gaat. Dat gevoel is zo rottig. 

Terug
Bovenaan