Eerste kindje

Sharonn fijn om te lezen dat het goed gaat! En ik kan heel goed begrijpen dat je niet kan wachten! Is het dan je termijn echo of een "extra" echo? Want je bent dan rond 8 weken toch? 
Hahaha kipfilet met smeerkaas! Wat een combi ? Maar wel een bekend verschijnsel :) 
Wat leuk dat niemand het nog door heeft, dat maakt het extra leuk om te vertellen ? 

@Nies haha grappig dat moeders dan toch iets merken? hoop dat die van mij niks doorheeft.. ik heb me toch maar aangemeld voor moeders voor moeders. Vrijdag komt ze langs voor de intake. Dus ben benieuwd. Heb wel voorgenomen dat als het allemaal te ingewikkeld wordt dat ik er dan mee stop, maar zolang het gaat wil ik het wel doen.
@sharon spannend weer bijna een echo! Ook al intake gehad bij de verloskundige of dat nog niet? Haha smeerkaas met kipfilet. Wat een combinatie? ik heb juist niet zo heel veel zin in vleeswaren enz. Vooral een boterham met nutella gaat er wel in. Ben nog een beetje zoekende wat ik allemaal op mn brood moet doen en waar ik zin in heb.
Hier gisteren onverwachts een echo gehad. Ik kreeg gisteren ochtend meer buikpijn wat vooral veel aan de linkerkant zat (Voor mijn gevoel bij de eierstok) heb erg getwijfeld om de verloskundige te bellen en die wilde toch voor de zekerheid een echo laten maken om te kijken of het wel op de goede plek zit. Dus gisteren avond nog een echo gehad en het zit gelukkig goed! Het zit waar het moet zitten en de buikpijn komt gewoon van de zwangerschap af. We hebben heeeel klein ook het hartje zien kloppen! Maar ik ben wel minder ver dan de berekening officieel zou zijn. Dat had ik ook wel verwacht. Ben nu ongeveer 5.5 week. Ik zou volgende week maandag officieel de 1e echo hebben, maar dat is nu een weekje opgeschoven. 
We zijn nu wel gerustgesteld gelukkig. Alleen hadden we onze 1e echo wel iets anders voorgesteld. Had ook verwacht dat ik wel moest huilen ofzo, maar dat was helemaal niet. Had er meer emoties bij verwacht. Maar we gingen er ook wel iets anders naar toe dan normaal iemand een 1e echo heeft. Maar ondanks dat zijn we heel blij met de bevestiging dat het op de goede plek zit (en dat het er maar 1 is?)
Hebben jullie iets van een 9 maanden boek? Ik probeer een leuke te vinden, maar vind het lastig welke nou leuk is.. iemand tips??

Hmm ik zit op TLC bevallen met... te kijken.. moet er nog even niet aan denken hahaha? als ik er zo over nadenk vind ik het toch wel allemaal heel erg spannend..??

Klaasjee joh dat meen je wat vervelend zeg die schrik! Maar gelukkig was alles goed! Hoeveel weken had je zelf gedacht? Wanneer was je laatste menstruatie? 
Misschien komen die emoties wel wanneer je straks relaxter in de volgende echo gaat :) 
Ik heb een 9 maanden dagboek gekocht van de serie O'BABY van Pauline Oud. Is echt een super leuk boek. Ze heeft ook nog een goedkopere versie, maar die vond ik persoonlijk wat minder. Maar dat is puur smaak. Bij deze kun je ook foto's etc plakken en weet  niet of dat bij die andere kan :) ik ben iig tevreden. 

Had al een paar dagen buikpijn aan 1 kant maar dacht steeds hoort erbij, maar gisteren was het erger. Was wel blij dat we zo snel terecht konden. Op 11 april heb ik een miskraam gehad. Dus het kan best zijn dat mn cyclus een beetje van slag was. Aan mn slijm te zien (sorry) was er een mogelijkheid dat mn eisprong later was en 3 dagen na NOD had ik een hele lichte test dus had al een vermoeden dat het wat later zou zijn. We zullen zien over 2 weken hoe het er dan voorstaat ?
Dat is de oranje toch? Heb die vandaag ook in mn handen gehad en die paarse ook, maar kon geen keuze maken. Ik neig ook iets meer naar de oranje. 
Staan daar ook leuke vragen in? (Wilde in de winkel niet te opvallend snuffelen in de boeken?)

Hmm raar op de één of andere manier komt mijn reactie er niet onder te staan. Dan maar nog een keer. 
Klaasjee spannend over 2 weken een echo! Leuk :) ik moet nog even wachten. 
Gisteren bij HA geweest, ivm medicatie die ik gebruik en alles mag gewoon en is niet schadelijk gelukkig :) volgende week maandag komt er iemand van moeders voor moeders bij mij. 
Ik heb het gekocht samen met mijn vriend aan t einde van de dag, ik zat op mijn hurken zodat niemand mij zag haha. Mijn vriend keek echt zo van wat doe jij nou. 
Ik vind er erg leuke vragen in staan, in t begin over hoe lang je je partner kent en waar je elkaar ontmoet hebt en of je al lang kinderwens hebt of je vrienden al kinderen hebben. Later komen er allemaal vragen over het begin van de zwangerschap, hoe je je voelt en hoe je reactie was bij de eerste positieve test. Misschien heb je op bol.com wel een inkijkexemplaar dan kun je vaak de eerste bladzijdes lezen en bekijken. Ik heb mijn vriend het boek van Kluun - Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt, cadeau gegeven. Ik heb het boek stiekem al gelezen. Echt een aanrader zo super leuk! 

Hmm raar op de één of andere manier komt mijn reactie er niet onder te staan. Dan maar nog een keer. 
Klaasjee spannend over 2 weken een echo! Leuk :) ik moet nog even wachten. 
Gisteren bij HA geweest, ivm medicatie die ik gebruik en alles mag gewoon en is niet schadelijk gelukkig :) volgende week maandag komt er iemand van moeders voor moeders bij mij. 
Ik heb het gekocht samen met mijn vriend aan t einde van de dag, ik zat op mijn hurken zodat niemand mij zag haha. Mijn vriend keek echt zo van wat doe jij nou. 
Ik vind er erg leuke vragen in staan, in t begin over hoe lang je je partner kent en waar je elkaar ontmoet hebt en of je al lang kinderwens hebt of je vrienden al kinderen hebben. Later komen er allemaal vragen over het begin van de zwangerschap, hoe je je voelt en hoe je reactie was bij de eerste positieve test. Misschien heb je op bol.com wel een inkijkexemplaar dan kun je vaak de eerste bladzijdes lezen en bekijken. Ik heb mijn vriend het boek van Kluun - Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt, cadeau gegeven. Ik heb het boek stiekem al gelezen. Echt een aanrader zo super leuk! 

Hey meiden,

Gisteren ben ik langs de huisarts geweest die bloed getrokken heeft. Waarschijnlijk ben ik langer dan 5 weken zwanger wat wil zeggen dat ik de pil nog nam toen ik zwanger werd...
Het slechte nieuws is wel dat ik Cytomegalo negatief waardoor ik geen contact mag hebben met jonge kinderen. Nu gingen we morgen net op babybezoek...ik zal het prutsje dus niet mogen vasthouden. Ik hoopte net dat dit men moedergevoel wat zou versterken.

Terug
Bovenaan