Eerste kindje

Door een miscommunicatie met moeders voor moeders had ik gisteren geen urine opgevangen voor een test. Dus mocht hem vandaag voor de lol nog een keer doen. Meteen een dikke streep voordat de testtijd voorbij was. Toch weer even leuk om te zien?
@emily wij gaan het nu afgeven bij de verloskundige praktijk dus dat gaat helemaal goed komen. Daarbij zijn hun in juli 4 weken met vakantie dus uiteindelijk is het nog maar 4 weken dus vind het zo wel prima. Ik krijg het boek als t goed is vandaag binnen dus ben benieuwd?
Heb al wel voor vaderdag wat leuks gekocht voor mn vriend. Een grote fles bier waarop papa staat en een slabbertje vannde hema : daddy i'm hungry ? kon het niet helemaal laten haha.
Volgens de officiele berekening zou 15 januari zijn, maar bij de echo van de verloskundige leek ik daar minder ver (dat vermoeden had ik ook) maar het was eigenlijk nog iets te klein om goed te kunnen meten. Dus de volgende keer zullen we het te horen krijgen denk ik. Jij??

@klaasje Aah heel leuk voor vaderdag! Moet ook nog wat gaan verzinnen. Mijn vriend was jarig vorige week en heb hem ook een rompertje van de Hema gegeven met daddy’s Hero haha. Hij vond t leuk. Ik moet natuurlijk eerst de echo afwachten of het allemaal goed is, maar als ik naar me eigen berekening kijk zou het 21 januari zijn. Zitten we allemaal dicht bij elkaar. 

@emily we zaten met testen ook allemaal al vrij dicht op elkaar. Scheelt maar enkele weken denk ik. Spannend! Voor je het weet heb je de 1e echo gehad!
@noor hoe gaat het? Heeft het doorgezet of nog niet?

Gelukkig heb ik wel kunnen genieten van de vakantie, het begon pas de laatste dag en daarna. Heb nu wel ontzettende afkeer voor al het eten dat ik tijdens de vakantie op heb. Heb ook iedere avond ontzettende krampen, ga soms echt helemaal kapot. Twijfel om de verloskundige te bellen hierover, voel me dan zo'n aansteller meteen..

@ellytje toen ik me zorgen maakte om de steken die ik voelde heb ik uiteindelijk (op aandringen van mn vriend) toch maar de verloskundige gebeld en daar ben ik wel blij om. Toen ik met de miskraam zat heb ik hun ook meerdere keren gebeld voor het echt doorzette. Ook al is het een drempel bij twijfel mag je hun altijd bellen. Als ik jou was zou ik ze toch even bellen en het verhaal uitleggen en gewoon zeggen dat je niet weet wat het is en dat je je zorgen maakt. Daar zijn hun voor! 

@ellytje Inderdaad wat klaasje zegt. Bellen mag altijd! Als je die behoefte hebt zou ik dat gewoon doen als ik jou was. Dan heb je wat meer duidelijkheid en hopelijk ook wat gerust gesteld.  

Lief meiden! Ik ga het inderdaad maandag doen als ik het dan nog zo erg heb. Grappig dat we allemaal zo dicht op elkaar zitten he! 
En ben ook wel benieuwd of het bij jou heeft doorgezet Noorr!

Hoe gaat het nu Ellytje? Ga je morgen bellen of is het afgezakt?
Zijn jullie ook zo futloos? Ik ben een paar dagen vrij geweest maar heb bijna niks gedaan. Als ik wakker iets wordt ben ik gewoon alweer (of nog steeds) hartstikke moe. Krijg vaak in de middag weer z'n dip. Wil er wel doorheen prikken en doorgaan, maar lukt me op de een of andere manier niet?

Terug
Bovenaan