Eerste kindje

Het is gezakt! Net als de misselijkheid. Nog steeds niet heel veel zin in eten, maar het is wel wat minder gelukkig. Dat futloze herken ik wel héél goed Klaasjee, er komt bij mij ook vrij weinig uit mijn handen terwijl ik normaal erg actief ben. Ik probeer me er maar gewoon aan over te geven!

@klaasje @ellytje futloos ja hier nog één! Moeheid is er met vlagen, kon de afgelopen weken echt wel een paar dagen voor 22.00 helemaal kapot zijn (heb me er ook gewoon aan toegegeven en ben lekker vroeg het bedje ingekropen). 
Nu merk ik dat ik al de hele ochtend een beetje misselijk ben (begon vanmorgen met naar me werk rijden). Heb wel eens vaker een weeig gevoel maar dat is vaak savonds voor het naar bed gaan. Het is niet dat ik moet overgeven gelukkig. Achhh het hoort er allemaal bij zullen we maar zeggen ?
Hier na de eerste echo 14 januari uitgerekend maar dit was een grove schatting denk ik aangezien ik toen pas 6weken was. 

Hi dames. 
Gefeliciteerd Allen die ondertussen zijn zwanger geraakt! :D
Hier nog steeds aan 't afwachten.
Sinds zaterdag wel veel witte afscheiding. Iemand die dit herkent?
Voor de rest soms met vlagen duizelig, dag en nacht bloedheet (normaal een koukleum), en soms steken maar niet pijnlijk.
Zal dit bij het ontpillen horen?
Ik verwacht aankomend weekend m'n nod
Liefs. 

@jojo witte afscheiding had ik ook enorm veel (dik 1.5 week voor NOD al). Tegen de avond kreeg ik rode wangen van mijn lichaamswarmte, voor me gevoel een knal rood hoofd. Ook ik dacht dat het bij het ontpillen hoorde, maar bleek achteraf meteen zwanger!
Wil je geen valse hoop geven maar bij mij zei het wel degelijk iets ?  
Echt buikpijn heb ik niet gehad wel gerommel in me buik (opgezette buik door darmen!) en af en toe "plopjes" alsof ik voelde dat er iets gaande was. 
Hoop dat het voor jouw ook snel raak mag zijn!! ?

@sharronn
Ik heb idd ook niet echt buikpijn maar af en toe krampjes of steekjes idd. 
Super fijn dat het voor jou raak was. Was het bij jou gelijk de 1e keer of hoevaak heb je er over gedaan?
Ik ben 7 mei gestopt met de pil. Net pas begonnen dus eigenlijk en nog niet echt ongesteld geworden. Zegt nog niks dus. 
Wel moeilijk hoor het wachten. En dan ben ik pas net begonnen..

@jojo Jaa bij mij de 1e keer ? na het stoppen van de pil niet meer ongesteld geworden! 
Ik heb maar 1 eileider en 1 eierstok dus we waren er van uit gegaan dat het ook wel iets langer misschien zou duren zegt dus allemaal niks! ?
Jaa dat wachten is zo spannend en vervelend haha! Afwachten en hopen meer kan je niet doen.. 

@sharronn wauw! Dat is echt helemaal fijn!
Ik ga het zien. Wanneer had jij een test gedaan? Na hoeveel dagen na het stoppen van de pil. Of na welke kenmerken nog meer

@jojo ik heb 4 dagen voor NOD getest geloof ik... ik vond het lastig met symptomen omdat heel veel dingen ook ontpillen kan zijn. Ik had met me eisprong (achteraf) brandende tepels en ik weet nog toen dat weg ging en voor mijn NOD een beetje terug kwam Ik dit wel erg "raar" vond. Maar ik kende me eigen lichaam nnog niet zonder pil dus dacht ergens dat het er wel bij zou horen... en 1 ader op de bovenkant van me handpalm was weleens echt opgezet (dik) majaa dat kan ook van de foliumzuur zijn? Niks was zeker of overduidelijk hahah! 
Wel 2 dagen heel erg opgeblazen geweest (kon ook 1 dag niet naar de wc terwijl ik wel echt drang had, sorry voor info haha) vond ik ook heel raar toen! Majaa ook dit kan weer van ontpillen zijn ?

Terug
Bovenaan