Eerste kindje

@jojo hoe tellen bedoel je ? Tellen voor wat ? 
Ik ben van een normale cyclus uit gegaan voor mijn NOD dus de dag(en) dat ik normaal (met slikken van de pil) ongesteld zou worden. Bedoel je dat ? 

@sharonn ja dat bedoel ik. Datum van je NOD. 
Vanaf het moment dat je weer begint met de pil en dan vanaf dan neem ik aan?
Of vanaf het moment dat je bent gestopt?

@jojo ik snap niet goed "wat" je dan wilt tellen ? 
Je NOD is de dag dat je normaal ongesteld zou moeten morgen. En een eventuele zwangerschap wordt geteld vanaf de 1e dag van je vorige menstruatie (je krijgt 2 weken cadeau tot bevruchting zeg maar haha) 
Ik snap niet goed wat je precies wilt tellen ??

Ik legde het een beetje beroerd uit ja. Ik hoop dat je mij hierna wel snapt! ??

ls je al een tijdje bezig bent weet je ongeveer hoelang het duurt voordat je weer ongesteld word. Maar omdat ik pas 7 mei ben gestopt met de pil weet ik dat dus nog niet.
Ik ga nu uit van de standaard 28 dagen.
Maar nu ik ben gestopt weet ik niet vanaf welke datum ik moet rekenen. 
Moet ik tellen vanaf 7 mei, de dag dat mijn ontrekkingsbloed begon of vanaf de dag dat ik normaal weer zou beginnen met mijn pil?
Vanaf welke dag ga ik tellen naar die "28" dagen? Ook ivm eventueel testen.
Het zal hoe dan ook deze week zijn. Maar kan dus 3 verschillende datums hebben. ?

Hoe dan ook. Mocht het niet raak zijn dan is het volgende keer een stuk simpeler 
Ik hoop dat mijn uitleg en vraag nu een stuk duidelijker is? ?

@jojo Ik snap hem! Hhaha! ?
Ik zou zeggen tellen vanaf de dag na laatste pil ? Dat zou je ook doen als je de pil doorslikt toch ? 28 dagen na de laatste pil zou ik aanhouden? ?
Duim voor je hoor!! 

@jojooxx spannend! Ik zou denk ik tellen vanaf de 1e dag van je menstruatie/ontrekkingsbloeding. Normaal gesproken tel je ook vanaf je menstruatie. Maar hou er wel rekening mee dat je lichaam nog van slag kan zijn als je gestopt bent met de pil. Dat is voor iedereen heel verschillend. 
Ik ben echt aan het aftellen naar de volgende echo. De 1e echo was puur een bevestiging dat t goed zat en was het nog heel pril. Nu begin ik het toch allemaal wel spannend te vinden en wil het zo graag gaan vertellen?
Merk wel echt dat ik ups en downs heb met hoe ik me voel. Het ene moment is er echt helemaal niks aan de hand en dan ben ik weer ineens heel misselijk of kei moe. Gaat echt met vlagen. Maar mag denk ik al met al niet klagen?
Hoe gaat het verder allemaal met jullie? Hoe gaat het met jou Noorr???

Terug
Bovenaan