Eerste kindje

Klaasjee ja dat heb ik ook! Deze week echt weer helemaal nergens last van! Ik snap wel dat je gerust gesteld bent na die echo, ik kijk er ook ontzettend naar uit. Aan de andere kant...wat als het dan mis blijkt te zijn, hoe heftig is dat zeg?! Weet voor mijn gevoel al maaaanden dat ik zwanger ben. Maargoed we gaan uit van het positieve!

@ellytje ik probeer wel in mn achterhoofd te houden dat het altijd nog mis kan gaan. Zelfs de volgende echo geeft geen garantie, maar van de andere kant probeer ik er ook gewoon van te genieten. Het kan ook met 20 weken mis gaan en om nu de hele zwangerschap in onzekerheid te gaan zitten wil ik ook niet. Zolang ik me belabberd voel ga ik er vanuit dat t goed is?
Heb jij ook binnenkort je eerste echo?

@klaasjee & @sharronn
Ik ga proberen volgende week maandag pas te testen (heel misschien met een early test vrijdag of van t weekend al als ik 't niet vol hou?)
Maandag is 28 dagen na dat ik weer zou moeten beginnen met m'n pil.
Maar idd wie weet is er nog helemaal niets gaande in m'n lichaam en blijft de menstruatie/nod nog een tijdje uit. 
Ik heb het gevoel dat ik meer ruik sinds gisteren. Geen idee of het zou kunnen? Ik denk alleen dat 't door het ontpillen komt of dat het tussen m'n oren zit.
Gek makend dit ?

Klaasjee hahaha ja hoewel het vervelend is, is het ook wel geruststellend. Ik heb de 14de de eerste echo!
Ik heb trouwens nu niet meer die angst tijdens het plassen dat ik iedere keer bang ben dat er bloed uitkomt, maar heb nog wel tijdens sporten of als ik een witte broek aan heb ofzo dat ik bang ben dat t ineens misgaat en dan alles onder zit, net alsof je bang bent dat je doorlekt zegmaar. Dit is wel extreem doorgedacht van mij of niet...?sorry ben soms echt een kneus 

@ellytje snap die angst wel een beetje had ik ook in het begin... nu denk ik geen buikpijn en geen bloed is goed ??
Hier steeds meer misselijk en een heel erg opgezette buik (darmen oid zullen het wel zijn) gister had ik gewoon op me werk de hele middag mijn knoop open ?
Laten we niet vergeten te genieten meiden! We worden gewoon mama?

Fijn dat het allemaal goed gaat dames! En Jojooxx spannend! Ik duim voor je!! 
Ik heb echt een belabberde week achter de rug.. Ik word tegen 24.00 uur misselijk en dit houdt aan tot ongeveer de volgende ochtend. Wanneer ik wakker word, is alles weg. Maar ik slaap erg slecht hierdoor en ben dus nog meer moe dan dat ik al was. Haha. Ben nu aan de gember tabletten, in de hoop dat het misschien wat minder wordt! Ook erg last van de warmte, verschrikkelijk. Voel me net een opgeblazen koe ?.
Mijn vriend maakt al vanaf week 3 elke dinsdag foto's van mijn buik en jeetje.. wat een verschil zichtbaar!! Ik schrok er gewoon van. Kunt echt merken dat mijn darmen omhoog worden gedrukt, en dit zie je duidelijk terug op de foto's. Kan t ook echt al behoorlijk merken aan mijn broeken. Ze zitten lang niet meer zo lekker. Ik begon met 56 kg en zit nu al op 59.5. Gaat mooi snel.. zijn jullie al wat aangekomen? En merken jullie verder al iets? 

@niess hoe ver ben je nu?? Mooie foto's! ??
Ik begin ook zo'n "gek bobbeltje " te krijgen zoals ik bij jouw zie (ik verdenk ook zeker me darmen want de baby kan het nog niet zijn, begin 8weken nu).
Ik ga vanaf deze week foto's maken! De weegschaal zie ik niet veel 1,5 kg dacht ik maar die broeken die strakker gaan zitten wel hoor !! 

Terug
Bovenaan