Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Vandaag eigenlijk weinig last gehad van duizelingen maar ik houdt het wel in de gaten en anders idd maar even naar de huisarts denk k...

Xx wendy mama van Merle*!

Hey meiden,

Even snel een berichtje.
Loop hier alleen maar ziek te zijn, nu weer griep, maar moet morgen toch echt wel gaan werken. Ze waren al niet zo blij met me vorige week, ben er maar 1 dagje geweest..
Mijn NOD begind weer te naderen, ben erg benieuwd, nu ik me zo broerd voel telkens kan ik toch niet zeggen of ik me zwanger voel..
Gister een verjaardag gehad en daarna nog even het cafe ingedoken, waren 3 uur thuis. Denk niet dat ik dat allemaal nog aan kan, hahaha voel het nu nog!

Slaap lekker allemaal, en werkse weer morgen.

Liefs  

Hey,

Aan de zieke dames veel beterschap!!
Voor diegene in hun wachtdagen,hopelijk blijven de duiveltjes weg en zijn jullie zwanger!!
Voor mij zijn de klusdagen gisteren begonnen,zou normaal vandaag mijn ei hebben en dus gisteren geklust,voel mij niet anders dan anders,ook geen rekbaar slijm,maar heb ik volgens mij nooit,toch geen rekbaar:)
Kan natuurlijk ook zijn dat mijn ei iets later komt maar we gaan in ieder geval genoeg klussen,zou nu in ronde drie toch wel graag hebben dat het lukt,oke als het niet zo is dan maar naar ronde vier.
Ik vond dat twee jaar tussen de kindjes perfect was in mijn situatie maar nu schuift het telkens maar weer op he:)
Liefs orchi

He meiden,

Lekker weekend gehad allemaal? ik wel, wel bijzonder druk, maar wel een leuk weekend!
Gisteren hebben we het grote nieuws wereldkundig gemaakt, was weer heel leuk!! Iedereen was verrast, maar toch op een andere manier dan bij de eerste...
Enkel mijn tante moet er nog ff aan wennen, hoewel ze heel blij is voor ons, zij past immers op onze zoon en gaat straks ook op de tweede passen, maar zij had gerekend op volgend jaar......tja, wat zal ik zeggen..... dat komt ook wel weer goed....

Verder gaat het allemaal prima hier, lekker aan het werk vandaag...

Ik las dat er aardig wat meiden in de wachtdagen zitten, spannend, ik zal voor jullie duimen,

x romaty

@Romaty. Spannend hoor, dat je het wereldkundig hebt gemaakt! En ja, je tante, die komt er wel overheen toch? Haha. Je schreef dat ze verrast waren maar toch anders dan de vorige keer. Minder blij?

@Yessie. Beterschap meid. Hoop dat je snel  weer beter bent!

@Denys. Jeetje, nog steeds niet ongi? Spannend! En wat je schreef over dat hongergevoel. Misschien toch zwanger? En fijn dat je een goed gevoel hebt over je examen.

@Danielle. Hoe is het nou met je ongi? Heeft het nog verder doorgezet?

@Berg-driel. Jij hebt vandaag weer een echo he! Leuk. Laat je weten hoe het was?

Ik heb vanmiddag een afspraak bij de huisarts voor een doorverwijzing naar de oogarts. Ben benieuwd.

Liefs, mama 1977.

Hey meiden,

Ik ben nieuw hier op het forum en zou graag met jullie meekletsen. Ik ben in januari gestopt met de pil en zit dus nu in ronde 1. Ik heb een zoontje van bijna 2!

Groetjes Janne

@mama1977, succes vanmiddag bij de huisarts!!
Familie is zeker net zo blij als bij de eerste, maar het is net als bij jezelf, ik ben nu ook veel minder met het zwanger zijn bezig, het hele nieuwe is er af, en ik denk dat de familie dit hetzelfde ervaart. Maar iedereen vindt het heel leuk, vooral ook voor onze kleine, dat ie al redelijk snel een broertje of een zusje krijgt!!

@yessie, jeetje meid, nog steeds ziek!! Spijtig dat je weer moet werken, het zou goed voor je zijn om eens vene goed uit te zieken!! beterschap!

@danielle, die korte ongi zal denk ik ook door de capsules komen. meiden met veel last van ongi slikken vaak ook deze capsules om de klachten en de hoeveelheid en hevigheid te beperken, en dat schijnt vaak te helpen... denk bij jou nu dus ook!! Ik zou zeggen, lekker toch!!

@janne, welkom!! gezellig dat je mee komt kletsen!!

x

Terug
Bovenaan