Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
4  
24  
5 maart  

Yessie84
nvt  
24  
nvt  

Jansske
4  
27  
27 feb  

Mama1977
2 na mk  
31  
4 maart  

Wendy-Merle
2  
25  
16 feb  ?

Deleve
2  
27  
15  feb  

Orchideke
3  
24  
23 feb  

Denys
1  
24  
30 jan  

Jtzwanger
1  
24  
21 feb  

Janne
1
23
17 feb

Mama van bijna 33
2
34
9  maart

jig
1
30
27 februari

djurresmama
1 na mk
26
?

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
02-03-09 punctie  

romaty
24  
1  
27-08-09  

Linda80
29  
3  
06-09-09  
29-01-09  

Goedemorgen meiden,

Alles goed?
Hier wel, geen bijzonderheden te melden.

Ik heb wel een vraagje aan jullie..
Ik heb me zojuist opgegeven om met de kleine te gaan knuffelzwemmen(babyzwemmen), maar ik heb geen idee hoe of wat dat in zijn werk gaat...
Heeft een van jullie dit gedaan?
Hebben jullie toen van die speciale zwemluiers gebruikt, of gewoon een zwembroekje?
Hoe deed je dat met aan en uitkleden (want je moet immers ook jezelf aan en uitkleden...)

ben benieuwd,

x romaty

Goedemorgen,

@denys, ik weet het echt niet meer hoe lang het duurde voor ik ongi werd zonder pil! Dat is alweer meer dan 2 jaar geleden!

@janne, jammer dat de test negatief is! Laat de duivels dan ook maar komen!

@romaty, ik heb dat niet gedaan, dus kan je er niet verder mee helpen!

@Danielle, succes met de prikjes van Melanie! Hopelijk valt het allemaal mee! Jullie nu lekker vakantie. Ik moet nog 1,5 dag werken (donderdag en vrijdag) en dan hebben wij vakantie! Heb er echt wel zin in, al hebben we niets in de planning staan!

Verder weinig te melden. Nog steeds geen positieve ovaluatietest en zit al op dag 20 van mijn cylclus! Vind het echt raar hoor, maar ja! We kijken het wel aan voorlopig!
Moet al weer bijna nieuwe bestellen, hihi!!

x

hey girls

@romaty:ik heb zelf niet meegedaan aan het babyzwemmen maar wou het even over de pampers hebben,ik heb dus van die soort zwempampers gekocht voor mijn dochtertje,maar uiteindelijk vond ik het niet zo supper,ze werden gewoon nat vanbinnen en werden zo zwaar dat ze altijd wat afzakten,dus moest ze nu pipi of kaka gedaan hebben in het zwembad dan was het er gewoon door gekomen dus voor mij waren ze niet zo bruikbaar.
Ze heeft weer een cadeautje gekregen van haar peter en is een zwempakje met een soort plastiek broekje in dat goed spant en moet er geen pamper in,of het werkt weet ik niet want heb het nog niet geprobeerd.Als ik het gebruikt heb laat ik wel eens iets weten,als het echt iets goed is kan je het ook proberen voor je kindje,als het een jongen word zou een zwempakje wel wat misstaan maar denk dat ze het in zwembroekjes ook hebben hoor:)

Voor de rest hier nog altijd hetzelfde,van niks last,alleen gevoelige tepels,heb vandaag mijn temperatuur eens gemeten en was 37.5,wel hoog he,want heb altijd 36.5,en ziek ben ik niet dus weet niet hoe het komt.
Liefs orchi

@ Romaty: Ik ben met Mel al gaan babyzwemmen toen ze 4 maanden was. We zijn een tijdje niet geweest ivm die oorontstekingen maar afgeopen zondag zijn we wel weer gewest. Het is zo leuk! Melanie begint al te lachen als ze het water maar ziet! En hier doen we ook spelletjes om ze wat  watervrij te maken. Bijvoorbeeld op je rug zwemmen, van de kant af 'springen', en zelfs onder water zwemmen! Vooral dat laatste vind ik elke keer weer spannend, maar Melanie vindt het geweldig.
Over het aan en uitkleden:  Ik zorg ervoor dat  ik voordat we naar het zwembad gaan mijn badpak al aanheb en dat alle spullen pakklaar in de tas liggen. Meestal kun je wel  je buggy meenemen in de kleedkamer (in zo'n grote iig wel) en Mel zit daarin terwijl ik me snel uitkleed. Dan neem ik de tas en Mel mee naar binnen. Daar  staan bij ons aankleedtafels met kussens erop. Heel handig. Daar kleed ik  Melanie dan om. In het begin had ik voor haar zwemluiers. Hier werkten ze goed, maar ik was verliefd geworden op een gewoon badpakje  Dus nu krijgt ze die aan en dat gaat ook goed. Na het  zwemmen ga ik eerst Melanie aankleden  op de kussens. En daarna zet ik haar in de buggy met wat drinken en een broodje of iets dergelijks  en kan ik me aankleden. Het is even wat gedoe, maar  je wordt er vanzelf handiger in.

@ Denys: De eerste keer toen i kstopte met de pil werd ik keurig een maand later ongi, de tweede keer na 36 dagen. Redelijk netjes dus.

@ orchideke: Volgens mij kun je alleen iets over de temperatuur zeggen als je het meerdere dagen achter elkaar op dezelfde manier en  op  hetzelfde tijdstip doet. Weet er niet zoveel van, maar dit heb ik ergens gelezen.

@ Jansske: Wat balen dat er nog geen positieve ovutest tussen zit! Hij zou nu toch wel mogen komen! Ik zit vandaag op dag 14  en ga straks even testen, maar de vorige keer met een cyclus van 28 dagen had ik ook pas op dag 18 een positieve test. Je zegt het; nog meer afwachten

@ wendy: Heb je nog al een keer getest of zijn de duivels toch aangekomen?

Groetjes Daniëlle          

Hey meiden,

Ik heb de afgelopen dagen veel gesprekken gehad over wel of niet aan de pil, ik  vind het zo zonde om de afgelopen 5 maanden gewoon te vergeten, en ik kan dat ook gewoon niet.
Ben vandaag 3 uur bezig geweest met  onze schulden, en ik kom er best goed uit al zeg ik het zelf, bij veel bedrijven mag je je achterstand in termijnen betalen.
Ik ga nu ipv 18 uur 24 uur werken en Marcel heeft loonsverhoging gehad.
Waarschijnlijk komen  we niet in aanmerking voor schuldsanering, maar gaan ze ons helpen uitkomen met ons inkomen.
We  zitten er nu over te denken om niet aan de pil te gaan, maar om gewoon even niet te klussen tijdens onze vruchtbare dagen.
Zo kunnen we 2 a 3 maanden wachten en doe ik mijn lichaam niets aan.
Ik ben niet echt een voorstander van de pil en hormonen, heb altijd een spiraaltje gehad en dat vind ik toch het prettigst.
Vanavond gaan we hier verder over praten, en kijken of we goed uitkomen met ons inkomen, dan hoop ik over een korte tijd toch weer verder te kunnen gaan.

reactie op baby zwemmen, Ik deed ook altijd eerst badpak aan, en nam de kinderwagen mee, je hebt speciale grote aankleedruimtes, Darren kleede ik ook op zo'n matje om.
Na het zwemmen snel handoek omwikkelen en de kleine aankleden. Meestal was Darren direct vertrokken naar dromenland.
Darren had nooit zwemluier aan, ik vond die dingen erg onhandig. Het is nooit mis gegaan gelukkig.
Veel plezier vast met babyzwemmen.

Liefs

hoi meiden,

weer even een bericht van deze kant. naar omstandigheden gaat het hier redelijk geod.
ben met vlagen wat duizelig,misselijk.
niet echt veel bloedverlies meer. voor de dames die het al eens eerder hebben meegemaakt, hoelang duurt het bloeden ongeveer?
moet de 26e weer naar het ziekenhuis voor een controle echo om te kijken of alles geod schoon is.
dan bespreken we ook verder wanneer ik met de clomid moet starten, wat de andere gyneacoloog zegt wacht maar een cyclus af, ja tuurlijk als ik pech heb duurt dat 5 a 6 maand.
waarschijnlijk als het te lang duurt eerst aan de primulud.

we willen het toch graag wel weer snel proberen, tot zover het mogelijk is en mag.

hiet is het zwemmen ook een groot feest.

ga lekker van mijn vakantie genieten,

groetjes marianne

Hallo,

@orchie, ik weet ook niet hoe het komt dat je temperatuur omhoog is! Heb wel een maand getemperatuurd, maar echt serieus heb ik dat niet gedaan. Moet ook zeggen dat ik geen flauw idee heb, wanneer hij omhoog gaat en wanneer naar beneden. Iemand anders misschien een idee?!

@yessie, spannend hoor! Hoop dat jullie er snel uit komen en niet de schuldsanering in moeten! Waarom gebruik je niet gewoon een aantal maanden condooms?! Laat je ons weten hoe het afloopt?

@djurresmama, ik hoop voor je dat de 26e alles schoon is! Geniet maar lekker van je vakantie!!

x

Terug
Bovenaan