Hey meiden,
Ik heb de afgelopen dagen veel gesprekken gehad over wel of niet aan de pil, ik vind het zo zonde om de afgelopen 5 maanden gewoon te vergeten, en ik kan dat ook gewoon niet.
Ben vandaag 3 uur bezig geweest met onze schulden, en ik kom er best goed uit al zeg ik het zelf, bij veel bedrijven mag je je achterstand in termijnen betalen.
Ik ga nu ipv 18 uur 24 uur werken en Marcel heeft loonsverhoging gehad.
Waarschijnlijk komen we niet in aanmerking voor schuldsanering, maar gaan ze ons helpen uitkomen met ons inkomen.
We zitten er nu over te denken om niet aan de pil te gaan, maar om gewoon even niet te klussen tijdens onze vruchtbare dagen.
Zo kunnen we 2 a 3 maanden wachten en doe ik mijn lichaam niets aan.
Ik ben niet echt een voorstander van de pil en hormonen, heb altijd een spiraaltje gehad en dat vind ik toch het prettigst.
Vanavond gaan we hier verder over praten, en kijken of we goed uitkomen met ons inkomen, dan hoop ik over een korte tijd toch weer verder te kunnen gaan.
reactie op baby zwemmen, Ik deed ook altijd eerst badpak aan, en nam de kinderwagen mee, je hebt speciale grote aankleedruimtes, Darren kleede ik ook op zo'n matje om.
Na het zwemmen snel handoek omwikkelen en de kleine aankleden. Meestal was Darren direct vertrokken naar dromenland.
Darren had nooit zwemluier aan, ik vond die dingen erg onhandig. Het is nooit mis gegaan gelukkig.
Veel plezier vast met babyzwemmen.
Liefs