Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

He meiden,

@orchi, ik heb een keer een proefverpakking gehad van die zwemluiers maar ik vond dat dus helemaal niks, word gewoon na vanbinnen...
En ja, als je alle dagen getemperatuurd heb is 37,5 wel hoog, maar dan moet je wel steeds getempt hebben wil je er iets over kunnen zeggen!!

@danielle, zoals jij het omschrijft is het wel handig denk ik, ik weet nog niet zo goed welke voorzieningen ze hier in het zwembad hebben, maar hoop ook op zoiets, dat klinkt wel makkelijk iig... En inderdaad hoop dat ik de buggy meekan nemen, want anders wordt het erg lastig...

@yessie, moeilijk hoor!! Maar goed samen over praten en samen de keus maken!! En gebruik anders gewoon condooms, is ook best heel veilig...

x

@ Yessie

Pff lastig hoor. Ik ben nadat ik bevallen bent van Merle* ook niet aan de pil gegaan omdat onze kinderwens er nog steeds was, en ik dan eerst weer moest ontpillen. Dat duurde bij mij voordag ik zwanger was van Merle* best wel een poosje. Ik hoop dat julllie samen tot een besluit kunnen komen.

@ Marianne

Ik hoop dat je de 26 e goed nieuws krijgt ik denk aan je!

Ik ben nog niet ongesteld had gisteravond  wel zo'n gevoel dat ik het zou worden maar nog niet dus... Afwachten maar!

Xx Wendy

He meiden,

nou er zitten er aardig wat op het wachtbankje voor mijn gevoel, spannend hoor!!

Nou dacht ik van de week, goh als je nu rond deze tijd zwanger raakt (februari/maart) dan ben je in december uitgerekend....
Dat leek mij altijd best lastig gezien de feestdagen...

was benieuwd hoe jullie dames hierover dachten?

x

@romaty, dat ben ik inderdaad met je eens! In december een kindje kregen leek me ook niet echt leuk, maar nu ik probeer zwanger te raken en  maakt me dat eigenlijk niets meer uit! Hoe kan je mening veranderen!

@Wendy, spannend hoor! Ga je nog een x testen of kijk je het maar gewoon aan?!

Haha idd dat dacht ik ook altijd maar nu maakt het me geen donder uit!!!

Ik ga denk ik het weekend weer testen als ik dan nog niet ong. ben en als ik het zolang uit houdt

xx Wendy

Ben benieuwd Wendy! Houd je ons op de hoogte? Natuurlijk doe je dat! Ik hoop het zo voor je meis!!!

Goede morgen dames,

@Danielle. Hoe was het op het cb met de prikjes? En is ze goed gegroeid?

@Linda. Het lijkt me inderdaad lastig om een huilend kind mee te hebben naar de vk. Maar ja, soms kan het ff niet anders. Gelukkig was de controle verder goed!

@Romaty. Leuk hoor, babyzwemmen. Ik heb het nooit gedaan maar het lijkt me heel leuk. Veel plezier.

@Yessie. Gelukkig klinkt het nu weer iets positiever wat betreft de schulden en hoef je misschien toch niet zo heel lang te wachten voordat je weer zwanger kunt worden. Heel veel succes meid, we denken aan je.

@Djurresmama. na mijn mk geeft het bloeden ongeveer een week geduurt. Ik dacht acht dagen.
Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik vind het knap hoe je er mee om gaat!

@Wendy. Spannend he, dat wachten!

@Romaty. Ik had ook al uit zitten rekenen wanneer ik zou bevallen als ik nu zwanger zou worden. Als het NU gebeurt, beval ik in november. Dat vind ik een prima maand. Een maand later zou iets minder handig zijn ivm de feestdagen natuurlijk maar ik zal het er niet om laten hoor. Haha. Daarom hoop ik ook dat het in november gebeurt. Lekker er tussen in.  Mijn dochter is begin oktober jarig en mijn man eind oktober. Ikzelf ben 1 december jarig.

Liefs, mama 1977.

Terug
Bovenaan