A
Anoniem
Guest
@yessie:Kan je wel verstaan dat je er zo over denkt dat je die moeite dat je al gedaan hebt zomaar op te geven,
Vind het daarom wel een goede beslissing om niet meer aan de pil te beginnen en dan binenkort er weer voor te gaan,hoop dat je er snel uitgeraakt!!
@marianne:Hoop voor jou dat je goed nieuws krijgt,mag wel eens he nu na alles!!
Dat je snel weer ervoor kan gaan en dat het deze keer perfect loopt,je verdient het!!
@romaty:ja is wel een laat kindje he dat we dan hebben,moest ik deze ronde zwanger zijn is het 2 november,juist twee jaar en een dag later als van mijn eerste.
Maar moest ik deze ronde niet zwanger zijn en de volgende wel dan zou ik ongeveer rond 3 december dacht ik bevallen,dat is mijn verjaardag!!
Zou het denk ik niet zo leuk vinden om samen met men kindje te verjaren,of mss juist wel,dat zien we wel moest het zo zijn he
Stel je voor met mijn verjaardag afzien van de weeen haha leuke verjaardag die vergeet ik nooit meer dan
@wendy-merle*:Hoop dat je test positief is als je hem doet,zoals iedereen verdien je dit ook echt,ik ga duimen voor jou!!
@ mama1977: haha jij zit ook in hetzelfde schuitje als mij
Wel grappig,dus hopen dat we deze ronde zwanger zijn he,anders op onze verjaardag afzien van de weeen,stel je voor
Voor de rest hier nog altijd hetzelfde,eigenlijk niks last,maar echt niks e,soms denk ik goed teken want had ik bij de eerste ook allemaal niet en soms denk ik ja slecht teken.
Je word daar nog gek van
Als ik zwanger was had ik een soort zwangerschapsdementie,wel toch liever dat dan hoor
Deed wel alles verkeerd en vergat alles,maar nu is het zo elke dag aftellen,en stel dat die ms toch komen dan is het hopen dat ze snel voorbij zijn dat we snel er terug kunnen invliegen.
Maar stel dat we dan zwanger zijn dan is het weer,pff die eerste echo,dan trachten naar het leven in onze buik te voelen,dan weer word het een jongen of een meisje,dan weer naar de bevalling en zo blijft het altijd maar duren he
Maar dat hebben we er toch voorover om ons wondertje in onze armen te houden he.
Als de mannen al deze moeite moesten doen,die hadden het al lang opgegeven denk ik hehe.
En is er verder nog nieuws dames?
Liefs orchi