Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

@yessie:Kan je wel verstaan dat je er zo over denkt dat je die moeite dat je al gedaan hebt zomaar op te geven,
Vind het daarom wel een goede beslissing om niet meer aan de pil te beginnen en dan binenkort er weer voor te gaan,hoop dat je er snel uitgeraakt!!

@marianne:Hoop voor jou dat je goed nieuws krijgt,mag wel eens he nu na alles!!
Dat je snel weer ervoor kan gaan en dat het deze keer perfect loopt,je verdient het!!

@romaty:ja is wel een laat kindje he dat we dan hebben,moest ik deze ronde zwanger zijn is het 2 november,juist twee jaar en een dag later als van mijn eerste.
Maar moest ik deze ronde niet zwanger zijn en de volgende wel dan zou ik ongeveer rond 3 december dacht ik bevallen,dat is mijn verjaardag!!
Zou het denk ik niet zo leuk vinden om samen met men kindje te verjaren,of mss juist wel,dat zien we wel moest het zo zijn he:)
Stel je voor met mijn verjaardag afzien van de weeen haha leuke verjaardag die vergeet ik nooit meer dan :)

@wendy-merle*:Hoop dat je test positief is als je hem doet,zoals iedereen verdien je dit ook echt,ik ga duimen voor jou!!

@ mama1977: haha jij zit ook in hetzelfde schuitje als mij:)
Wel grappig,dus hopen dat we deze ronde zwanger zijn he,anders op onze verjaardag afzien van de weeen,stel je voor:)

Voor de rest hier nog altijd hetzelfde,eigenlijk niks last,maar echt niks e,soms denk ik goed teken want had ik bij de eerste ook allemaal niet en soms denk ik ja slecht teken.
Je word daar nog gek van :)
Als ik zwanger was had ik een soort zwangerschapsdementie,wel toch liever dat dan hoor:)
Deed wel alles verkeerd en vergat alles,maar nu is het zo elke dag aftellen,en stel dat die ms toch komen dan is het hopen dat ze snel voorbij zijn dat we snel er terug kunnen invliegen.
Maar stel dat we dan zwanger zijn dan is het weer,pff die eerste echo,dan trachten naar het leven in onze buik te voelen,dan weer word het een jongen of een meisje,dan weer naar de bevalling en zo blijft het altijd maar duren he:) we kunnen toch nooit eens gerust zijn he.
Maar dat hebben we er toch voorover om ons wondertje in onze armen te houden he.
Als de mannen al deze moeite moesten doen,die hadden het al lang opgegeven denk ik hehe.
En is er verder nog nieuws dames?
Liefs orchi

He meiden,

@Danielle, alles goed gegaan bij het cb?!

@orchie, houd je het wachten nog vol?! Spannend hoor!

Hier weinig nieuws te melden, nog steeds hetzelfde, best frusterend!

Vanavond feestje van mijn vriend zijn opa! Gaan 's middags langs zijn ouders, wonen in dezelfde stad! Even lekker winkelen! Moeten ook weer op tijd naar huis, want nec moet voetballen en dat wil hij natuurlijk zien, haha!
Jullie nog leuke dingen in de planning staan?! Meiden die vakantie hebben, geniet ervan! Ga ik volgende week ook doen!

Fijne dag, x

@yessie, lijkt me een goed idee om niet aan de pil te gaan. Als jullie dan weer mogen/ kunnen klussen heb je een iedergeval geen troep meer in je lijf.

@Romaty, mijn dochtertje Denys is in December jarig en dat is wel een klein beetje druk. Sinterklaas, kerst, verjaardag. Gelijk klaar met cadeautjes voor een jaar. Maar wel heel gezellig. En als ik nu zwanger zou zijn, ben ik ook in December uitgerekend van de tweede. haha. Maar daar laat ik het niet voor. Een kindje is iets heel bijzonders en ik wil dat niet plannen. Wel een hele dure maand December/ Januari.

@Wendy, spannend bijna testen, ik ben erg benieuwd.

@Djurresmama, ik vind je erg dapper hoe je met de situatie omgaat. Het lijkt me zo erg als je zoiets overkomt. Veel sterkte de komende tijd.

@Jansske, veel plezier vanavond! Hoe was het, gezellig?

@Orchideke, ik hoop dat je snel zwanger. Ik gun het je van harte!

Verder,morgen zit ik al op dag 48 en nog niet ongi. Morgen maar weer een test kopen denk ik. Vandaag kon ik er geneen kopen want Denys is ziek. Echt zo zielig, ze voelde helemaal warm en wilde niets eten. Even kijken hoe het morgen gaat, kan ze denk niet naar de oppasmoeder en moet een van ons thuis blijven.

Hey meiden,

Bedankt voor alle reacties!
We zijn er uit, en ik kan gelukkig weer lachen, ik ga niet aan de pil.
Moest hemel en aarde bewegen.... Nou ja, marcel weet natuurlijk niet wat hormonen met je doen, en hoe het is voor je lichaam.
Dus reken ik uit waneer mijn vruchtbare periode is en dan doen we het gewoon even niet.
Nou kan ik natuurlijk de boel gaan oplichten, maar dat mag helaas niet...

Om even te reageren op het decemberbaby'tje.... Ik had daar natuurlijk ook over gedacht, Darren is geboren in maart (zou eigenlijk april zijn, maar kwam 4 weken eerder) en dat vond ik echt een heerlijke tijd, gelijk naar buiten met je kindje, en hop de zomer in.
Ik ben zelf altijd erg depresief in de winter, en heb een hekel aan alle feestdagen.
Maar als ik over 2 maanden zwanger wordt zijn we die tijd tenminste voorbij...

Liefs

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
4  
24  
5 maart  

Yessie84
6  
24  
10 maart  

Jansske
4  
27  
27 feb  

Mama1977
2 na mk  
31  
4 maart  

Wendy-Merle
2  
25  
16 feb  ?

Deleve
2  
27  
15  feb  

Orchideke
3  
24  
23 feb  

Denys
1  
24  
30 jan  

Jtzwanger
1  
24  
21 feb  

Janne
1
23
17 feb

Mama van bijna 33
2
34
9  maart

jig
1
30
27 februari

djurresmama
1 na mk
26
?

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
02-03-09 punctie  

romaty
24  
1  
27-08-09  

Linda80
29  
3  
06-09-09  
29-01-09  

@Yessie. Wat fijn om te lezen dat jullie eruit zijn gekomen. Een hele opluchting lijkt me!

quote: yessie84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-02-2009 09:55:58'));

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
4  
24  
5 maart  

Yessie84
6  
24  
10 maart  

Jansske
4  
27  
27 feb  

Mama1977
2 na mk  
31  
4 maart  

Wendy-Merle
2  
25  
16 feb  ?

Deleve
2  
27  
15  feb  

Orchideke
3  
24  
23 feb  

Denys
1  
24  
30 jan  

Jtzwanger
1  
24  
21 feb  

Janne
1
23
17 feb

Mama van bijna 33
2
34
9  maart

jig
1
30
27 februari

djurresmama
1 na mk
26
?

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
02-03-09 punctie  

romaty
24  
1  
27-08-09  

Linda80
29  
3  
06-09-09  
29-01-09  

Net ongi geworden op naar de tweede ronde!
Liefs Janne

Heey meiden!

Wat is er weel veel geschreven in anderhalve dag tijd! Eens kijken of ik het uit mijn hoofd kan...

@ Yessie: Fijn dat jullie eruit gaan komen. Wie weet gaat het sneller dan je eerst dacht en dan is het denk ik ook fijner om meteen te kunnen starten zonder dat je hormonen er nog uit moeten. Maar blijft natuurlijk best een beetje spannend, hoewel je het dan op 'veilige' dagen doet, een ongeluk zit natuurlijk in een klein hoekje!

@ Janne: balen dat je ongi ent geworden. Op naar de tweede ronde!

@ Romaty: Wij maakten ook steeds grapjes hoor, niet in augustus, dan hebben we er al veel te veel (btw, je bent nu uitgerekend op mijn mans verjaardag ), niet in December, dan zijn er die feestdagen enz. Maar nu maakt ook ons het niks meer uit. Ik wil graag nog een kindje en wanneer ach, dat is bijzaak. Ik kon mezelf vroeger ook niet voorstellen met een winterbaby, dacht echt dat wij een zomerkindje zouden krijgen, maar nee hoor. En als ik deze maand zwanger raak dan ben ik uitgerekend in november. Dus weer een winterbaby hihi

Bij het cb is alles weer goedgekeurd. Ze weegt nu 9500 g en is 77 cm. Ze deden wel een beetje moeilijk over het feit dat ze niet kruipt, maar op der billen schuift. Ze vond dat ik Mel maar goed op haar buik moest leggen en dan een speeltje laten pakken dat net buiten bereik ligt. Yeah right. Ze kan uit zichzelf gaan zitten, dus als ik haar op haar buik leg is het van roetsj ik zit en roetsj ik schuif op mijn billen wel naar t speelgoed toe. Maar ja, heb maar gezegd dat ik het zou doen en wat denk je? We zijn nog geen tien minuten thuis of mevrouw kruipt zoals het hoort door de kamer! Nou jaaaaaa! Alsof ze wil zeggen: "Nou dame, ik kan het heus wel hoor." Grapjas.

Verder weinig te melden. De ovu testen zijn nog negatief, maar de vorige keer testte ik ook pas op dag 18 positief en vandaag zitten we pas op dag 16. Nog even geduld hebben dus.

Groetjes, Daniëlle

Terug
Bovenaan