Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

@ Janne

He bah wat vervelend dat je ong. bent geworden!!

@ Yessie

Fijn dat jullie er op deze manier uit zijn gekomen, maar denk er idd wel om dat deze manier niet 100 % safe is maar dat zul je zelf ook wel weten.

@ Danielle

Haha wat grappig dat ze het ineens kon! Hopen dat je klusdagen snel komen des te eerder komen je Nod dagen!

Hier nog steeds geen ong. voel me erg goed dus vind het erg vreemd!

Xx Wendy

@janne, balen van de ongi!! Op de naar de volgende ronde dan maar....

@yessie, fijn dat jullie eruit zijn gekomen, dat geeft vast een goed gevoel!!

@danielle, wat een zeurders op het cb he!! Heb van de week ook een hele aanvaring telefonisch gehad, aangezien zij een afspraak gingen verzetten, pfff, vind het zulke mutsen daar, maar goed.... gezicht in de plooi en daar gaan we weer...

Net bij de vk geweest voor de gewone controle.
Bloedruk goed, nog niets aangekomen, bloed geprikt, en ff via de echo gespiekt of het allemaal goed ging daar binnen!! En het ging goed, dus over 4 weken gaan we weer verder!!

x

He meiden,

@denys, was wel gezellig hoor! 's Middags even gezellig in de stad gelopen en wat gedronken op het terrasje! Was heerlijk weer met de jas aan! Alleen ons menneke vond het niet zo leuk, want hij begon echt hard te gillen, aaaah! Wij op een gegeven moment toch maar naar huis gegaan, want daar word je niet echt vrolijk van! Bleek dat hij flink in zijn luier had gepoept, zielig hoor!! Hij kan daar dus echt niet tegen, hihi!
Feestje 's avonds zijn we maar kort geweest, maar was wel leuk!

Jij al een test gehaald?! Ben nieuwsgierig!! Ik hoop het voor je.

@Janne, jammer dat je ongesteld bent geworden! Hopelijk meer geluk de volgende ronde.

@Danielle, succes met de testen! Hopelijk snel positief en dan heerlijk er tegenaan! Wel handig als dat in het weekend valt. Zul je altijd zien he dat ze ineens iets doet wat ze normaal eigenlijk nooit doet, haha!! Eigenwijs?? Wel leuk hoor.

@Wendy, dat duurt wel lang meis! Ik hoop het zo voor je! Wanneer ga je testen, zaterdag of zondag?

@Romaty, fijn dat alles goed ging! Moet een heerlijk gevoel zijn! Hoe ver/lang ben je nu?!

@Yessie, fijn gevoel moet dat zijn voor je!! Kun je er lekker snel weer tegenaan!!

Hier alles nog hetzelfde! Vandaag gewerkt, morgen nog tot 12 uur en dan heerlijk een week vakantie! Nog meiden die carnaval gaan vieren? Bij ons in het dorp komen de Sjonnies en Jannes! Ik doe er weinig aan, alleen kijken naar de optocht, want die komt toch langs ons huis!!

Fijne avond, slaap lekker x

Goedemorgen meiden,

@jansske, ik vier zelf geen carnaval, mijn vriend wel. Vreselijk vind ik dat, maar goed ik ga hem niet tegenhouden als dat nou is wat hij heel graag wil. Ik zet mijn bezwaren wel even in de ijskast, en ga dan mezelf maar flink vermaken gedurende de dagen dat hij weg is. Hij gaat namelijk morgen weg, en komt pas woensdag weer terug.
Ik moet gelukkig gewoon werken, en dit weekend doe ik wat fam. bezoeken en zondag ga ik naar de 9maanden beurs met een vriendin.

Gaan er nog meer meiden naar de 9maanden beurs?

@wendy, jeetje meis jij maakt het wel spannend, wannneer ga je testen?

@danielle, voor jou zit de week vakantie er alweer op. Gaat snel he zo'n week.
Ben je niet bang mmet die ovu testen dat je pas te laat gaat klussen, of klussen jullie nu voor de zekerheid ook? Ik was altijd bang, dat als zo'n test positief was, ik dan eigenlijk al te laat was, maar dat zal wel tussen mijn oren zitten, want anders hebben de ovutesten totaal geen nut natuurlijk, hihi..

@denys, heb je al getest?

@mama1977, gaat het allemaal goed meis? Heb het idee dat je minder vaak op het forum bent......

@jansske, ik ben nu 13+1 weken zwanger. Gaat snel zeg dit keer.

x romaty

@Janne. Jammer dat je ongi bent geworden. Op naar de volgende ronde.

@Wendy en Denys. Nog steeds niks?

@Danielle. Laat ze maar lekker kletsen bij het cb. Maar zo te horen doe je dat ook. Het ene kind is sneller dan het andere. Wel lachen dat ze thuis meteen ging kruipen!

@Romaty. Fijn dat de controle bij de vk weer goed was. Dringt het nu al wat meer door dat je zwanger bent? Of nog steeds niet?

@Jansske. Lekker he, bijna vakantie! M'n dochter is nu verkleed als prinses op school en daarna lekker een week vakantie.

Ik moet het weekend werken dus ik krijg nog wel 'last' van de carnaval. (Ik hou helemaal niet van carnaval) Maar met mijn werk krijg ik er toch mee te maken. Ach ja, verstand op nul en dan gaat het wel. Haha.

Fijn weekend allemaal! En voor de mensen die wel van carnaval houden, veel plezier!
Liefs, mama 1977.

@Romaty. Was het je opgevallen dat ik er minder vaak ben? Dat klopt wel. Het gaat  over het algemeen wel  goed met me hoor. Er gebeurt de laatste tijd een beetje teveel tegelijk in mijn leven. Dat komt wel weer goed hoor. Lief dat je aan me denkt.

dus jou man gaat een paar dagen aan een stuk carnaval vieren? Jeetje, dat hij er zin in heeft! Het is vast heel gezellig maar toch echt niet mijn ding. En gelukkig ook niet van mijn man.

Liefs,

Romaty, leuk trouwens dat je naar de 9 maandenbeurs gaat. Ik ben er 5 jaar geleden geweest. Ik had toen al lang met m'n vriendin afgesproken om te gaan en één dag daarvoor testte ik toen positief! Zo leuk om daar te lopen terwijl je net één dag weet dat je zwanger bent van je eerste kindje!
Dit jaar ga ik niet.

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.   =Neutraal.   = Zwanger.

naam:__________  
ronde:_____  
Leeftijd:___  
NOD:______  
Status:____

Daniellexx
3
24
12 feb

Yessie84
5  
24  
14 feb

Jansske
4
27  
27  feb  

februari08
2
29  
half feb    

mama1977
2  na mk  
31  
4 mrt    

miss-moneypenny
1
33  
30 jan  

inga8
0  
30  
?  

Wendy-Merle
2  
25  
?  

Deleve
2  
27  
rond 15 feb  

Orchideke
3  
24
24 februari

Indysmama        
?
28
?

Denys
1
24
?

Jtzwanger
1
24
20 febr

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Berg-Driel

27

1

14-08-2009

09-02-2009

romaty

24

1

29-08-2009

13-02-2009

Linda80
29
3
06-09-2009
29-01-2009

djurresmama
26
2
10-09-2009?
04-02-2009
Hoi, de rd zijn ook hier gekomen. Ik had het al   wel verwacht. We gaan door naar maart...

Terug
Bovenaan