Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

He meiden,

@romaty, ik ga niet naar de 9 maandenbeurs! Ben ook nog nooit geweest.
Wel lief dat je je man niet tegen houdt, zou ik ook niet doen! Blijf jij maar lekker genieten, hopelijk kunnen wij dat binnenkort ook allemaal!

@mama1977, succes met alles en als je ergens mee zit kun je het vertellen he!! (als je er behoefte aan hebt)

@jtzwanger, jammer dat je ongesteld bent geworden!!

@orchie, geen flauw idee wat dat kan zijn! Kan je niet helpen, sorry!

@djurresmama, geniet maar lekker van je weekend! Hopelijk word je snel ongesteld m.b.v. clomid, kun je verder! Vind het echt knap hoe je ermee omgaat.

@denys, balen meis. Hoeveel dagen is het geleden dat je ongesteld bent geweest? Heb je ergens last van of voel je helemaal niets? Anders over een paar dagen nog een keer testen?

Verder weinig te melden! Vanmorgen carnaval op school gevierd, was wel aardig! Nu heerlijk vakantie, een week genieten van mijn zoontje!! Heerlijk werken op een school, vakantie zat haha!!

Fijne avond, x

Ha meiden,

Wat wordt er toch lekker veel gekletst op dit forum, ben altijd wel even bezig met alle reacties lezen.

@orchi: wel apart van je tepels, bij mij zitten er sinds ik zwanger ben ook meer kleine witte bobbeltjes op dan normaal. Doen ze ook pijn? Hopelijk is dit een goed teken.

@danielle: wat grappig dat ze gelijk na het CB ging kruipen. Je moet je idd maar niet druk maken over wat ze daar zeggen, want elk kind is uniek. De ene ontwikkeld zich motorisch beter en de ander kwa spraak ed. Max kroop altijd als een speer door de kamer maar ging juist nooit uit zichzelf zitten.

@denys: spannend hoor, zo'n heeeeeel dun streepje. Hopelijk dat het over een paar dagen een dikke streep is. Misschien was die druppel bloed wel een innestelingsbloeding?

@janne&tjzwanger: jammer dat jullie ongi zijn geworden, hopelijk volgende ronde meer geluk.

Voordat je zwanger wilt worden kijk je altijd wat een mooie maand zou zijn, maar als je eenmaal bezig bent interesseert het je totaal niet meer wanneer, als het maar lukt.

Vanavond is er bij ons in Alphen a/d Rijn ook een groot carnavalsfeest, maar daar gaan we dit jaar niet naartoe. Mijn schoonzus en zwager komen met de kids bij ons eten, als bedankje voor de buggy die we van ze hebben gekregen. We treffen het erg met zo'n (schoon)zus want alles wat haar zoons niet meer passen/nodig hebben gaat naar Max. Scheelt toch weer .

Woensdag hebben we de nekplooimeting. Ik ben erg benieuwd. Ik kijk er wel naar uit maar ben ook wel een beetje zenuwachtig. Wat als het niet goed is? OP zich is daar geen reden voor, maar toch.

Alles dames op de wachtbank, veel succes!

Liefs Linda

@ linda:

Ja ze doen ook pijn,die tepels in het algemeen dan,hier heb ik nu toch een dikke week last van,weet ook niet hoe het komt,hoop natuurlijk dat het met zwangerschap te maken heeft maar wil het zo graag dat je om lange duur zoveel hebt dat er op kan wijzen:)
Wat ik nu ook wel heb is vieze aders door men borsten,valt echt erg op,men vriend zei het ook en kan ook me zs te maken hebben maar mss heb ik het altijd wel rond mijn NOD,heb er nog niet op gelet,mijn langste cyclus was 25 dagen dus daar ga ik vanuit.
Heb maandag mijn NOD maar kon weer niet wachten en heb deze morgen toch maar eens een testje gedaan,was duidelijk nog negatief en heb met die van kruidvat getest die naar het schijnt gevoelig is dus het zal wss wel niks zijn,ben dan wel benieuwd dat als ik niet zwanger ben hoe lang mijn cyclus nu gaat duren dus het heeft altijd dan nog een pluspuntje dat ik dan gwn weer een beter idee heb van mijn cyclus,dus ja we wachten af he,voel ook nog geen ongi klachten of zo dus ja we zullen niet anders kunnen als wachten he,hehe.
Liefs orchi

Orchideke, ja die aderen, dat heb ik nu ook! En ik kan momenteel niet op mijn borsten liggen. Heb jij dat altijd als je ongi moet worden? Dat zou kunnen betekenen dat ik toch ongi zou kunnen worden.

Groetjes merel

LindaG80,

Ben benieuwd, laat je nog weten hoe de nekplooimeting is gegaan?
veel plezier met eten vananvond.
En ik ga idd als ik volgende week nog niet ongi ben weer een test doen, kan ik
toch niet laten waarschijnlijk.

Groetjes Merel

@ Marianne

Haha wat grappig! Ik woon in Echtenerbrug!
Hoe gaat het nu met je?

@ Linda

Spannend de nekplooimeting!

@ Merel

Toen ik je verhaal las dacht ik ook innesteling?? Ik hoop het voor je

Ik heb vanmorgen weer een test gedaan die was negatief. Ik heb af en toe wel wat kramp in mijn buik maar dat zegt ook niet zoveel want dat had ik ook toen ik zwanger was van Merle* en toen heb ik pas 2 weken na mijn n.o.d.   met een licht streepje pos. getest dus we zien het wel ik hoop alleen wel dat als ik niet zwanger ben ik snel ong. wordt want anders slaat mijn cycles nergens op jeetje zou niet weten op hoeveel dagen ik dan zit!

Fijn weekend!!

Xx Wendy

He meiden,

Nou het weekend zit er al weer op!! Gisteren ben ik gezellig bij mijn schoonouders geweest en vandaag met een vriendin naar de 9maanden beurs, wat erg gezellig was, dus ik heb een heerlijk, druk maar gezellig weekend achter de rug.

Heb wel slecht geslapen zeg, wordt zo onrustig van het idee dat mijn vent (half) dronken in een feesttent staat te feesten, bah vind het echt weer helemaal niks. Niet omdat ik hem niet zou vertrouwen, want dat doe  ik wel hoor, maar gewoon het voelt op een een of andere manier gewoon heel slecht.
En als ik hem dan schor en wel aan de telefoon heb knap ik daar eigenlijk niet van op, pfff lastig hoor...
Ik gun hem echt zijn feestje wel, maar ik vind dit toch wel heel moeilijk, wat een zeur ben ik eigenlijk..

Meiden jullie nog wat leuke dingen te vertellen?

x

@wendy-merle, ik had dat ook vorige keer, je kan nog alle kanten op! Dus wie weet heb je  over een paar dagen een positieve test. Ik hoop idd dat het een innestelling is geweestPositief blijven denken! Ik heb al vast weer 2 testen via internet besteld. Heb ik ze waarschijnlijk dinsdag in huis en ga ik denk woensdagochtend weer testen.

@romaty, ik begrijp je verhaal wel hoor. Ik vind je geen zeur. Ik denk dat wel meer meiden dit herkennen. Het komt denk ook omdat je nu zelf niet drinkt, niet mee bent geweest en hormonen mischien? Als je mee gaat naar een feestje proef jezelf ook de sfeer.  Ik denk dat 9 van de 10 mannen wel van een lekker biertje houden. Als ik aan mijn vriend vraagt of die zich een beetje kan inhouden zegt die ja, maar als we dan bij het feestje zijn gaat het toch wel weer hard met de  bier.

Gister zijn wij samen naar een feestje geweest en heb ik ook sinds tijden weer een paar lekkere drankjes op. Zolang ik geen positieve test heb probeer ik hier nog van te genieten. En nu nu even lekker filet, pathe en dat soort dingen eten. Dat zal ik wel missen als het zover is. Ik vind al die smeersels veel lekkerder dan gewoon worst ofzo. Maar er blijven natuurlijk genoeg lekkere dingen over om te eten tijdens te zwangerschap.

Verder, Denys was beter, maar gisteravond weer koorts en vandaag ook. Wel zielig, ze hangt alleen op de bank dan en voor de rest zegt ze weinig. Normaal is ze een en al klets.

Groetjes Merel

Terug
Bovenaan