Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Hey dames,

@denys: Neen heb dit normaal niet als ik ongi moet worden,dit is nu de eerste keer dat ik er last van heb,daarmee dat ik het raar vind.

Moest normaal vandaag ongi worden en tot hier toe nog niet geworden,ook geen tekenen van aankomde menstruatie.
Laatste cyclus was 25 dus daarvan ging ik uit,kan nu gewoon ook een langere cyclus krijgen he.

Voor de rest nog pijne borsten,verschrikkelijk veel aders...
Heb zondag een test gedaan van het kruidvat,negatief,maar als ik hem in het licht hield dan zag je wel zoiets | | geen roze maar heel vaag zo twee streepjes waar da roze streep eigenlijk zou moeten tussen komen,dacht toch dat die geen voorgedrukte streep hadden.
Ga er niet vanuit dat ik zwanger ben want dan zou ik gisteren een dag voor mijn NOD   toch al een licht streepje moeten gehad hebben he,of denken jullie van niet.
Ik wens jullie allemaal veel succes.
Liefs van een heel zenuwachtig orchi'ke :)

@ Romaty,

Ik begrijp je wel hoor ik vind het ook niks als vriendjelief alleen aan het feesten is. (En dat is ook niet omdat ik hem niet vertrouw.)  Gelukkig heeft hij ook liever dat ik erbij ben dus dat scheelt!

@ Orchideke

Ik heb zaterdag ook een test van de kruitvat gedaan die neg. was en ben ook nog niet ongesteld (nu een week  of langer overtijd) Ik doe over een paar dagen denk k nog maar weer een test. Toen ik zwanger was van Merle* duurde het ook wel even voordat ik pos. teste dus ik heb nog hoop maar ben idd ook zenuwachtig!
Ik hoop het zo voor ons allemaal!!

Xx Wendy mama van Merle*!

Jeetje meiden, het begint hier spannend te worden zeg!!
Ieder zijn lichaam maakt op een ander tempo het hcg hormoon aan, dus wanneer een test posi zou moeten zijn, tja, dat is zo verschillend..

Maar goed, pijnlijke borsten en veel aders kan een teken zijn (alhoewel ik dat tijdens mijn laatste ongi ook had)
Iemand had ook witte puntjes op tepels, hoort wel thuis bij een zwangerschap.....

Maar ja, een positieve test is eigenlijk het enige bewijs!!

Ik duim met jullie mee meiden!!
het wordt ook wel weer eens tijd voor nieuwe zwangerschappen hier, dus kom op he!!

x

Vanavond weer negatief getest ik wordt er echt gek van!!!

Xx Wendy

@Romaty. Hoe was het op de 9 maanden beurs? Lekker bijgekletst met die vriendin? Is zij ook zwanger? Wat fijn voor je dat je nu wel op een roze/blauwe wolk zit. Veel beter dan je vorige zwangerschap he!
Ik kan me voorstellen dat het je niet lekker zit dat je man aan het carnavallen is. En dat heeft niks met vertrouwen te maken maar het zal een hele opluchting zijn als hij weer veilig bij je thuis is.

@Djurresmama. Mijn cyclus is onregelmatig maar voor mijn gevoel kwam hij na alletwee mijn miskramen weer gewoon goed op gang. Na mijn mk in juli 2008 werd ik weer ongi na 33 dagen. Na mijn mk in december 2008 kreeg ik na 14 dagen heel licht bruinverlies. Zo weinig dat het meestal alleen met afvegen na het plassen was. Soms moest ik wel een inlegkruisje gebruiken. Het heeft wel bijna een week geduurd. Een ongi kan ik het echt niet noemen, daar was het te weinig voor en te bruin. 36 dagen na de mk kreeg ik weer een gewone ongi.

@Denys. Jeetje he, het blijft spannend bij jou! Daar wordt je toch helemaal onzeker van. Zo'n iniminie-licht streepje. Pffftt, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

@Linda. Inderdaad fijn zo'n schoonzus. Altijd handig als je van alles kan overnemen. Was het etentje gezellig?
Ik zal aan je denken woensdag als je de nekplooimeting hebt. Ik kan me goed voorstellen dat je er toch een beetje bang voor bent.

Ik heb mijn werkweekend er weer op zitten en ga lekker vakantie vieren met m'n dochter. Vandaag had mijn man vrij genomen maar de rest van de week moet hij gewoon werken. Hopelijk wordt het geen regenachtige week en kunnen we lekker veel naar buiten. Naar de kinderboerderij.

Liefs, mama 1977.

Hoi dames,

Bij mij nog geen ongi te bespeuren,ben nu dan 1 dag overtijd,had gisteren mijn NOD.
Vind het wel spannend hoor.
Denk als ze vandaag of vannacht nog niet doorgekomen zijn dat ik nog maar eens zal testen.

@wendy-merle:Vind het echt spijtig dat je weer een negatieve test hebt gehad,hoe lang ben je nu al overtijd?

Liefs orchi

@wendy, jeetje meis, dat schiet niet op zo he!! Maar ja misschien maak je net zoals de vorige keer heel traag hcg hormoon aan. Ik zou als ik jou was nu maar eens een weekje wachten met testen (als je dat kan volhouden) het kost anders zoveel joh!!

@mama1977, lekker zeg, vakantie met je dochter!! Gezellig, ff een weekje samen!
de 9maandenbeurs was heel gezellig, althans het was gezellig met mijn vriendin, de beurs zelf stelt niet zoveel voor vind ik, maar dat wist ik al van vorig jaar. Maar we hebben lekker bij kunnen kletsen. Door al die dikke buiken daar kreeg ik wel weer de kriebels hoor!! Mijn vriendin heeft een zoontje van 8 mnd maar is nu niet zwanger hoor..

@denys, spannend, we zullen duimen!!

x

Terug
Bovenaan