Hoi meiden!
Ben een paar dagen niet geweest, maar ben er weer hoor! Zal kijken ofik een beetje op iedereen kan reageren...
@ orchideke: Spannend zeg! Het klint allemaal wel veelbelovend moet ik zeggen...
@ Wendy-Merle: Jij idem eigelijk! Ik hoop met je mee dat je zwanger bent, meis, en dat je nu niet te lang meer in spanning hoeft te zitten. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen en of ik de juiste toon tref, maar ik hoop zo dat je tweede kindje gewoon mag blijven in aanwezigheid... Ik gun het je!
@ Romaty: Fijn dat de 9 maanden beurs leuk was. Nou ja, dat je weer lekker hebt kunnen bijkletsen! Soms leuker dan alle andere activiteiten! Ik had laatst een kinderboekenparty met die zwangere vriendin van mij en het was heeeeel laat toen we weer richting huis gingen. En die boeken, ach die waren bijzaak
@djurresmama: Hopelijk komt je cyclus snel weer opgang. Ik heb nog geen miskraam gehad (hoewel een twijfelgevalletje, maar toen wist ik dus niet zeker of ik uberhaubt zwanger was) en kan je dus niet vertellen hoe het werkt...
@ Yessie: Ik kan me helemaal in je gevoel indenken, meis, maar weet wel wat je doet! Ik weet dat mijn man echt zooooo pissed zou zijn als hij erachter komt dat ik expres voor een ongelukje zou gaan. Echt, praat met je man, dat alleen kan al opluchten!
@mama1977: Alles goed met je? Trek je het nog een beetje? Dacht te lezen dat je niet helemaal happy was...
@Denys: Nog steeds geen nieuws? Zou je vandaag nog testen??
Hier verder weinig nieuws te melden. De vakantie is weer voorbij, dus ben weer hard aan het werk. Komen weer een paar drukke weken aan. En Melanie wordt volgende week zaterdag 1, dus ben al een feestje aan het plannen en cadeautjes aan het shoppen! Leuk, maar ik kan ook wel een flinke traan wegpinken hoor als ik eraan denk dat mijn kleintje alweer een jaar wordt... Vandaag heeft zelfs al een heel stuk aan de handen meegelopen! Pfoeh. Wat gaat het snel zeg.
Ik heb van de week al wat ovutesten gedaan maar hij geeft steeds een te licht streepje. Ik heb alleen wel weer last van mijn borsten, dus ik denk dat ik een eisprongetje heb overgeslagen,. Denk dat ik volgende week gewoon ongi ga worden helaas. Maar ja, misschien heb ik weer fijn een cyclus van 43 dagen, dan heb ik nog even te gaan.
Nou, heb weer aardig wat getypt voor jullie. Ik ga nu douchen en mijn bed weer opzoeken.
Groetjes!