Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Hoi Meiden,

Vervelend he al die negatieve testen, ik weet er alles van. Mijn testen had ik vandaag als in de brievenbus verwacht, maar ze zijn er nog niet. Dus morgen of overmorgen. Morgen zit ik al op dag 54, als ik dan  niet positief test dan weet ik het niet meer.

@Romaty,is die negen maandenbeurs ook leuk voor mannen of beter om met een vriendin naar toe te gaan?

@Orchideke,ik heb ook super last van mijn keel. Ik zei het tegen mijn moeder en die zei: en heb je ook gevoelige borsten. Die dacht gelijk dat ik zwanger was. Mijn moeder kan het weten, zes kinderen. Ik heb 5 broers/ broertjes.

@Wendy-Merle,spannend he, allebei hebben we vorige keer pas laat positief getest. Mischien hebben we het einde van deze week allebei wel een  positieve test in handen. Dat zou leuk zijn!

@Yessie, ik vind het ook een goed idee dat je niet over de eisprong verteld.
Je moet alles tegen je partner kunnen vertellen. Oke, mischien heb je met een vriendin het wel eens over dingen waar je het met je man niet over hebt, begrijpelijk.

Als het zo belangrijk voor je is, waarom wachten? Ik weet niet hoe erg je geld problemen zijn? Maar in Nederland moet iedereen een bepaald minimum krijgen om van te leven. Hier zijn instanties voor om je te helpen en te kijken naar je financiën.

Bij ons in de buurt heb je tegenwoordig een heel leuk tweedehands winkelte waar je ook leuke kinderkleding kan kopen. Je hebt al een kindje, dus waarschijnlijk heb je al een kinderwagen en zo. Kinderen zijn tot je 18e mee verzekerd. Als ze zindelijk worden kost het ook geen luiers mee enz. Kortom, wat houd jullie tegen als je kinderwens zo groot is?Je heb alle spullen voor een baby al. Je  moet het liefde geven, melk  en potjes.  Je zult wel heel erg naar je uitgaven patroon moeten gaan kijken. Doe eens boodschappen bij een Aldi of Lidle. Hoeft niet elke week, maar alle beetjes helpen. Heb je trouwens al eens bij de Action gekeken? Zulke leuke kindercadeautjes voor 2 euro en ook anderen artikelen.

Ik probeer je te helpen met het bovengenoemde verhaal, maar vooralsnog weet ik natuurlijk niet hoe erg je financiele problemen zijn. Praat er met je man over, lucht je hart en wie weet is het allemaal wel mogelijk en word je binnenkort mama.

Groetjes Merel

Hoi,

@ Danielle

Bedankt voor je lieve reactie!!! Helemaal de juiste toon hoor! Ik ben ongeloofelijk trots op mijn engeltje maar ik hoop idd ook dat ons tweede kindje bij ons mag blijven (en anders is het ook welkom net zoals merle* dat is)

@ Merel

Ik hoop idd zo dat wij (dus ook de anderen op de wachtbank) eind deze week (of eerder maar denk niet dat ik eerder ga testen) een pos. test in handen hebben!!! Ik snap anders ook niet waar mijn menstruatie blijft hoor het moet toch bijna wel maar ja een pos. test is wel handig he!

@ Yessie

Idd lees het verhaal van Merel eens na en ga er nog eens met je man over praten maar ik denk niet dat het verstandig is om te verzwijgen dat je je eisprong hebt en het gewoon maar te doen  zonder dat hij dat weet. Als ik me verplaats in een man en  mijn vriendin/vrouw zou mij zoiets flikken dan is het niet best ik zou me goed gebruikt voelen.  Ik heb zoiets al eens in mijn omgeving meegemaakt, en ik kan je vertellen dat is niet leuk.  Ik zou zoiets echt niet verzwijgen.
Sterkte ermee en ik hoop voor je dat jullie over een poosje beide gelukkig zijn met  een zwangerschap en natuurlijk een volgend kindje!

Xx Wendy  

He meiden,

heb het gevoel dat ik al weken niet langs ben geweest, zoveel is er geschreven!!

Ik probeer op iedereen te reageren

@Linda, spannend hoor de nekplooimeting! Hoe lang duurt het voor je de uitslag krijgt of weet je het al gelijk? Ik heb het nooit gedaan, vandaar deze vragen.

@wendy, wat duurt dat lang! Gun het je van harte een zwangerschap, maar als dat niet zo mag zijn moeten die duiveltjes maar snel komen! Kun je weer verder.

@Denys,groot gelijk dat je nog geniet van al het eten en drinken! Doe ik ook hoor! Zijn er meiden die al bewust zulke dingen niet eten voordat ze positief getest hebben?

@romaty, bijna je mannetje weer thuis! Lekker gevoel moet dat zijn! Snap ook best dat je het niet echt fijn vindt dat hij aan het feesten is en net wat wendy zegt heeft niets te maken met vertrouwen!

@mama1977, lekker hoor dat je werkweekend er weer op zit! Als het goed is, zou het deze week niet zoveel gaan regenen! Vandaag was het in ieder geval heerlijk weer hier, dus bij jou waarschijnlijk ook, hihi!!! Hoe is het verder met je?

@orchie, spannend meid! Morgen testen jij, ben benieuwd!! Hoop het voor je! Net wat romaty zegt, wordt weer tijd voor een aantal zwangere erbij!

@Yessie, snap je gevoel heel erg goed, maar vind eigenlijk dat je het verpicht bent om aan je man te vertellen! Ik vind dat Denys het super mooi schrijft.

@jig, spannend hoor meid! Wanneer ga je testen?

@Danielle, slaap lekker meid! Wat gaat de vakantie altijd snel voorbij he! Morgen alweer woensdag, heb ik ook de helft er weer op zitten, pfff! Maandag ben ik nog op school geweest, druk met allerlei dingen regelen.
Kan me jou gevoel helemaal voorstellen, het gaat inderdaad super snel! Ons mannetje is alweer 5 maanden!! Volgende week lekker feest, leuk joh! Krijgt ze een eigen taartje??

Ik had zaterdagavond eindelijk een positieve test (ovaluatie) in handen na 24 dagen, maar hebben niet geklust! We hadden ruzie, haha! Nu kan ik erom lachen, maar toen dus echt niet!! Waarom nu juist ruzie, dat hebben we echt bijna nooit, pff
Deze maand wordt dus helemaal niets! Ben benieuwd wanneer ik ongesteld word? Weet iemand dit misschien?! Kan het dan nog 2 weken duren of kan het zo zijn dat mijn eisprong gewoon laat in de cylclus is?! Wel fijn hoor die ovaluatietesten om te weten wanneer de eisprong is, maar merk ook wel dat het me enorm frusteert!! Erg dubbel gevoel!

Nou meiden ga ff lekker tv kijken! Jullie allemaal lekker slapen,

x

Hey dames,

Hier minder nieuws,deze morgen getest,negatief,nog geen twee min later,de duiveltjes.
Dus op naar de volgende ronde he!
Ik zou deze maand graag ovulatietesten gebruiken,hebben jullie ervaring met die van sensitest?Denk dat ik deze ga nemen als ik positieve ervaringen ervan hoor want is gemakkelijk dat je ze via internet kan bestellen en uit je bus halen :)
Liefs orchi

hey meiden,

Jeetje, wat een verhalen allemaal weer!
Wel heel gezellig!
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik een hele tijd niet gelezen heb, zal proberen op zoveel mogelijk mensen te reageren, maar ben echt een drama met namen dus vergeef me als  ik mensen door elkaar haal...  

@yessie, ik begrijp idd je kinderwens heel goed, maar probeer wel eerlijk te zijn naar je vriend.
M'n vriend heeft 2 kinderen bij zijn ex en zij heeft toen dus verzwegen dat ze de pil niet (meer) slikte en ik moet zeggen dat het contact met zijn oudste 2 niet bepaald goed te noemen is.
Maar ik moet ook kwijt dat ik het knap van je vind dat jullie er samen toch zo goed proberen door heen te komen!

@wendy, Wat vervelend dat je negatief test maar er ook geen duivels komen.
Maar geen bloed = goed, toch?
Misschien test je over een paar dagen wel positief!
Ik duim voor je!

@linda, spannend zo'n test.
Van horen zeggen schijnt het mee te vallen en heb je vrij snel de uitslag dus ik hoop dat het je meevalt en dat je snel een goede uitslag hebt!

@ orchideke, ik herken je  misselijkheid/duizeligheid wel.
Ik ben vrijdag 16 weken zwanger en ben nog steeds veel misselijk, waardoor ik minder ga eten en daardoor weer licht in mijn hoofd word.
Bij m'n 1e zwangerschap was m'n misselijkheid al veel eerder over dus ik begin er wel een beetje genoeg van te krijgen.
Maar ja, zolang de beeb het goed doet, heb ik het er graag voor over!

Hoe is het met de zwangere dames?
Vinden jullie ook dat het deze keer zo snel gaat?!

En de andere meiden natuurlijk heel veel succes met klussen en wachten!!

x Cora

Hai Janske,

Als ik vrijdag nog niet ongi ben en ook geen voortekens,  dan ga k testen denk ik.Idd spannend hoor.HAd gister wel een beetje krampen dus ga er vanuit dat k wel gewoon ongi wordt...

XXX

Dan maar even aanpassen!

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
4  
24  
5 maart  

Yessie84
6  
24  
10 maart  

Jansske
4  
27  
27 feb  

Mama1977
2 na mk  
31  
4 maart  

Wendy-Merle
2  
25  
16 feb  ?

Deleve
2  
27  
15  feb  

Orchideke
4  
24  
 24 maart

Denys
1  
24  
30 jan  

Jtzwanger
2
25
21  maart    

Janne
1
23
17 feb

djurresmama
1 na mk
26
?

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
02-03-09 punctie  

romaty
24  
1  
27-08-09  

Linda80
29  
3  
06-09-09  
29-01-09  

maar je bent mij vergeten ..  hahahha, als t niet te veeel werk is, vind t wel leuk zo'n lijst, lekker overzichtelijk...

JIG   30 jaar NOD 27 feb 1e ronde

XXX

Terug
Bovenaan