Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

djurresmama, fijn dat je schoon bent.
Hopelijk hebben jullie snel weer een positieve tet!

wendy-merle, sterkte morgen.
Het zal mooi zijn als de steen is geplaatst maar waarschijnlijk ook heel moeilijk.
Je schreef dat je Merle* graag zou willen vertelen hoe trots je op haar bent en dat je hoopt dat ze geen pijn heeft.
Meid, ze weet echt wel dat haar moeder ontzettend trots is!!
Ik heb een tijdje geleden een programma gezien waarin een moeder zich ook afvroeg of haar overleden dochtertje het nu goed had en toen zei Derek Ogilvie: Kinderen die overlijden zijn nu  blij omdat  ze juist altijd kind kunnen blijven!
Ik vond dat zelf erg mooi.  

orchideke, vervelend van je vriendin.
Ik hoop dat de curratage haar meevalt en vind het lief van je dat je probeert er voor haar te zijn, ze al het zeker waarderen!

mama 1977, bedankt voor je berichtje.
De punctie is goed gegaan, het was pijnlijk maar dat wist ik van tevoren.
Nu nog 3 weken wachten op de uitslag...

Meiden, ook ik strooi nog wat glitters want ik wil ook graag snel positieve testen bij jullie zien!!

********************************************** *******************************************
********************************************** *******************************************

groetjes
Cora

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
4  
24  
5 maart  

Yessie84
6  
24  
10 maart  

Jansske
4  
27  
7 maart    

Mama1977
3  na mk  
31  
30  maart?  

Wendy-Merle
2  
25  
16 feb  ?

Deleve
2  
27  
15  feb  

Orchideke
4  
24  
 24 maart

Denys
1  
24  
30 jan  

Jtzwanger
2
25
21  maart    

Janne
1
23
21 maart

djurresmama
1 na mk
26
28 maart?

J.I.G.
2
30
27 mrt

moeke77                        
6                                                
31                                      
1 maart                

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

romaty
24  
1  
27-08-09  

Linda80
29  
3  
06-09-09  
29-01-09  

Heey meiden!

Ben net terug van een fijne vergadering op school . Was best interessant, maar pfff na zo'n dag als vandaag: Nieuwe tafels en stoelen in de klas, biebbezoek, tandarts, boodschappen, eten koken, avond vergadering ben ik echt gesloopt! En een collega vertelde vanavond dat ze wat vaker afwezig zal zijn de komende tijd omdat zij en haar vriend bezig zijn zwanger te worden en dat lukt niet zomaar, dus ze gaan vanaf volgende week de medische molen in. Ik wist al dat ze er mee bezig waren en ik vermoedde al dat ze naar het ziekenhuis was elke keer, maar ik hoopte eigenlijk dar ze vanavond ging zeggen dat ze zwanger was. Ik vind het wel moeilijk om iets tegen haar te zeggen. Wil ze er overpraten, of juist niet? Kom ik nou bemoeierig of nieuwsgierig over? Kan ik haar succes wensen of is dat stom? Zal ik haar vertellen dat wij ook bezig zjn voor een tweede kindje, of is het dan alsof ik haar wil inwrijven dat het bij ons wel op de natuurlijke manier kan?  Enz. Moeilijk hoor! Ik heb maar onder 4 ogen gezegd dat ik met haar meeleef en dat ik hoop dat ze snel weer uit de molen kan. Wat vinden jullie?

@ Berg-Driel: Spannend, 3 weken afwachten... Dan heb je bijna de 20 weken echo. Of vertellen ze het dan meteen? Weet niet hoe zoiets gaat, wij hebben geen punctie gedaan/ gehad de vorige keer.

@ Denys: dag 60 alweer!!!! Tjee, zou dat nog van het ontpillen zijn? Miss moet je ook met die teunisbloemoliecapsules aan de slag. Wie weet wekt het je menstruatie op en kun je weer verder...

@ orchideke: Lief dat je er zo wilt zijn voor je vriendin! Ik heb gelukkig ook geen ervaring met curretages. Kan je dus ook niet verder helpen.

@Wendy-Merle:   Fijn dat je tevreden bent over de steen. Het is toch Merle's plekje en dan wil je natuurlijk dat het minstens net zo prachtig wordt als zij.

@ Romaty: Alles goed? Nog geen erge kwaaltjes? Je rolt er wel lekker doorheen dit keer hè? Beter dan de vorige keer, toch?

@ JIG: bedankt voor de tulpjes. Had ze wel even nodig, want het heeft hier vandaag alleen maar geregend. Bah wat een snertweer!

Nou, ik ben vast iemand vergeten,  alvast sorry. Komt de  volgende keer wel weer goed.

Groetjes, Daniëlle

@danielle, ja hoor het gaat prima, ik rol er zeker makkelijk doorheen dit keer. heel wat anders dan ik me van de vorige keer kan herinneren. Ik weet nog dat ik toen rond 22 weken in de badkamer stond te huilen of de ellende niet kon ophouden.... maar nu zit ik geloof ik op een roze/blauwe wolk dus een heel verschil!!
Ben wel moe momenteel, maar goed dat heb ik er graag voorover... Het kindje moet ook kunnen groeien en dat gaat nou eenmaal ten koste van mijn energie!!
En de eerste kilo zit er nu aan, het heeft ff geduurd, maar sinds vanmorgen is het een feit, hihi!! Ben benieuwd wat het eind resultaat daarin zal zijn.

Lastig zeg van je collega, maar ik denk dat openheid en eerlijkheid en oprechte interesse het beste werkt... Daar zal zij het meeste aan hebben, en als ze er geen behoefte aan heeft zal ze er zelf niet over praten denk ik!

@berg-driel, fijn dat de punctie achter de rug is, dat doen ze toch via de buikwand? Nu drie heel spannende weken. Zal voor je duimen meid.

@ weet niet meer wie, over de miskraam en curretage, ik heb geen idee hoe dit in zijn werking gaat, maar geef haar het advies heel goed met de arts te praten en aan te geven dat ze zo bang is voor wat komen gaat... hopelijk kunnen ze haar dan goed begeleiden..

@wendy, fijn zeg dat het zo mooi geworden is. Kan me voorstellen dat je toch even afscheid wilt nemen van hoe het grafje nu was, dat was immers het plekje waar Merle lag/ligt, en dat zal nu (in positieve zin) veranderen. goed hoor. Wens jullie veel succes vandaag... het zal best een bijzondere dag zijn voor jullie

@iemand met een cyclus van 60 dagen, ik zou ook eens even langs de huisarts gaan hoor. postje urine mee en gaan, want dit schiet toch ook niet op meid...

@JIG, wat ben jij lekker vrolijk zeg, dat kunnen we best wel gebruiken!! laat de lente maar komen!

x romaty

quote: berg_driel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-03-2009 21:14:54'));

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
4  
24  
5 maart  

Yessie84
6  
24  
10 maart  

Jansske
4  
27  
7 maart    

Mama1977
3  na mk  
31  
30  maart?  

Wendy-Merle
2  
25  
16 feb  ?

Deleve
2  
27  
15  feb  

Orchideke
4  
24  
 24 maart

Denys
1  
24  
30 jan  

Jtzwanger
2
25
21  maart    

Janne
1
23
21 maart

djurresmama
1 na mk
26
28 maart?

J.I.G.
2
30
27 mrt

moeke77                        
6                                                
31                                      
1 maart                

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

Linda80
29  
3  
06-09-09  
29-01-09  

Hey meisjes,

Hier is het weer allemaal zo raar,heb rond het weekend of maandag of zo pas mijn ei en nu heb ik al sinds gisteren zere borsten,pff lastig hoor,vroeger had ik er nooit last van als ik de pil nam,nu dus wel,is echt een lastig gevoel.
Ben deze morgen opgestaan met pijn in mijn baarmoeder,percies of t'is een grote bol die erin zit.
Vind het raar want dacht dat mijn eisprong pas in het weekend zou zijn,tja we zien wel he:)
Met de teunisbloemolie stop ik morgen,had ergens gelezen dat het goed is tot aan je eisprong maar bij de innesteling niet...dus ga dan morgen of zo stoppen denk ik.
Ik had deze morgen naar mijn vriendin nog een berichtje gestuurd om haar moed in te spreken maar heb geen antwoord meer gehad dus denk dat ze al vroeg in het ziekenhuis was.
Hopelijk valt het voor haar allemaal wat mee,zal moeilijk zijn om dit te verwerken maar we ze komt er wel door,weet dat ik er voor haar zal zijn en dat maakt haar toch al iets minder ongerust.
Zo dit was het een beetje en hoor jullie later nog he.
Liefs orchi

Orchideke, wat vervelend voor je vriendin, weet je al hoe het is gegaan met haar?
Sterkte voor je vriendin.

Ik heb net een test gedaan van het kruidvat. +   en   I is positief. Kennen jullie die testen?
Nu heb ik geen +, maar wel een - met een hele dunne, super dunne streep er door heen.
Geen +   dus, maar als je het bij het licht ziet, zie je er een streep door heen lopen.
Mijn vriend zegt dat ik niet zwanger ben, maar ik weet het niet.
Woensdag pas tijd om naar de huisarts te gaan, morgen ga ik naar Londen.
Zit op dag 62, pffff word er gek van. Wil of ongi worden of zwanger zijn.

Fijn weekend iedereen.

Groetjes Merel

Heey meiden,

@Wendy, hopelijk is de plaatsing goed gelukt en zijn jullie helemaal tevreden met het resultaat. Zal allemaal niet makkelijk zijn geweest.

@Cora, fijn dat de punctie goed is gegaan! Nog drie weken geduld, zie je er tegenop? Gaat ook vast snel voorbij.

@Danielle, altijd lastig z'on situatie met een collega! Je weet nooit wat iemand fijn vindt. Ik heb zelf hetzelfde meegemaakt! Een collega van mij is nu al vier jaar bezig met zwanger worden. Januari vorig jaar waren ik en een andere collega zwanger! Moeilijk om te zeggen! Nu werkt ze niet meer bij ons en ze is nog steeds niet zwanger, gaat nu ivf doen! Mijn collega is altijd heel open geweest en vertelde iedereen alles! Nu ze werkt op de nieuwe school, heeft ze het niet verteld, omdat ze het op het eind te zwaar vond om iedere x alles tegen iedereen uit te leggen. Het belangrijkste is denk ik dat je gewoon blijft doen zoals altijd en interesse tonen kan altijd! Wil ze er niet over praten, dan zal ze dat vast wel aangeven.
(beetje erg lang verhaal, sorry)

@Denys, spannend nog steeds! Ik zou echt woensdag even langs de huisarts gaan hoor!

Nou ik hoef morgen niet meer te testen (geen verjaardagscadeautje), ben ongesteld geworden! Ik baal er enorm van! Wilde de kids graag snel op elkaar, hopelijk lukt dit nog! Weet dat ik het niet kan dwingen en bij de 1e duurde het ook meer dan een jaar, maar ja je hoopt het allemaal zo!

Ik ga maar eens slapen, x

Terug
Bovenaan