A
Anoniem
Guest
djurresmama, fijn dat je schoon bent.
Hopelijk hebben jullie snel weer een positieve tet!
wendy-merle, sterkte morgen.
Het zal mooi zijn als de steen is geplaatst maar waarschijnlijk ook heel moeilijk.
Je schreef dat je Merle* graag zou willen vertelen hoe trots je op haar bent en dat je hoopt dat ze geen pijn heeft.
Meid, ze weet echt wel dat haar moeder ontzettend trots is!!
Ik heb een tijdje geleden een programma gezien waarin een moeder zich ook afvroeg of haar overleden dochtertje het nu goed had en toen zei Derek Ogilvie: Kinderen die overlijden zijn nu blij omdat ze juist altijd kind kunnen blijven!
Ik vond dat zelf erg mooi.
orchideke, vervelend van je vriendin.
Ik hoop dat de curratage haar meevalt en vind het lief van je dat je probeert er voor haar te zijn, ze al het zeker waarderen!
mama 1977, bedankt voor je berichtje.
De punctie is goed gegaan, het was pijnlijk maar dat wist ik van tevoren.
Nu nog 3 weken wachten op de uitslag...
Meiden, ook ik strooi nog wat glitters want ik wil ook graag snel positieve testen bij jullie zien!!
********************************************** *******************************************
********************************************** *******************************************
groetjes
Cora
Hopelijk hebben jullie snel weer een positieve tet!
wendy-merle, sterkte morgen.
Het zal mooi zijn als de steen is geplaatst maar waarschijnlijk ook heel moeilijk.
Je schreef dat je Merle* graag zou willen vertelen hoe trots je op haar bent en dat je hoopt dat ze geen pijn heeft.
Meid, ze weet echt wel dat haar moeder ontzettend trots is!!
Ik heb een tijdje geleden een programma gezien waarin een moeder zich ook afvroeg of haar overleden dochtertje het nu goed had en toen zei Derek Ogilvie: Kinderen die overlijden zijn nu blij omdat ze juist altijd kind kunnen blijven!
Ik vond dat zelf erg mooi.
orchideke, vervelend van je vriendin.
Ik hoop dat de curratage haar meevalt en vind het lief van je dat je probeert er voor haar te zijn, ze al het zeker waarderen!
mama 1977, bedankt voor je berichtje.
De punctie is goed gegaan, het was pijnlijk maar dat wist ik van tevoren.
Nu nog 3 weken wachten op de uitslag...
Meiden, ook ik strooi nog wat glitters want ik wil ook graag snel positieve testen bij jullie zien!!
groetjes
Cora