Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Heey meiden,

@Wendy, wat frustrerend zeg en dan nu weer wachten!!
Las dat de steen donderdag geplaatst wordt, spannend!  Hopelijk ben je tevreden met  het resultaat en  wordt het plekje van Merle steeds mooier,  sterkte.

@Yessie, zo das niet niks! Houd je ons op de hoogte?! Waarvoor moest je bloed prikken en wat gaan ze nu verder doen?!

@djurresmama, snap wel dat je blij bent dat je "schoon" bent. Voor jou zit er dus ook niks anders op dan wachten en daarna weer de mm in!

@moeke, hoest bij jou? 1 maart je nod!

@Deleve en Janne, jullie nod staat op februari?

x

Hoi iedereen,

Zo er is aardige wat geschreven de afgelopen dagen. Sorry niet ech veel gereageerd.
Griep gehad en mijn broer ligt in scheiding, erg vervelend. Heb hem met eea even geholpen.

@Wendy-Merle, dit zal een moeilijke periode voor je zijn en ik vind dat je heel moedig bent. Ik denk dat het goed is om hier over te blijven praten en er mee om te gaan hoe jezelf wilt. Sterkte de komende tijd.

Hoe doe je dat bij de dokter. bel je van te voren en neem je gelijk urine mee.
Ik zit nu namelijk al op dag 60.

@Yessie, wat vervelend allemaal. Hoop dat er voor jullie snel goeie tijden gaan aanbreken. Trek je het allemaal nog wel?

Voor de rest, ik zal de komende twee weken niet veel tijd hebben om te reageren ivm examens en dit weekend ga ik naar Londen. Ik denk wel aan jullie hoor en na 12 maart heb ik weer lekker veel vrije tijd.

Groetjes Merel

Hey dames,

Heb hier wat slecht nieuws,niet bij mijzelf maar mijn beste vriendin,wij waren ongeveer samen gestopt met de pil en gingen voor ons tweede.
Zij is al sneller zwanger geworden dan mij en was nu 9 weken zwanger,gisteren op de echo hebben ze gezien dat het kindje niet meer leefde en al twee weken niet meer gegroeid was.
Nu krijgt zij morgen een curretage,maar heb al op google liggen zoeken maar vind eigenlijk weinig informatie.
Weet iemand van jullie hoe dit in zijn werk gaat en dergelijke.
Ben er echt niet goed van,spookt vanalles door mijn hoofd.
Ze is niet alleen heel erg verdrietig maar ook heel bang.
Dus moesten jullie mij zowat kunnen vertellen hoe dit allemaal in zijn werk gaat en of het pijnlijk is en zo?
Voel mij ergens wel wat schuldig,op het gebied van,stel dat ik binnekort zwanger zou zijn en moet het haar dan vertellen,zou niet goed weten hoe eraan te beginnen.
Maar heb dit tegen haar al verteld en ze zei maar nee je mag je niet schuldig voelen,ik zou superblij zijn voor jou en heb haar gezegd oke das wel waar,ik weet dat het binnenkort bij jou ook wel terug allemaal goed komt.
Heb er echt bijna geen woorden voor.
Liefs orchi

He meiden,

wat is het hier rustig zeg! Iedereen hard aan het werk?!

@denys, dag 60! Zou ook even met je urine naar de huisarts gaan en kijken wat hij ervan vindt!

@Orchie, kan je niet helpen met deze vragen. Altijd erg als iemand zoiets moet meemaken! Sterkte voor je vriendin!

Ik zit nu op dag 35, laatste 2 x waren mijn cyclussen 31 dagen, maar die x ervoor   geloof 41! Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben, ga ik testen, want dan ben ik jarig! Leuk cadeautje, hihi! Weet eigenlijk wel zeker dat ik ongesteld ga worden, voel me net zoals normaal en de dag voor de eisprong en de eisprong hebben we niet geklust, maar ik las dat je 6 dagen voor je eisprong nog kans hebt om zwanger te raken, klopt dit, dus misschien een heeeeele kleine kans?!

Ik ga maar eens strijken, ligt nog een klein stapeltje.

Liefs J.

quote: orchideke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-03-2009 11:27:43'));

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
4  
24  
5 maart  

Yessie84
6  
24  
10 maart  

Jansske
4  
27  
7 maart    

Mama1977
3  na mk  
31  
30  maart?  

Wendy-Merle
2  
25  
16 feb  ?

Deleve
2  
27  
15  feb  

Orchideke
4  
24  
 24 maart

Denys
1  
24  
30 jan  

Jtzwanger
2
25
21  maart    

Janne
1
23
17 feb

djurresmama
1 na mk
26
28 maart?

J.I.G.
2
30
27 mrt

moeke77                        
6                                                
31                                      
1 maart                

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
02-03-09 punctie  

romaty
24  
1  
27-08-09  

Linda80
29  
3  
06-09-09  
29-01-09  

Zoooo, hopelijk was dit voorlopig mn laatste ongesteldheid
 't is nu weer voorbij dus ff genieten van de rust en dan op naar ronde 2...Hier gaat t goed, 't is bijna voorjaar, de vogels fluiten,zonnetje schijnt, heeeeerlijk.Gister en vandaag gezellig vriendinne op bezoek gehad, leuk!! Nou 't beste voor iedereen...
En nog een paar bloemetjes om  de lente te verwelkomen

Liefs van een vrolijke JIG

quote: J_I_G reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-03-2009 13:26:17'));

quote: orchideke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-03-2009 11:27:43'));

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
4  
24  
5 maart  

Yessie84
6  
24  
10 maart  

Jansske
4  
27  
7 maart    

Mama1977
3  na mk  
31  
30  maart?  

Wendy-Merle
2  
25  
16 feb  ?

Deleve
2  
27  
15  feb  

Orchideke
4  
24  
 24 maart

Denys
1  
24  
30 jan  

Jtzwanger
2
25
21  maart    

Janne
1
23
21 maart

djurresmama
1 na mk
26
28 maart?

J.I.G.
2
30
27 mrt

moeke77                        
6                                                
31                                      
1 maart                

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
02-03-09 punctie  

romaty
24  
1  
27-08-09  

Linda80
29  
3  
06-09-09  
29-01-09  

Sorry ben een tijdje niet op het forum geweest, maar ik heb het aangepast!!

Liefs Janne

Hoi,

@ Iedereen

Bedankt voor jullie lieve reacties! De steen is boven verwachting mooi geworden! We zijn erg 'blij' met het resultaat, ik was bang dat het te groot zou worden maar mijn vriend en de steenhouder hadden al een paar keer gezegd dat dat niet zo zou zijn maar ja ik moet het altijd eerst zien. We gaan er zo nog even heen om afscheid te nemen van hoe het grafje nu is dat zegt me niet zoveel maar ik ben bang dat als ik dat niet doe ik er later spijt van krijg en dat wil ik voorkomen. Morgen wordt het geplaatst en dan gaan we er smiddags weer heen ze bellen even als het klaar is.

@ Denys

Wat vervelend van je broer! Ik zou als ik jouw was ook even met een potje naar de dokter gaan ochtendurine is het beste.

@ Marianne

Ik snap je wel hoor je kunt zo weer een beetje verder gaan kijken!

@ Orchideke

Jeetje wat erg. Ik heb geen id hoe dat gaat en kan je vragen dan ook niet beantwoorden. Ik denk dat het voor je vriendin fijn dat je geen dingen gaat verzwijgen om haar te sparen ik heb daar zelf een bloedhekel aan ze moet toch door het verdriet heen hoe erg je dat ook vind sommige mensen snappen dat niet omdat ze niet willen dat je zo'n verdriet hebt maar daar kan ik dus totaal niet tegen luister naar haar is het enige wat je kunt doen!

@ Janskke

Wat vrolijk die bloemtjes moest er hard om lachen haha!

Nou ik ga ervandoor kom misschien vanavond nog wel even langs maar ik beloof niks!

Xx Wendy mama van Merle*!!

Terug
Bovenaan