Hey dames,
@jtzwanger,spijtig dat je niet hebt kunnen klussen maar wie weet is het alsnog prijs he,naar het schijnt blijft sperma toch redelijk lang leven,je weet nooit he,zou een leuke verassing zijn he
@denys:Hoop echt dat je zwanger bent meid!!Laat het ons weten he!!
@janske,begrijp je teleurstelling,is hier ook altijd zo,weet nu niet vanbuiten in welke ronde je zit maar heb het dus ook zo,had graag mijn tweede gehad als Dyenthé 2 jaar was,maar dat word ze al in september dus ja we schuiven dan maar wat op he!!
Als ik deze ronde zwanger zou zijn dan zou ik in december moeten bevallen,dus dat zou ook nog goed op tijd zijn he.
Hoop nu deze ronde toch dat we eindelijk allemaal eens mogen zwanger zijn!!Iedereen tegelijk!!!
Mijn vriendin heeft de curretage goed doorstaan,had wel veel bloedverlies en haar bloeddruk kwam niet in orde maar tegen de avond mocht ze naar huis en had niet echt pijn dus das al positief he,wat je positief kunt noemen natuurlijk.
Nu moet ze twee maand terug aan de pil,dan mag ze terug ervoor gaan.
Ze zei,ik weet niet of ik wel direct terug zwanger wil zijn,voel mij er zo raar bij maar denk als die twee maand voorbij zijn dat ik er wel terug anders over zal denken.
Van mij ook wat glitters voor iedereen se!!
Allemaal vangen he dames!!
Liefs orchi