Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
4  
24  
5 maart  

Yessie84
6  
24  
10 maart  

Jansske
4  
28
7 maart    

Mama1977
3  na mk  
31  
30  maart?  

Wendy-Merle
2  
25  
16 feb  ?

Deleve
2  
27  
15  feb  

Orchideke
4  
24  
 24 maart

Denys
1  
24  
30 jan  

Jtzwanger
2
25
21  maart    

Janne
1
23
21 maart

djurresmama
1 na mk
26
28 maart?

J.I.G.
2
30
27 mrt

moeke77                        
6                                                
31                                      
1 maart                

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

Linda80
29  
3  
06-09-09  
29-01-09  

Janske, wat is er nou met jou aan de hand, zo'n ''stessed smiley'' als je in de lijst hebt geplaatst?? Succes met wat er ook is, Liefs JIG

quote: J_I_G reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-03-2009 09:26:05'));

Janske, wat is er nou met jou aan de hand, zo'n ''stessed smiley'' als je in de lijst hebt geplaatst?? Succes met wat er ook is, Liefs JIG

duhu, heb wéér eens met mn neus gelezen, sorry je bent ongi, baaaaaaalen zeg.Kan me voorstellen, juist als je de kindjes graag met een mooi leeftijdsverschil wil.Dat zit er bij mij ook wel een beetje in...Maar kop op, t komt vast allemaal goed!!

@ denys

Ben je al naar de dokter geweest. Het nadeel van de kruidvattest is dat er al een voorgevormd streepje staat. Ik had laatst ook zo'n streepje, echt super licht. Het leek wel een gewoon wit streepje. Ik weet nog van mijn vorige zwangerschap dat het streepje toen echt veeeeel donkerder was, dus twijfelde nu niet en wist dat ik niet zwanger was en jawel hoor, de volgende dag was ik ongi. Hopelijk blijft het bij jou uit en ben je wel zwanger.

@jansske
Balen zeg!!! De moed niet opgeven!!

Hier hebben we weer een ronde voor niks meegedaan. Wij hadden gister en eergisteren moeten klussen. Maar waren allebei erg moe. Mijn man was de hele dag niet thuis (van 5 uur 's morgens tot 10 uur 's avonds weggeweest). Er is dus helemaal niet geklust!!!!!!!!!! Nu baal ik er van... maar ach, voor ons is het nu nog niet zo erg. We zitten pas in ronde 2 en we hebben nog even de tijd. Maar je weet niet hoe lang het gaat duren he...

Nou meiden, het weekend staat voor de deur! Hopelijk krijgen we een zonnig weekend!

liefs J-t

Hey dames,

@jtzwanger,spijtig dat je niet hebt kunnen klussen maar wie weet is het alsnog prijs he,naar het schijnt blijft sperma toch redelijk lang leven,je weet nooit he,zou een leuke verassing zijn he:)

@denys:Hoop echt dat je zwanger bent meid!!Laat het ons weten he!!

@janske,begrijp je teleurstelling,is hier ook altijd zo,weet nu niet vanbuiten in welke ronde je zit maar heb het dus ook zo,had graag mijn tweede gehad als Dyenthé 2 jaar was,maar dat word ze al in september dus ja we schuiven dan maar wat op he!!
Als ik deze ronde zwanger zou zijn dan zou ik in december moeten bevallen,dus dat zou ook nog goed op tijd zijn he.
Hoop nu deze ronde toch dat we eindelijk allemaal eens mogen zwanger zijn!!Iedereen tegelijk!!!

Mijn vriendin heeft de curretage goed doorstaan,had wel veel bloedverlies en haar bloeddruk kwam niet in orde maar tegen de avond mocht ze naar huis en had niet echt pijn dus das al positief he,wat je positief kunt noemen natuurlijk.
Nu moet ze twee maand terug aan de pil,dan mag ze terug ervoor gaan.
Ze zei,ik weet niet of ik wel direct terug zwanger wil zijn,voel mij er zo raar bij maar denk als die twee maand voorbij zijn dat ik er wel terug anders over zal denken.

Van mij ook wat glitters voor iedereen se!!

Allemaal vangen he dames!!:)

Liefs orchi

He meiden,

Ben vanmorgen voor het eerst gaan babyzwemmen met mijn kleine vent!!!
Spannend zeg, was best zenuwachtig, muts die ik ben....
Maar goed, het eerste kwartier heeft hij zich huilend aan mij vastgeklamt maar daarna trok hij bij en begon hij er plezier in te krijgen....
Dus ik heb me maar ingeschreven, want het is wel heel leuk om te doen en ik merk ook wel heel belangrijk is voor mijn kleine vent, toch heel goed al die indrukken en het spelen met andere kindjes en zwemmen in een groot zwembad....
Dus volgende week vrijdag gaan we weer!!
Vond het zelf ook wel heel leuk om echt iets speciaals met die kleine te doen!!

x romaty

Hoi hoi!

Leuk he, Romaty, dat babyzwemmen! Ik ga met Mel ook alweer een tijdje. Op zondagmorgen. Heerlijk even spelen in het water. Merkte het wel toen ik een tijdje niet geweest was ivm oorontstekingen. Toen ging ze ook steeds echt aan me hangen en was meer aan het huilen dan aan het genieten. Maar nu gaat het weer super. Ze durft zelf van de kant af te 'springen' en onder water te zwemmen hihi. Leuk hoor!

Ik ben nu bezig met het huis te versieren en cadeautjes in te pakken. Morgen is het dan zover. Dan wordt mijn kleine meisje 1!!! Pffff, Heb stiekem al een traantje weggepinkt hoor.
Morgen gaan we haar samen ophalen en mag ze bij ons in bed. Dan gaan we voor haar zingen en mag ze haar cadeautjes uitpakken. Dan zal ze wel willen eten en voor de rest houden we het heel rustig 's morgens. Dan kan ze er 's middags tegen aan als de visite komt.

Oeh spannend hoor, ik hoop dat ik kan slapen....

En dan is vandaag ook nog eens mijn nod. Durf niet eens te testen, denk namelijk dat het veeeeeel te vroeg is en heb geen zin in een negatieve test...

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
4  
24  
5 maart  

Yessie84
6  
24