Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Heey meiden!

Bedankt voor de felicitaties! We hebben een super leuke dag gehad. Wel heel vermoeiend (en af en toe een beet emotioneel) maar over het algemeen heel erg genoten. En onze Mel is natuurlijk super verwend. Heb alvast 3 foto's op onze hyves gezet

Voor de rest denk ik dat we niet zo'n goed nieuws hebben... Daarnet bij het afvegen een minidruppel bloed, dus denk dat mijn ongi eraan komt.  Jammer! Had het zo gehoopt deze maand... Op naar ronde 5 dan maar.

@ Wendy: Fijn dat de steen zo mooi is geworden en dat jullie nu een tuintje gaan aanleggen. Zo wordt Merle's plekje steeds mooier.

@ de rest, later reageer ik meer, ik moet nu eten. De magnetron roet hihi....

Groetjes, Daniëlle

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
4  
24  
5 maart  

Yessie84
6  
24  
10 maart  

Jansske
4  
28
7 maart    

Mama1977
3  na mk  
31  
30  maart?  

Wendy-Merle
2  
25  
16 feb  ?

Deleve
4
27  
12 april?    

Orchideke
4  
24  
 24 maart

Denys
1  
24  
30 jan  

Jtzwanger
2
25
21  maart    

Janne
1
23
21 maart

djurresmama
1 na mk
26
28 maart?

J.I.G.
2
30
27 mrt

moeke77                        
6                                                
31                                      
1 maart                

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

Linda80
29  
3  
06-09-09  
29-01-09  

Hee Lieve meiden,

Ben een tijdje niet geweest zal proberen weer wat vaker te komen!
Ik ben na een cyclus van 26 dagen ongesteld geworden, daar ging ronde 3 nu op naar ronde 4.
Ik ga zo even bijlezen hoe het ermee gaat!

Sorry dat ik een tijdje weinig heb laten horen, ga jullie echt weer een beetje volgen.
Doei lieverds

Wat te laat, maar Danielle nog gefeliciteerd met je prachtige dochter Melanie.
Lees dat je genoten hebt, lijkt me ook wel emotioneel hoor de eerste verjaardag.

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
4  
24  
5 maart  

Yessie84
6  
24  
10 maart  

Jansske
4  
28
7 maart    

Mama1977
3  na mk  
31  
30  maart?  

Wendy-Merle
3
25  
?

Deleve
4
27  
12 april?    

Orchideke
4  
24  
 24 maart

Denys
1  
24  
30 jan  

Jtzwanger
2
25
21  maart    

Janne
1
23
21 maart

djurresmama
1 na mk
26
28 maart?

J.I.G.
2
30
27 mrt

moeke77                        
6                                                
31                                      
1 maart                

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

Linda80
29  
3  
06-09-09  
29-01-09  

Goeiemoggel,

Ik ben gisteravond ongesteld geworden. Ik vind het natuurlijk wel jammer maar ben ook wel blij dat er nu eindelijk duidelijkheid is! Op naar de volgende ronde!

xx Wendy

Hoi dames,

Ben int weekend niets komen zeggen hier maar had hier een goede reden voor hoor:)
Mijn vriend zijn mama was hier op bezoek,ze woont aan de kust dus als ze dan eens komt blijft ze dan twee dagen aangezien het zo lang rijden is.
Heb wel stiekem mee gelezen maar kon niet echt antwoorden,ze mag nog niets weten van onze plannen,moet een verassing zijn en ja als ik dan op het zwanger worden forum zit en ze ziet het dan zijn we al verraden he:)
Hebben wel veel over baby'tjes gepraat dus hoop dat ik mezelf nog niet verklapt heb:)

Met mijn vriendin gaat alles goed hoor,ze heeft geen pijn gehad en dat scheelt toch al veel he.

Voor de rest bij mij,mijn eisprong zou volgens mijn langste cyclus morgen zijn,had toch gezegd dat we zaterdag,zondag,maandag en dinsdag gingen klussen:)
Zaterdag en zondag is het niet gebeurd,mijn eigen dikke schuld,ben twee dagen als een blok in slaap gevallen in de zetel,s'morgens werd ik er ook wakker:)
Nu vanavond gaat het toch wel gebeuren hoor,mijn vriend is pas om 23 uur of zo thuis maar ik ga me zeker proberen wakker te houden he,anders is het weer een maand voor niks geweest,desnoods met stokjes tussen mijn ogen :)

Liefs orchi

Orchideke, WAKKER BLIJVEN!!!! zet hem op meis, niet geschoten is altijd mis.
Ik ben nog steeds ongi, wel behoorlijk zin, maar mijn mannetje niet zooo hihihi gek he!!

xxx Dees

@wendy-merle,balen dat je oni bent geworden.

@orchideke, was het wel gezellig het bezoek?

@romaty, babyzwemmen vond ik ook echt altijd geweldig, helaas wel op
dagen dat ik moet werken. Zu af en toe op zondag gewoon met de fam. zwemmen ook erg gezellig. En denys word volgend jaar alweer kleuter. We hebben pas al een school uitgezocht.

London was superleuk. Een moeder/ dochter weekend. Vriendinnen van mijn moeder met de dochters. Lekker geshopt en leuke dingen bezocht. Voor denys had ik een knuffelkonijn gekocht die piept en door de kamer loopt. Oren bewegen ook!
Ze heeft er heel de dag mee gespeelt en zei" Mama, dit is de mooiste verassin van de hele wereld, ik vind je superlief". Leuk en lief als je dochter zoiets zegt.

Verder ik heb nu idd maar een andere test gekocht van een ander merk en geen streep. Ik ben dus niet zwanger. Wel vind ik het belachelijk lang duren voordat ij ongi word.Ik heb gelezen dat de dokter kuurtjes geeft om ongi op gang te laten komen na de pil, dus ik ben benieuwd. Vorige week de inval doker gebeld en die zei dat ik nog maar twee maanden moets wachten. Deze week maar bij mijn eigen dokter proberen.

Groetjes Merel

he meiden, ben alweer een paar dagen ff niet meer hier geweest, maar ja je kent het wel, druk druk druk!!

Heb gisteren een babykamer weten te bestellen. Had er eentje gezien maar die vond ik voor het mooi een beetje aan de dure kant, maar met een beetje googlen kwam ik hetzelfde kamertje tegen, maar dan 250 euro voordeliger!!! Dat is snel verdiend!!
Dus nu nog een kamertje verven en klaar is kees!! Oh ja, en nog accesoires kopen, maar dat is geen probleem, hihi!!

Verder gaat het allemaal goed hier, denk nu af en toe de baby te voelen, maar dat is nog zo licht dat ik er nog niet zeker van ben!! ff geduld nog...

Verder las ik wel dat het bij alle dames nog niet zo vlotten wil! kom op meiden, ik duim me suf voor jullie!!!!

Danielle, nog gefeliciteerd met Mel!!! Bijzonder hoor zo'n eerste verjaardag!! Ik ben over een kleine twee weken aan de beurt met de kleine man, ben benieuwd!!

Nou meiden, kom op met dat goede nieuws!! ik kan niet wachten!

x romaty

Terug
Bovenaan